SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, K/M Warszawa oferta pracy STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szubińska 4, 01-958 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Premia, dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne/techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe: ekonomiczne, techniczno-budowlane. Znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych", finanse publiczne. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Zakres obowiązków: weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówień publicznych; przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego; przygotowywanie treści ogłoszeń o zamówieniu; przekazywanie wykonawcom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaproszeń do składania ofert; pisemne udzielanie wyjaśnień wykonawcom dotyczących materiałów przetargowych; udział w pracach komisji przetargowej; dokumentowanie postępowań; prowadzenie spraw związanych z odwołaniami; uczestniczenie w negocjacjach przed zawarciem umów w trybie z wolnej ręki; przygotowywanie projektów umów w sprawach, do których nie stosuje się przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych"; przygotowywanie umów do podpisu przez Zarząd i wykonawców; sprawdzanie poprawności i zgodności zabezpieczenia należytego wykonania umowy z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przeprowadzanie postępowań w sprawach zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro; weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego; przeprowadzanie konkursów na świadczenia medyczne; przygotowywanie aneksów do umów; prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów; prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Zgłoszenia: CV na adres: kadry (at) scol.warszawa.pl; tel. 228110688.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Szubińska 4, 01-958 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Szubińska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie części serwisowych, fakturowanie towarów/ części, kontakt z klientem mailowy i telefoniczny, przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
wykonywanie procesów logistycznych, analiza i ocena kosztówlogistycznych , kontakt z odbiorcami towaru, zapewnienie terminowości dostaw do klienta, fakturowanie dostaw
NAVIN TECH 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Kowary (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-09-26 - Sopot (pomorskie)
zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, a w szczególności: składanie zamówień u dostawców, nadzorowanie realizacji dostaw, rozwiązywanie problemów towarzyszących przy realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej, technologicznej oraz normalizacyjnej dla produkowanych w fabryce wyrobów dla branży energetycznej,Wykonywanie prób i testów surowców, półproduktów, materiałów pomocniczych i wyrobów gotowych, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami SEP,Przygotowanie danych do wyceny nowych wyrobów, Udział w zlecaniu badań w celu uzyskania atestów i certyfikatów na wyroby Spółki,Udział w projektach rozwojowych,
RADPOL S.A. Człuchów - 2018-01-15 - Człuchów (pomorskie)
jw.
BAŚNIOWY ZAKĄTEK Artur Twarowski - 2017-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).Wynagrodzenie nie niższe niż 4800 zł.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w systemie jednozmianowym. Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-09-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w branży turystycznej, wsparcie klientów podczas planowania ich podróży, interpretacja i wyjasnianie Klientom procedur związanych z podróżą. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów klientów przed, w trakcie i po ich podrózy.
Intelent Global Services Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-01-14 - Białystok (podlaskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bangladeskimi, obsługa maili od klientów z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bangladeskim, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw handlowych. Opieka i pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Piastów (mazowieckie)
Prowadzenie terapii grupowej i indywidualnej z pacjentami uzależnionymi od substancji psychoaktywnych , alkoholu oraz uzależnionymi behawioralnie w ramach 8-tygodniowego programu stacjonarnego oraz prowadzenie stosownej dokumentacji.
PHU "Magnes" Centrum Psychoterapii - 2017-09-21 - Tupadły (pomorskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa maszyn szwalniczych, szycie czapek, swetrów
QS Spółka z o.o. - 2018-02-21 - Dobra (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Okrajszów (łódzkie)
Główne obowiązki:kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom,nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań,przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznych,kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i mailowych, wyliczanie oferty na terminale, przygotowywanie ofert, przedstawianie ofert, negocjacje oferty z klientem, wypełnianie umów, doprowadzenie do finalizacji umowy, zlecanie instalacji Bieżąca posprzedażowa obsługa klienta.Rozliczanie pracy podwykonawców.
PayTel S.A. - 2017-12-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-04-07 - Lipiny (łódzkie)
rekrutacja i selekcja specjalistów głównie z branży technicznej, prowadzenie procesów rekrutacji stałych na stanowiska specjalistyczne (rekrutacje zagraniczne)aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania pracowników, opracowywanie raportów z przeprowadzonych działańprace administracyjno-biuroweutrzymywanie dobrych relacji z oddziałami zagranicznymi firmy i współpracownikami, prowadzenie i administrowanie bazą danych CV , praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
Prowadzenie gospodarki sprzętem sportowym i kulturalno-oświatowym, sprzętem szkoleniowym oraz materiałami i sprzętem przeznaczonym do celów dydaktycznych.ZADANIA PODSTAWOWE:1) planowanie zaopatrzenia oraz optrzeb finansowych;2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3) prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4) realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5) zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-01-22 - Legionowo (mazowieckie)