SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Katowice oferta pracy "BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).

Data publikacji: 2016-03-01

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: "BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Ordona 7, 40-164 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 9:00-16:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Ulica pracodawcy: Ordona

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 01.03.2016

Oferta pracy ważna do: 15.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 14,5 PLN

Opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej; tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych w j. rosyjskim i polskim; przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji w j. rosyjskim i polskim;-koordynacja spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z zagranicy
Tes Vies Viktoriia Viazova - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 4 000 - 4 500 PLN

- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH (ŻAGAŃ) - 925 - 1 100 PLN

Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych
WEKTOR SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Żagań (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ (ST.PRACY REF. FP) - od 1 900 PLN

-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW EFS - od 3 500 PLN

Sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, udział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektów, rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną
FUNDACJA SZKOŁY POLSKIE - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONSULTINGU W ZAKRESIE OBSŁUGI RYNKU PRACY - do 2 000 PLN

OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA PRACODAWCÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM I POLSKIM, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ, PODTRZYMYWANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ (TELEFON, INTERNET), UDZIELANIE INFORMACJI KANDYDATOM DO PRACY W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I POLSKIM, ANALIZA WSTĘPNA PRZYSŁANYCH CV, ROZDZIAŁ KANDYDATÓW W/G KWALIFIKACJI, WSPÓŁPRACA Z POLSKO UKRAIŃSKĄ IZBĄ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE REALIZACJI OBECNYCH I NOWYCH PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU (E-MAIL, SKYPE, VIBER), PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW Z PAKIETU OFFICE, OTWARTOŚĆ NA KLIENTÓW, ODPORNOŚĆ NA STRES, ZDOLNOŚĆ KONWERSACJI Z KLIENTEM TRUDNYM, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA ZAGRANICZNEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO I NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM OKOŁO 8 GODZIN DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU;
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU - 1 850 - 4 000 PLN

Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Mile widziane średnie wykształcenie, doświadczenie ok. 1 roku, firma gwarantuje pakiet niezbędnych szkoleń, narzędzia pracy (samochód) oraz pakiet prywatnej opieki medycznej. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy Pracy organizowanej przez PUP w Rybniku dnia 14.06.2017r. godz. 11:00 sala 207.
FENERARI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI - od 1 400 PLN

Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 000 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Pakość (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projektów umów, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera (program deler)
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie ofert i polis, sprządzanie raportów z pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY - 2 000 - 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 6 400 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

praca w zakresie stolarskim
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Nowy Targ (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NIEMIECKI - do 2 000 PLN

Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA - od 1 850 PLN

1.przygotowanie planu i wdrożenie controllingu i budżetowania,2.analizy kontroli kosztów we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,3.wykorzystywanie narzędzi rachunkowości zarządczej,4.nadzorowanie realizacji budżetu, kontrola wykonania oraz analiza odchyleń,5.raportowanie wskaźników finansowych dla Zarządu,6.controlling sprzedaży i produkcji we wszystkich obszarach działalności Grupy Kapitałowej,7.przygotowywanie analiz i kalkulacji wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji,8.poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-11-15 - Łubiana (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - STAŻ - 997,4 PLN

prowadzenie biura obsługi klienta w agencji reklamowej, projektowanie graficzne w CorelDraw, wykonywanie drobnych prac plastycznych na pracowni reklamowej, prowadzenie dokumentacji firmy, kontak z klientem
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EWALUACJI I MONITORINGU - od 2 768,58 PLN

Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosnów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - ASYSTENT MANAGERA/STAŻ - 997,4 PLN

przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 200 - 2 640 PLN

Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-10-17 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH - 3 500 - 4 500 PLN

obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
CBU GAMA GRZEGORZ STRZELCZYK - 2018-07-24 - Łowicz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 4 220 PLN

kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych językach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)