STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakre-sie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań,e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzie-lenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycz-nych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2020-02-10

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakre-sie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań,e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzie-lenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycz-nych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_3:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
dodatkowe kursy, szkolenia oraz studia podyplomowe na kierunkach związanych z zarządzaniem projektami

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: umiejętność pracy w zespole

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość problematyki finansów publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa UE

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w godz. 7.30-15.30, wtorek 8.30-16.30.WOA-I.2110.11.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe:1) dodatkowe kursy, szkolenia oraz studia podyplomowe na kierunkach związanych z zarządzaniem projektami,2) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,3) znajomość języków obcych (język rosyjski lub język ukraiński, język niemiecki),4) znajomość problematyki finansów publicznych,5) umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz,6) znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa UE,7) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,8) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,9) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,10) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,11) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,12) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,14) umiejętność pracy w zespole.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakre-sie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań,e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzie-lenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycz-nych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,92 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 20 lutego 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-02-10KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 lutego 2020, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//ogloszenie_WOA-I.2110.11.2020.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 10.02.2020

Oferta pracy ważna do: 20.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e9d320e8bcf401b09d6b9504a913ba26

Podobne oferty pracy

STANOWISKO KRAWIECKIE - od 2 300 PLN

zszywanie całych sztuk odzieży na maszynach przemysłowych - cały asortymentUmowa zlecenie, okło 168 h w m-cu
Texmar Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR HAFCIARKI KOMPUTEROWEJ - od 2 200 PLN

projektowanie elementów do haftu zgodnie z planem produkcyjnym i wymaganiami klienta, obsługa programu graficznego, ustawienie i obsługa hafciarki komputerowej, uzupełnianie dokumentacji związanej z zamówieniem
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

PRAC. APT/PRAC. MAGAZYNOWY - od 16 PLN

-przyjmowanie towaru-rozkładanie na półkach-kompletowanie produktów-przygotowywanie do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2 000 PLN

Transport międzynarodowy, głównie Europa Północna i Europa Południowa
Firma Usługowo - Handlowa WER-KAR Gontarek Jarosław - 2017-01-24 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO ŚLUSARSKIE - od 1 850 PLN

Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA - 2016-11-17 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-16 - Żary (lubuskie)

POMOC CUKIERNIKA - od 2 250 PLN

Pomoc przy produkcji wyrobów cukierniczych, pakowanie produktów, dbałość o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA-KASJER - od 1 000 PLN

sprzedaż produktów bankowych,kontakt telefoniczny z klientem,umawianie spotkań,obsługa kasowa w banku
Pośrednictwo Finansowe Katarzyna Zaremba - 2017-07-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. B I C - od 2 000 PLN

Prowadzenie pojazdów samochodowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami oraz wykonywanie obsługi i naprawy pojazdów.samochodowych.
Mieczysław Sachajko Zakład Rem-Bud - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)

KSIĘGOWA - 1 850 - 2 000 PLN

Dekretacja i ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Chmielno (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wardyń (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Obsługa korespondencji, wprowadzanie danych adresowych prog. xls. przygotowanie korespondencji do wysyłki.
INFORSYS S.A. - 2016-08-10 - Radzymin (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI BEZ KWALIFIKACJI - od 1 850 PLN

proste prace produkcyjne
kontakt przez OHP - 2016-02-02 - Gryfino (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO - 997,4 PLN

Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

Staż z PO WER na 3 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul. Citroena 2GODZ.PR.: 07:00/08:00-15:00/16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne, administracyjne), komunikatywność, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 15 PLN

-Prace budowlane na terenie woj. pomorskiego-Kontakt tel. 609-888-310, -Kontakt e-mail: biuro (at) lech-bud.com.pl-Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na terenie woj.pomorskiego.
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2019-02-28 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL W ŚWIETLICY - od 1 147 PLN

Opieka nad dziećmi w szkolnej świetlicy, organizowanie czasu wolnego uczniom. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel. 690 995 517.
ZESPÓŁ SZKÓŁ "EKOLA" FUNDACJI OŚWIATOWEJ "EKOLA" - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA CIAGNIKA LEŚNEGO - od 1 800 PLN

zrywka mechaniczna drewna
FIRMA HANDLOWOUSŁUGOWA "JARDEC" JAROSŁAW DEC - 2015-12-30 - Szczytna (dolnośląskie)

DEKARZ - od 4 200 PLN

-Praca na wysokościach, prace dekarskie, budowlane,-Kontakt telefoniczny 506 022 602,-Praca na terenie powiatu tczewskiego, malborskiego i gdańskiego.-Wynagrodzenie 3.000 zł netto.
"MUELLER" TOMASZ MUELLER - 2019-03-08 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - 2 800 - 3 500 PLN

Transport towarów na terenie Polski
"KG - TRANS" Katarzyna Legutko - 2017-06-26 - Brzesko (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta w sklepie jubilerskim
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Leszno (wielkopolskie)

GARMAŻER - 997,4 PLN

przygotowanie półproduktów, lepienie pierogów, przygotowywanie farszy do pierogów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Malbork (pomorskie)

SPAWACZ MAG, MIG, TIG - 1293 - od 2 500 PLN

spawanie konstrukcji metalowych
ŚLUSARSTWO PRODUKCYJNE ZBIGNIEW STACHURSKI KAMIENNA - 2017-08-11 - Kamienna (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHU W WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 3 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania:sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu;bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw;wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-04 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. O9BSŁUGI BEZROBOTNYCH ST FP (M) - 997,4 PLN

- tworzenie projektów pism,- obsł. urządzeń biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przygotowywanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji,- sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysłaniu deklaracji PIT,- wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy,- współpraca z innymi wydziałami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku,- sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń,- sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Przeszkolenie stażysty w zakresie bhp i p.poż,zapoznanie z Regulaminem Pracy.Zapoznanie z ustawą o podatku VAT i podatku akcyzowym oraz Branżowym Planem Kont obowiązujących w Spółdzielni. Zapoznanie się z pracą w dziale inwentaryzacji.Sprawdzanie, klasyfikacja i dekretacja dokumentów księgowych. Księgowanie-wprowadzanie danych księgowych do systemu komputerowego.Udział w inwentaryzacjach majątku Spółdzielni.Poznanie zasad sprawdzania dokumentów magazynów-raportów,dowodów przesunięć towaru-księgowanie. Poznanie zasad sporządzania list płac pracowników poszczególnych działów oraz naliczanie od płac składek ZUS i podatku do Urzędu Skarbowego. Poznanie zasad rozliczania kosztów Spółdzielni. Poznanie zasad rozliczania zaliczek pobranych na towar. Poznanie zasad rozliczania się z kontrahentami Spółdzielni. Wykorzystanie w/w nabytych wiadomości w praktyce pod nadzorem pracownika. staż w godzinach: 7,30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Słubice (mazowieckie)

SPRZEDAWCA -KASJER - od 2 100 PLN

Bezpośrednia obsługa klienta w dziale i w linii kas, sporządzanie zamówień, ekspozycja towarów.
Vidali Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - FLORYSTA - od 1 125 PLN

sprzedaż towaru, układanie bukietów, obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
PPHU KWIATY I UPOMINKI Justyna Barciszewska - 2019-01-28 - Gniezno (wielkopolskie)

KOSZTORYSANT BUDOWLANY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Zagórz (podkarpackie)