STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M Legionowo oferta pracy ZUS II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. przyznawania i wypłat zasiłków należy m.in.: - obsługa wniosków o świadczenia krótkoterminowe zakończona wypłatą zasiłku lub wydaniem decyzji odmawiającej prawa do niego- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach tego wymagających- współpraca z innymi komórkami Oddziału oraz jednostek ZUS

Data publikacji: 2020-03-02

Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)

Pracodawca: ZUS II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słowackiego 20, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. przyznawania i wypłat zasiłków należy m.in.: - obsługa wniosków o świadczenia krótkoterminowe zakończona wypłatą zasiłku lub wydaniem decyzji odmawiającej prawa do niego- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach tego wymagających- współpraca z innymi komórkami Oddziału oraz jednostek ZUS

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie. Pracownik na stanowisku:- zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.

Nazwa pracodawcy: ZUS II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: www.zus.pl

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 04.03.2020

Oferta pracy ważna do: 16.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a233111057b17b03b793294f780ca73

Podobne oferty pracy

SZLIFIERZ - od 2 856 PLN

SZLIFOWANIE , OBSŁUGA MASZYN POMIARY I KONTROLA, ZNAKOWANIE, PAKOWANIE
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)

KSIĘGOWY/ A - od 1 750 PLN

Biegła obsługa komputera, wykształcenie o profilu ekonomicznym, poziom: średnie lub wyższe
LAS HUBERTA Sp. z o. o. - 2015-11-18 - Rudy (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Obsługa klienta, właściwa elspozycja towaru, utrzymywanie porządku i czystości w sklepie, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o właściwą rotację i ilość towaru.
St. Rąbała Sp. z o. o. - 2019-12-10 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA DŁUGIEM MIASTA W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 3550) - od 2 250 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

OBUWNIK PRZEMYSŁOWY - 997,4 PLN

PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ.; ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY; ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW OBUWNIKA PRZEMYSŁOWEGO NA POSZCZEGÓLNYCH CZYNNOŚCIACH MONTAŻOWYCH; PRZYUCZENIE DO PRACY NA STANOWISKU OBUWNIKA PRZEMYSŁOWEGO POPRZEZ PRAKTYCZNE WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OBUWNIKA PRZEMYSŁOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI (NR 4792) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 400 PLN

przygotowanie potraw
Restauracja Awangarda Anna Jaglarz- Kietrz - 2016-06-03 - Kietrz (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 500 PLN

kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 793 PLN

obsługa klientów, sprzedaż usług pocztowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-05 - Kwidzyn (pomorskie)

ROBOTNIK POLOWY - od 2 100 PLN

Prace polowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Karnkowo (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 900 PLN

Pomoc w pracach produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie
Pracownia Audytorska Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Puławy (lubelskie)

STANOWISKO DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE BUDŻETU - od 2 600 PLN

1)analiza zmian dokonywanych w planach finansowych jednostek budżetowych,2)przekazywanie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków jednostkom organizacyjnym i analizowanie planów po zmianie,3)nadzór nad realizacją planów finansowych podległych jednostek organizacyjnych,4)księgowanie każdego miesiąca wykonania dochodów i wydatków budżetowych jednostek organizacyjnych miasta,5)sporządzanie sprawozdawczości budżetu Miasta Chełm z realizacji dochodów i wydatków, zaangażowania, należności i zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń w zakresie zadań własnych i zleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie sprawozdawczości,6)analiza i sporządzanie zbiorczych bilansów jednostek budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)przygotowywanie informacji dodatkowej (informacje i objaśnienia do sprawozdania finansowego),8)przygotowywanie informacji o stanie zobowiązań jednostek organizacyjnych,9)dokonywanie konsolidacji bilansów jednostek samorządu terytorialnego,10)sporządzanie zbiorczego zestawienia rachunku zysków i strat jednostek budżetowych,11)sporządzanie zbiorczego zestawienia zmian w funduszu jednostek budżetowych,12) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie sprawozdawczości budżetowej,13)współpraca z dyrektorami i głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych,14)kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,15)samokontrola na stanowisku pracy,16)wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Urząd Miasta Chełm - 2020-02-14 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW DREWNIANYCH - od 2 250 PLN

przygotowanie materiałów i maszyn do pracy, klejenie elementów z drewna, sprzątanie maszyn i stanowiska pracy, bieżąca konserwacja maszyny, bieżąca kontrola pracy maszyny i jakości produkcji
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Reszel (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY/MONTER - od 3 000 PLN

do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-10-17 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - do 1 950 PLN

dutrzymanie czystości na hali sprzedaży, pomieszczeniach socjalnych i biurowych i innych oraz na terenie do niego przyległym Zmiany: 6:00-12:00; 10-16:00 ; 14-20:00godziny pracy do uzgodnienia
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

Rozliczanie klientów, ZUS, kadry, podatki VAT ,CIT, PIT, obsługa programu Symfonia, obsługa klientów biura , obsługa Płatnik, Word,Exel.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO SAMODZIELNE-PRACOWNIK DS MARKETINGU - od 2 900 PLN

praca w terenie, kreowanie wizerunku firmy poprzez roznoszenie ulotek i gadżetów reklamowych
PPUH HYGEA Czesław Golik - 2017-08-22 - Drezdenko (lubuskie)

SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA - od 3 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW W CENTRUM OGRODNICZYM (BEZ ROŚLIN), OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA TERMINALA PŁATNICZEGO, PRACE ZWIĄZANE Z PRZYJĘCIEM TOWARÓW ORAZ ICH EKSPOZYCJĄ.
CENTRUM OGRODNICZE AGRICO GRZEGORZ TOMAKA - 2020-02-20 - Trzebownisko (podkarpackie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

TWORZENIE RAPORTÓW, ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, KSIĘGOWANIE WPŁAT
SOLID MCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKA DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacji wewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robót remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach od 8-16
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU - od 2 600 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakre-sie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań,e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzie-lenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycz-nych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-02-10 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-11-09 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 14.07.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od 01.08.2017r.- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek - piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-07-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

MONTER IZOLACJI PRZEMYSŁOWYCH - od 2 500 PLN

Montowanie izolacji przemysłowych termicznych na zakładach/obiektach przemysłowych. Praca w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Płock (mazowieckie)

DYSPOZYTOR TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM - 2 500 - 3 700 PLN

Obsługa zleceń transportowych, odpowiednie planowanie załadunków i rozładunków, optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, kontakt z klientem, dbanie o wysoką jakość obsługi klientów, zarządzanie kierowcami, kontrola czasu pracy kierowców.
Mega Sierpc Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Sierpc (mazowieckie)

SPRZEDAWCA WĘDLIN - od 1 850 PLN

sprzedaż wędlin
F.H. ADT Dariusz Tarnowski - 2016-01-15 - Bytom (śląskie)


Wybierz powiat