INSPEKTOR Ostrołęka oferta pracy Sąd Rejonowy

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.

Data publikacji: 2016-11-30

Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)

Pracodawca: Sąd Rejonowy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mazowiecka 3, 07-400 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Odbyty staż lub zatrudnienie minimum 1 roku w jednostkach sądownictwa, prokuratury, administracji rządowej lub samorządowej- Kreatywność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Adres pracodawcy:
Mazowiecka 3, 07-400 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:30 - 15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka

Gmina pracodawcy: Ostrołęka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka

Ulica pracodawcy: Mazowiecka

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2016

Data dodania oferty pracy: 29.11.2016

Oferta pracy ważna do: 06.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK DZIAŁU BUDOWLANEGO - do 2 000 PLN

obsluga klienta, piły, dokładanie towaru na pólki
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Świętochłowice (śląskie)

INSPEKTOR (DS. DOKUMENTACJI KADROWEJ FUNKCJONARIUSZY) W REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

DORADCA BANKOWY W AGENCJI PKO BP W BOLESŁAWCU - PROGRAM DLA STAŻYSTÓW - od 2 000 PLN

Agencja PKO BP zaprasza absolwentów, którzy chcą rozpocząć swoją karierę w branży bankowej. Osoba, która zostanie zaproszona do odbycia stażu będzie uczestniczyła w szkoleniu, po którym rozpocznie bieżącą obsługę klientów w zakresie podstawowym. Następnie po odbyciu szkoleń z zakresu doradztwa bankowego osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie doradztwa w wyborze produktów bankowych PKO BP.Miejsce pracy to Agencja PKO BP w Bolesławcu.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)

BRYGADZISTA - 2 800 - 3 000 PLN

nadzorowanie prac- Montaż instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych- Serwis instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnychwynagrodzenie 2800-3000 zł brutto+ premia od kontraktu
KAWENT Łukasz Wiśniewski - 2017-10-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ - od 2 500 PLN

spawanie elelmentów meatlowych
COSNIGLIO INTERNATIONAL SP ZO.O - 2016-04-29 - Kłecko (wielkopolskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

inspektor
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)

OSOBA WSPOMAGAJĄCA W ŻŁOBKU - od 2 256 PLN

Praca w Kobylnicy.a.opieka nad dziećmi w żłobku,b.współpraca ze specjalistami żłobka mająca na celu wspólną troskę o prawidłowy rozwój dzieci,c.wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką i pielęgnacją dzieci z zakresu:karmienia, mycia, układania do snu, przewijania, itp. d.prowadzenie wymaganej dokumentacji.
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki - 2017-09-28 - Kobylnica (pomorskie)

SPECJALISTA DZIAŁU BHP I PPOŻ - 2 000 - 2 500 PLN

nadzór nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Mława (mazowieckie)

MURARZ - do 1 850 PLN

Wykonywanie prac remontowo-budowlanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

praca w Dziale Logistyki i Zamówień Publicznych: przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów oraz postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o zamówieniach publicznych
Szpital Rehabilitacyjno - Kardiologiczny w Kowanówku - 2017-03-06 - Kowanówko (wielkopolskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 350 PLN

Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Kartoszyno (pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 610 PLN

kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-07-11 - Białystok (podlaskie)

MAGAZYNIER (S) - 1 017,4 PLN

1. Przyjmowanie materiałów i odpadów dostarczanych do magazynu.2. Obsługa wagi komputerowej (ważenie odpadów).3. Rozmieszczanie i układanie odpadów na magazynie, zabezpieczanie ich przed zniszczeniem i kradzieżą.4. Bezpośredni odbiór odpadów od klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)

TECHNIK DENTYSTYCZNY K/M - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJI I KADR - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)

LIDER DS.ROZWIĄZAŃ TECHNOLOGICZNYCH - od 9 292 PLN

Doradztwo w zakresie systemów informatycznych, rozwiązywanie problemów systemowych, kontakt z zespołem w języku hindi oraz norweskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)

FLORYSTKA - od 2 100 PLN

układanie bukietów, wiązanek
Firma Usługowa EMI Emilia Jarzęczka - 2018-04-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo finansowych.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 1 200 PLN

Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)

SPEDYTOR - od 1 850 PLN

Organizowanie transportu samochodowego towarów eksportowanych i importowanych. Prowadzenie rozliczeń i rachunków z klientami krajowymi i zagranicznymi. Prowadzenie rozliczeń cła, organizowanie odpraw celnych towarów sprowadzanych z zagranicy. Sporządzanie umów z klientami zagranicznymi. Prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentami w językach obcych.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DO SPRAW ODSZKODOWAŃ - od 22,75 PLN

Uzgadnianie praw wstępu na nieruchomości z właścicielami prywatnymi i organami administracji publicznej. Szacowanie szkód poprojektowych na terenie Lubaczowa i pow. lubaczowskiego.
GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Lubaczów (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ZESPOŁU OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ CUDZOZIEMCÓW STRZEŻONEGO OŚRODKA DLA CUDZOZIEMCÓW PLACÓWKI SG W BIAŁEJ PODLASKIEJ - od 2 280 PLN

-prowadzenie postępowań administracyjnych w stosunku do cudzoziemców (przygotowanie i wydawanie postanowień o zabezpieczeniu majątkowym, zarządzeń zabezpieczenia, tytułów wykonawczych oraz dokumentowanej sytuacji majątkowej); -prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji o ustaleniu oraz zmianie wysokości kosztów związanych z wydaniem i wykonywaniem decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do powrotu;-sporządzanie zestawień kosztów doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka doprowadzenia cudzoziemca do strzeżonego ośrodka, kosztów pobytu w tym ośrodku oraz kosztów doprowadzenia cudzoziemca do granicy państwa;-prowadzenie cyklicznych kontroli księgowych zapisów ewidencyjnych stanu zaplanowanych środków finansowych w depozycie strzeżonego ośrodka;-współpraca z pracownikami Urzędu Skarbowego w Białej Podlaskiej w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)

INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ - od 3 000 PLN

Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE - 2016-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 997,4 PLN

1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach w zakresie: a. Nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku, b. Przygotowanie decyzji nakazujących wykonanie ww. obowiązku, c. Wysyłanie wezwań do osób, które nie złożyły deklaracji lub do złożenia korekt, d. Przyjmowanie i weryfikacja złożonych deklaracji, e. Wysrawianie decyzji związanych z opłatą śmieciową, f. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, g. Prowadzenie spraw związanych z wywozwm nieczystości stałych, h. prowadzenie kontroli w zakresie wyposażenia nieruchomości w kontenery.2. Wykonywanie innych zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Świebodzin (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej,obsługa klienta,przygotowywanie towarów do sprzedaży, miejsce wykonywania pracy Kąclowa,Grybów, Ptaszkowa, Krużlowa Wyżna
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grybów (małopolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT W ZESPOLE DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 500 PLN

kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-07-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

LISTONOSZ Z SAMOCHODEM - od 2 100 PLN

Listonosz z samochodem. Kontakt: 41 347-28-51
Poczta Polska S.A. - 2017-10-06 - Daleszyce (świętokrzyskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 8565) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KRAWCOWA - do 1 850 PLN

Krojenie i szycie prototypów odziezy lekkiej, kolekcje damskie, korzystanie z tradycji szycia hinduskiego.Miejesce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat