INSPEKTOR DO SPRAW ODSZKODOWAŃ Lubaczów oferta pracy GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW ODSZKODOWAŃ

Wynagrodzenie: od 22,75 PLN

Zakres obowiązków: Uzgadnianie praw wstępu na nieruchomości z właścicielami prywatnymi i organami administracji publicznej. Szacowanie szkód poprojektowych na terenie Lubaczowa i pow. lubaczowskiego.

Data publikacji: 2018-04-17

Lokalizacja: Lubaczów (podkarpackie)

Pracodawca: GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Uzgadnianie praw wstępu na nieruchomości z właścicielami prywatnymi i organami administracji publicznej. Szacowanie szkód poprojektowych na terenie Lubaczowa i pow. lubaczowskiego.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 22,75 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca przez 15 dni w m-cu po 12 godz. dziennie12x22,75= 273 zł273 zł x 15 dni = 4095 zł

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW ODSZKODOWAŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubaczów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubaczów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca do spraw odszkodowań

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 22,75 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Data zakończenia pracy: 31.12.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: pomaturalne/policealne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: średnie zawodowe 4-letnie

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: CV na e-mail: rekrutacja (at) geofizyka.pl

Nazwa pracodawcy: GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie

Adres pracodawcy:
Bolesława Chrobrego 50, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: rekrutacja (at) geofizyka.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Bolesława Chrobrego

Numer budynku pracodawcy: 50

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw odszkodowań

Data dodania oferty pracy: 17.04.2018

Oferta pracy ważna do: 30.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 3 000 - 3 500 PLN

Nadzór inwestorski robót inwestycyjnych; remontowychWystawianie zleceń na remonty w branży elektrycznejSporządzanie kosztorysów inwestorskichNadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS PRZETARGÓW (OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

Pzrygotowywanie ofert przetargowych, obsługa postępowania przetargowego, współpraca z działem handlowym
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)

KUCHARZ (J. ANGIELSKI) - od 2 200 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Warszawa (mazowieckie)

SORTOWACZ ODPADÓW - 997,4 PLN

w/g programu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Włodawa (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 13,7 PLN

sprzątanie bloków, terenów zewnętrznych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KARPINEX-P.BARBARA KARPIŃSKA - 2018-08-30 - Kielce (świętokrzyskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)

APLIKANT RADCOWSKI - od 2 100 PLN

Aplikant radcowski - pisanie pism procesowych, kontakt z klientem, występowanie przed sądami i innymi organami, analiza dokumentów pod kontem prawniczym
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Częstochowa (śląskie)

OPERATOR MASZYNY KONTUROWEJ DO CIĘCIA PIANKI - od 1 750 PLN

Obsługa maszyny konturowej do cięcia pianki, podstawowa znajomość AutoCad lub Corel Draw. Wymagane doświadczenie zawodowe.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Jarosław Górecki - 2015-11-05 - Kępno (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. CDD UTILITY - od 5 200 PLN

Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS PROMOCJI I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ (NR 0934) - od 2 500 PLN

Prowadzenie zajęć edukacyjnych o tematyce ekologicznej z dziećmi i młodzieżą szkolną na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, koordynowanie i organizacja wycieczek na teren w/w zakładu, przygotowywanie i prowadzenie kampanii informacyjnych na temat selektywnej zbiórki odpadów
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - od 2 200 PLN

przyjmowanie zamówień i ich realizacja (sprzedaż odzieży);
RADORA s.c. Rafał Lewowski Dorota, Knul-Lewowska - 2017-09-06 - Pabianice (łódzkie)

PAKOWACZ RĘCZNY - do 12,39 PLN

Kompletowanie zamowień klientów zgodnie z zamówieniem/specyfikacją : pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki, dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem. Miejsce pracy : Skokowa.
SMART WORK SP. Z O.O. - 2016-11-07 - Skokowa (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - 11 - 12 PLN

Pomoc kuchenna, również praca w godzinach nocnych.
HR NAVIGATOR BEATA SIADEK - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków zgodnie ze standardami restauracji
ADMIRAŁ A. STROMSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-14 - Sopot (pomorskie)

SORTOWACZ ODPADÓW KOMUNALNYCH (N) - od 2 100 PLN

prace przy taśmie, sortowanie odpadów butelek plastikowych, wybieranie kartonów i puszek
PPHU "Specjał" Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 1 850 PLN

pracownik produkcyjny, operator maszyn do produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Proszowice (małopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4783) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PIZZERMAN - od 3 000 PLN

wyrabianie ciasta, przygotowywanie pizzy
Karol Szyca- Restaurant Milano - 2018-03-15 - Krynica Morska (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA (PRACE INTERWENCYJNE) - od 2 000 PLN

Sprzątanie obiektu, utrzymanie w czystości sanitariatów, mycie okien, ścieranie kurzu, odkurzanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Gorlice (małopolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 1 873,84 PLN

nadzór nad produkcją,obrotem pasz, nadzór nad obecnymi produktami pochodzenia zwierzęcego, prowadzenie i realizacja badań kontrolnych pasz
Inspekcja Weterynaryjna w Żninie - 2016-03-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PROGRAMISTA PHP - od 3 000 PLN

projektowanie i tworzenie aplikacji webowych w języku PHP - tworzenienowych projektów, a także rozwój już istniejących - przygotowanie projektubazy danych.
Netline Sp.z o.o - 2016-03-14 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Przyjmowanie zamówień, kompletrowanie i pakowanie zamówień, dowóz paczek na pocztę i do firm kurierskich, dowóz towaru do klienta. Umowa o pracę na czas określony -24 miesiące.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Piła (wielkopolskie)

SZPACHLARZ - MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA - od 2 000 PLN

PRACA W ZAWODZIE, MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA, WYKONYWANIE PRAC WSKAZANYCH PRZEZ PRACODAWCĘ NA BUDOWACH NA TERENIE SZCZECINA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI WE WSKAZANYM ZAWODZIE;W CELU UZGODNIENIA MIEJSCA SPOTKANIA UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE;
REM-BUD KATARZYNA DALKOWSKA - 2017-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

Wykonywanie wszystkich usług z zakresu napraw blacharki samochodowej, jedna zmiana 8-16.Wynagrodzenie: podstawa + od przerobu 30% brutto za sprzedaży netto.Kontakt z pracodawcą: 71 352 82 90 w.14
JM AUTA Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI - od 1 098 PLN

- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 360 PLN

- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)


Wybierz powiat