SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (SEKRETARKA) Cz臋stochowa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (SEKRETARKA)

Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej, wychodz膮cej i przesy艂ek kurierskichEwidencja ka偶dej korespondencji, opis fakturDbanie o w艂a艣ciwy wizerunek firmy oraz wygl膮d recepcji i sal konferencyjnychObs艂uga sekretariatu (艂膮czenie rozm贸w telefonicznych, obs艂uga korespondencji e-mailowej itp., w tym w j臋zyku obcym)Przyjmowanie i obs艂uga spotka艅 z Kontrahentami (r贸wnie偶 zagranicznymi)Organizowanie podr贸偶y s艂u偶bowych dla Zarz膮du

Data publikacji: 2018-04-20

Lokalizacja: Cz臋stochowa (艣l膮skie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Cz臋stochowa, powiat: m. Cz臋stochowa, woj: 艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej, wychodz膮cej i przesy艂ek kurierskichEwidencja ka偶dej korespondencji, opis fakturDbanie o w艂a艣ciwy wizerunek firmy oraz wygl膮d recepcji i sal konferencyjnychObs艂uga sekretariatu (艂膮czenie rozm贸w telefonicznych, obs艂uga korespondencji e-mailowej itp., w tym w j臋zyku obcym)Przyjmowanie i obs艂uga spotka艅 z Kontrahentami (r贸wnie偶 zagranicznymi)Organizowanie podr贸偶y s艂u偶bowych dla Zarz膮du

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wysoko艣膰 wynagrodzenia uzale偶niona od kwalifikacji i kompetencji kandydata

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (SEKRETARKA)

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Cz臋stochowa

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Cz臋stochowa

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 18.05.2018

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
obs艂uga komputera - bieg艂a znajomo艣膰 pakietu OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Terminowo艣膰, komunikatywno艣膰, wysoka kultura osobista, bardzo dobra znajomo艣膰 komputerowych pakiet贸w biurowych.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Cz臋stochowie

Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Cz臋stochowa, powiat: m. Cz臋stochowa, woj: 艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV nale偶y wys艂a膰 na adrs e-mail z dopiskiem stanowiska na jakie si臋 aplikuje, mo偶na wyda膰 skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie

Powiat pracodawcy: m. Cz臋stochowa

Gmina pracodawcy: Cz臋stochowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Cz臋stochowa

Ulica pracodawcy: Szymanowskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Cz臋stochowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 24.04.2018

Oferta pracy wa偶na do: 18.05.2018

Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.04.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 20.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - 2聽500 - 5聽000 PLN

Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu, kompleksow膮 obs艂ug臋 Klienta wed艂ug standard贸w firmy, sprzeda偶 us艂ug finansowych i ubezpieczeniowych. Prosimy o sk艂adanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stron臋 www.mediaexpert.pl. W zak艂adce INFORMACJE- PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) prosz臋 o wybranie interesuj膮cej Pa艅stwa oferty i zaaplikowanie na ni膮 za pomoc膮 przycisku Aplikuj. Praca w godz. otwarcia sklepu 9.00-21.00
"TERG" SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-01-02 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA 艢RODK脫W Z FUNDUSZY ZEWN臉TRZNYCH - od 2聽700 PLN

Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie mo偶liwo艣ci pozyskania 艣rodk贸w z funduszy zewn臋trznych.2. Przygotowywanie wniosk贸w/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewn臋trznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych 艣rodk贸w.4. Bie偶膮ca obs艂uga administracyjna projekt贸w pod wzgl臋dem przep艂ywu dokument贸w oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozda艅, wniosk贸w o p艂atno艣膰, harmonogram贸w p艂atno艣ci i rozlicze艅.6. Organizowanie i prowadzenie dzia艂a艅 w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projekt贸w.7. Pozyskiwanie sponsor贸w dla przedsi臋wzi臋膰 organizowanych przed O艣rodek Kultury w Brzeszczach. 8. Wsp贸艂dzia艂anie z jednostkami organizacyjnymi, kom贸rkami O艣rodka Kultury oraz innymi instytucjami.
O艢RODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-12-08 - Brzeszcze (ma艂opolskie)

SPRZEDAWCA/ BRAFFITERKA - 997,4 PLN

Sprzeda偶 art. bieli藕nianych, profesjonalny dob贸r bielizny.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wejherowo (pomorskie)

INSTALATOR WOD-KAN, GAZ, C.O. - od 2聽500 PLN

praca fizyczna na budowie, wykonywanie instalacji sanitarnych, grzewczych i gazowych; wykonywanie kot艂owni gazowych w臋glowych
HEDE Instalacje S..C - 2016-08-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2聽000 PLN

pozyskiwanie kontrahent贸w, aktywizacja, sprzeda偶, planowanie i realizacjia zam贸wie艅, tworzenie i analiza baz danych - raport贸w sprzeda偶y, fakturowanie, tworzenie projekt贸w graficznych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDA呕Y - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-wsparciu sprzeda偶y us艂ug edukacyjnych poprzez analiz臋 potrzeb edukacyjnych potencjalnych klient贸w-przygotowywaniu analiz rynkowych -obs艂udze administracyjnej studi贸w podyplomowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5聽500 PLN

Wsp贸艂praca z klientami firmy w zakresie wspierania dzia艂a艅 eksportowych, wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu, wsp贸艂praca z dzia艂ami: administracji sprzeda偶y, obs艂ugi klienta, zarz膮dem. Praca na terenie powiatu.Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, bieg艂a obs艂uga komputera, pakietu Office, wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu, do艣wiadczenie we wsp贸艂pracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialno艣膰, sumienno艣膰, dok艂adno艣膰, pracowito艣膰, samodzielno艣膰, znajomo艣膰 procedur eksportowych, udokumentowane do艣wiadczenie w eksporcie / imporcie, bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego, lub niemieckiego ( lub inne j臋zyki obce). KONTAKT:info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-26 - Rzesz贸w (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI I KIEROWANIA PROJEKTAMI - od 1聽850 PLN

wprowadzanie nowych produkt贸w do produkcji seryjnej wg. standard贸w dla bran偶y automotive
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - 艁ochowice (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3聽000 PLN

- planowanie i realizacja dostaw wysy艂ek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obs艂uga zam贸wie艅 klient贸w- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowo艣ci dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespo艂u pracownik贸w
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Bl臋kwit (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - 2聽000 - 4聽000 PLN

Sprzeda偶 telefoniczna ( bran偶a opakowa艅), poszukiwanie potencjalnych odbiorc贸w, tworzenie w艂asnej bazy danych klient贸w, sporz膮dzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA TECHNOLOG - do 2聽500 PLN

- prowadzenie syntezy chemicznej,- nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 proces贸w,- interpretacja wynik贸w oznacze艅 analitycznych,- sporz膮dzanie raport贸w z bada艅,- opracowywanie przegl膮d贸w literaturowych na podstawie artyku艂贸w naukowych oraz patent贸w,- uczestnictwo w projektach badawczych oraz pracach zleconych z przemys艂u
INSTYTUT CI臉呕KIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-02-17 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSI臉GOWO艢CI-MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY POB艁OCIE WIELKIE - 3聽000 - 3聽500 PLN

rozliczanie podatkowe (VAT,CIT) oraz p艂acowe (ZUS, PIT) prowadzeni ksi膮g rachunkowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 2聽800 PLN

Specjalista do spraw logistyki w firmie zajmujacej si臋 produkcj膮 palet.Jedna zmiana: od 7-15.
GLF Polska Mielec Sp贸艂ka z o. o. - 2016-09-12 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y KRAJOWEJ - od 2聽500 PLN

pozyskiwanie nowych klient贸w, realizacja zam贸wie艅
Huta Szk艂a Kryszta艂owego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-16 - Zawiercie (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ZASOB脫W LUDZKICH - od 7聽029 PLN

Dzia艂anie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychus艂ug HR i zarz膮dzania zasobami ludzkimi poprzez rozwi膮zywanie z艂o偶onych zapyta艅 i uczestnictwo/prowadzenie wsp贸lnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dok艂adnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narz臋dzi i system贸w HR. Odpowiedzialno艣膰 za wszystkie przych. zapytania oraz wsp贸艂pr. z r贸偶nymi zespo艂ami, regularne 艣ledzenie i informowanie klient贸w o statusie. Zarz膮dz. danymi oraz wykonywanie dzia艂a艅 w celu zapewnienia dok艂adnego i terminowego wynagradzania pracownika za po艣r. listy p艂ac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedur膮 Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich b艂臋d贸w i wdro偶enie dzia艂a艅 zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyj膮tkowych przypadk贸w i niesp贸jno艣ci procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespo艂u kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przegl膮d贸w p艂acowych) oraz konkretnych projekt贸w na rynku. Przygotowanie wysokich standard贸w jako艣ci i z艂o偶onych raport贸w, w tym oblicze艅 (czyli wzrostu wytycznych p艂ac) i symulacji. Generowanie raport贸w i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy 艣wiadcze艅). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizuj膮c struktur臋, przygotowanie plik贸w, 艣ledzenie z zaanga偶owanych stron i dok艂adne zarz膮dzanie danymi oraz przygotowaniem dokument贸w Aktywne identyfikowanie obszar贸w i sposob贸w poprawy zasi臋gu us艂ug 艣wiadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projekt贸w CI w celu poprawy efektywno艣ci us艂ug. Budowanie efektywnej wsp贸艂pracy pomi臋dzy zespo艂ami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepsze艅.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwi臋kszenia jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug. Aktywne monitorowanie KPI zespo艂u w celu okre艣l. przyczyny op贸藕nienia i/lub b艂臋d贸w oraz proponowaniaulepsze艅. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalist贸w HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bie偶膮co i w wys. jako艣ci w porozumieniu z r贸偶nymi stronami zwi膮zanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespo艂u przez koordynacj臋 wsp贸lnych inicjatyw z zespo艂ami SSC i zespo艂贸w HR na rynku. Zast臋powanie Lidera Zespo艂u podczas jego nieobecno艣ci.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 4聽211 PLN

- prowadzenie szczego艂owej dokumentacji pracowniczej teczki personalne, karty wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporz膮dzanie um贸w o prac臋, wypowiedze艅 um贸w o prac臋, wystawianie 艣wiadectw pracy- sporz膮dzanie um贸w cywilnoprawnych (umowy o dzie艂o, umowy zlecenie) dla zleceniobiorc贸w- sporz膮dzanie list p艂ac- rozliczanie um贸w o dzie艂o i um贸w zlecenie- sporz膮dzanie deklaracji i sprawozda艅 do ZUS, Urz臋du Skarbowego, GUS, PFRON
JANPOL METALPRODUKCJA Jan Kie艂basa - 2017-08-16 - D臋bno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - od 5聽500 PLN

Zarz膮dzanie cyklem 偶ycia pracownika na ka偶dym etapie kariery, zarz膮dzanie procesami transfer贸w, zwolnie艅 okresowych, rozwi膮zania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt zklientami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raport贸w w zakresie cyklu 偶ycia pracownik贸w, konsultacje z mi臋dzynarodowymi klientami w zwi膮zku z cyklem 偶ycia pracownika w celu zwi臋kszenia efektywno艣ci aktualnych procedur w oparciu o do艣wiadczenie i informacj臋 zwrotn膮 od klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I P艁AC - od 2聽600 PLN

Kompleksowa samodzielna obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpiecze艅 spo艂ecznych i podatk贸w. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecno艣ci. Wystawianie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-p艂acowym. Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, aneks贸w, porozumie艅, a tak偶e um贸w cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzie艂o). Samodzielne naliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w. Przygotowywanie list p艂ac oraz prowadzenie dokumentacji z wyp艂at wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z ubezpieczenia spo艂ecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawie艅. Sporz膮dzanie informacji podatkowych PIT, zg艂osze艅 i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozda艅 do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋- mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie dzia艂aj膮cej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORU艃SKIE ZAK艁ADY MATERIA艁脫W OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZEL脫W S.A. - 2017-06-06 - Zel贸w (艂贸dzkie)

SPECJALISTA DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH I LOGISTYKI - od 2聽000 PLN

- realizacja zam贸wie艅 publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomo艣ciami i gospodarki samochodowej,- sporz膮dzanie analiz, dokument贸w planistycznych i sprawozdawczych,- 艣cis艂a wsp贸艂praca z pozosta艂ymi zespo艂ami w biurze Pomorskiej Wojew贸dzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gda艅sk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 3聽000 PLN

konserwacja komputer贸w klasy PCprowadzenie helpdesk dla u偶ytkownik贸wnadz贸r nad projektami dotycz膮cymi infrastruktury informatycznejadministracja stron膮 internetow膮administracja systemem ERPkonfiguracja urz膮dze艅 sieciowych
WOJSKOWE ZAK艁ADY IN呕YNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - D臋blin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W - od 1聽200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie min. 艣rednie, wiedza z zakresu prawa pracy, technik i procedur rekrutacyjnych, do艣wiadczenie zawodowe: 1 rok do艣wiadczenia w rekrutacji i selekcji pracownik贸w, znajomo艣膰 j. ukrai艅skiego, rosyjskiego w stopniu bieg艂ym. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: planowanie i realizacja proces贸w rekrutacji pracownik贸w z rynk贸w Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)

HOST/HOSTESSA (FORDON) - od 8 PLN

promocja art. spo偶ywczych
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - od 3聽150 PLN

Specjalista ds. obs艂ugi klienta zajmuje si臋 obs艂ug膮 pasa偶er贸w linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezb臋dnych informacji. Zajmuje si臋 tak偶e przygotowywaniem bilet贸w, ich aktywn膮 sprzeda偶膮, rezerwacjami, oraz anulowaniem podr贸偶y. Na bie偶膮co wprowadza niezb臋dne zmiany do systemu Amadeus. Obs艂uguje pasa偶er贸w w j臋zyku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym j臋zyku (w zale偶no艣ci od przypisanego rynku). Jest zobowi膮zany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bie偶膮co, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas okre艣lony - Po okresie p贸艂 roku w momencie kiedy pracownik uzyska艂 pozytywn膮 ocen臋 od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokre艣lony.Wysoko艣膰 wynagrodzenia miesi臋cznego: 3150z艂 brutto miesi臋cznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Nast臋pnie 3500z艂 brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300z艂 brutto po pomy艣lnym zako艅czeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji bilet贸w lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych test贸w, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)