INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ K/M

Wynagrodzenie: od 2 875,41 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań: - prowadzenie obsługi kancelaryjnej i administracyjnej Biura, - przyjmowanie korespondencji kierowanej do Biura i przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz jej rozdział, a także przedkładanie do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura, - kontrola formalna i przygotowywanie korespondencji wychodzącej z Biura do wysyłki (w szczególności adresowanie, kopertowanie) lub przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Biura, - wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora Biura, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Biura (w szczególności łączenie rozmów przełożonych, przekazywanie informacji, obsługa spotkań przełożonych z gośćmi, prowadzenie listy obecności oraz książki wyjść w godzinach pracy, zapewnianie zaopatrzenia Biura w materiały biurowe niezbędne do pracy, obsługa recepcyjna przełożonych).

Data publikacji: 2019-02-05

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań: - prowadzenie obsługi kancelaryjnej i administracyjnej Biura, - przyjmowanie korespondencji kierowanej do Biura i przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz jej rozdział, a także przedkładanie do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura, - kontrola formalna i przygotowywanie korespondencji wychodzącej z Biura do wysyłki (w szczególności adresowanie, kopertowanie) lub przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Biura, - wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora Biura, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Biura (w szczególności łączenie rozmów przełożonych, przekazywanie informacji, obsługa spotkań przełożonych z gośćmi, prowadzenie listy obecności oraz książki wyjść w godzinach pracy, zapewnianie zaopatrzenia Biura w materiały biurowe niezbędne do pracy, obsługa recepcyjna przełożonych).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 875,41 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 875,41 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Stanowisko inspektora ds. obsługi sekretarskiej w Biurze Organizacyjnym. O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie, - doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego - brak, - znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, - kultura osobista, - komunikatywność, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - korzystanie z pełni praw publicznych, -nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: - prowadzenie obsługi kancelaryjnej i administracyjnej Biura, - przyjmowanie korespondencji kierowanej do Biura i przedkładanie jej do dekretacji dyrektorowi i jego zastępcy oraz jej rozdział, a także przedkładanie do podpisu dyrektora i zastępcy dyrektora dokumentów przygotowanych przez pracowników Biura, - kontrola formalna i przygotowywanie korespondencji wychodzącej z Biura do wysyłki (w szczególności adresowanie, kopertowanie) lub przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, - prowadzenie terminarza spotkań, narad i spraw terminowych dyrektora i zastępcy dyrektora Biura, - wyszukiwanie informacji i danych potrzebnych dyrektorowi i zastępcy dyrektora Biura, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą sekretarską przełożonych oraz pracowników Biura (w szczególności łączenie rozmów przełożonych, przekazywanie informacji, obsługa spotkań przełożonych z gośćmi, prowadzenie listy obecności oraz książki wyjść w godzinach pracy, zapewnianie zaopatrzenia Biura w materiały biurowe niezbędne do pracy, obsługa recepcyjna przełożonych). Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - życiorys/CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo, - w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 z późn. zm.). Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 42201. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęca się osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom są oferowane: umowa o pracę; dogodna lokalizacja; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 06.02.2019

Oferta pracy ważna do: 20.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KELNER - 997,4 PLN

kelnerska obsługa konsumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Józefin (łódzkie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCYJNYCH - od 3 500 PLN

Praca Inspektora ds. inwestycji - nadzór nad realizowanymi w ogrodach inwestycjami, realizowanie umów czasowego zajęcia terenów, rozpatrywanie wniosków o dotacje, udział w walnych zebraniach. Praca w godz. 8-16.Kontakt z pracodawcą: gk-op-pzd (at) o2.pl lub 71 354-41-60
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WE WROCŁAWIU - 2018-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)

KOSMETYCZKA - do 2 000 PLN

OBSŁUGA URZĄDZENIA APILUS SENIOR 3G, PRZEPROWADZANIE WYWIADU Z KLIENTEM I INFORM. KLIENTA O PRZEBIEGU ZABIEGU, EFEKTU I ZALECENIACH
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Ruda Śląska (śląskie)

INŻYNIER ROZWIĄZAŃ II - od 5 000 PLN

jw.
Qumak S.A. - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY APTECZNEJ - 997,4 PLN

kontakt z apteki w celach sprzedażowych, przygotowywanie ofert, współpraca z działem handlowym firmy, kompletowanie dokumentów dotyczących klientów, dbanie o jość usług, podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

LOGISTYK - 2 600 - 3 200 PLN

ORGANIZACJA SPEDYCJI KRAJOWEJ I MIĘDZYNARODOWEJ, WYSZUKIWANIE I PLANOWANIE TRANSPORTU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPEDYCYJNEJ, ORGANIZACJA TRANSPORTU CZĘŚCIOWEGO I CAŁO - POJAZDOWEGO, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI, WYSTAWIANIE FAKTUR DLA KLIENTÓW, NADZOROWANIE ZAŁADUNKU MATERIAŁU,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU OFFICE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI WÓZKÓW WIDŁOWYCH, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY STALOWEJ, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, GODZINY PRACY 07.00-15.00
MANAGEMENT AGICO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-01-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

GARMAŻER - od 1 850 PLN

produkcja wyrobów garmażeryjnych: pierogów, kopytek, krokietów, naleśników itp.
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA - 2016-09-14 - Łuków (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów handlowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminali, wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR (DS. OBSŁUGI KADROWEJ)W REFERACIE FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 330 PLN

udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 154,2 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MŁYNARZA- DOŚWIADCZENIE 2 TYGODNIE - od 9 PLN

Pakowanie mąki, ładowanie palet, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

prowadzenie pojazdu ciężarowego w transporcie międzynarodowym po trasie Polska - Unia Europejska - Rosja
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Biała Podlaska (lubelskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 145 PLN

prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanowisk pracy oraz archiwizowanie dokumentacji bhp, przeprowadzanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów bhp, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w jednostce
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2017-02-24 - Wejherowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 7,35 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Świętochłowice (śląskie)

OPERATOR CNC - od 3 500 PLN

Doświadczenie jako operator CNC (frezarka, tokarka).
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-07-04 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ - 2 000 - 2 900 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-08-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 170 PLN

kosztorysowanie robót budowlanych w programie Norma Pro, realizowanie i rozliczanie zadań z zakresu zadań remontowych, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych; przygotowywanie dokumentów do udzielenia zamówienia publicznego;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-21 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 20 PLN

Realizacja projektów w zakresie dostosowania KCRiO do wymogów RODO. Praca od poniedziałku do piątku (godziny oraz dni do uzgodnienia). Praca ok. 3-5 godz. dziennie. Praca na al. Modrzewiowej oraz zdalna.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK MYJNI - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Dobiegniew (lubuskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 100 - 2 500 PLN

monitorowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenach użytkowanych przez jednostkę wojskową
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BHP - 2 500 - 3 500 PLN

Realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI PROCESU PRODUKCYJNEGO - od 3 200 PLN

Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 4 210 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR TRAKA TAŚMOWEGO - od 1 850 PLN

Obsługa traka taśmowego w zakresie przecierania drewna
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sianów (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - OFERTA SKIEROWANA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH PONIŻEJ 30 R. Ż. - od 2 000 PLN

wykonywanie prac biurowychobsługa wykonawstwaprojektowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Cieszyn (śląskie)

ZBROJARZ-BETONIARZ - do 1 050 PLN

Montaż elementów zbrojenia, układanie elementów w formie szalunkowej,zalewanie betonem, cięcie i gięcie prętów stalowych, pomoc przy czytaniu rysunków
EDS VENTURE Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSO - od 2 270 PLN

Sprzedawca na stoisku mięso
Firma DAK Danuta Jabłońska - 2016-12-01 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)

MECHANIK (UTRZYMANIE RUCHU) - do 15 PLN

Naprawa drobnych spraw mechanicznych
MŁYN POGORZELEC sp.z o.o. - 2017-10-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)


Wybierz powiat