SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA Z J. DUŃSKIM (J. DUŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA Z J. DUŃSKIM (J. DUŃSKI, J. ANGIELSKI)

Wynagrodzenie: od 8 000 PLN

Zakres obowiązków: j.w.

Data publikacji: 2016-05-05

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: j.w.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 8 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA Z J. DUŃSKIM (J. DUŃSKI, J. ANGIELSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: administrator systemów komputerowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 8 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016

Data zakończenia pracy: 31.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
duński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne lub informatyczne; doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku duńskim (poziom C1, ew. B2) warunek konieczny; dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) warunek konieczny; gotowość do pracy w systemie zmianowym (również noce); zorientowanie na potrzeby klientów i cel; wysoka kultura osobista, zwłaszcza w rozmowach telefonicznych; podstawowa wiedza dotycząca budowy komputera, umiejętności diagnozy problemów; mile widziana wiedza dotycząca serwisu sprzętu komputerowego. Obowiązki: udzielanie wsparcia technicznego i/lub rejestracja zgłoszeń serwisowych; odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych, odpowiadanie na wiadomości mailowe; pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów, doradztwo; współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi; wprowadzanie raportów w aplikacji dotyczącej obsługi klienta (uzupełnianie bazy, sporządzanie raportów). Pracodawca oferuje: pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe; atrakcyjne wynagrodzenie i pomoc w relokacji; wielokulturowe środowisko pracy; udział w tworzeniu nowych struktur firmy; szkolenia projektowe. Etat. Praca w godz: 6-14, 14-22, 22-6. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. HELP/DESK/JĘZ

Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 31

Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych

Data dodania oferty pracy: 05.05.2016

Oferta pracy ważna do: 29.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRZY PRODUKCJI ELEMENTÓW PLASTIKOWYCH - od 2 184 PLN

Produkcja elementów plastikowych. Praca na dziale laminatu, rozkładanie włókien kleju.
MW Projects Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Krapkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PŁACOWYCH - od 4 000 PLN

Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych, zleceniobiorców. Sporządzanie dokumentów płacowych. Korespondencja z ZUS, US. Archiwizacja dokumentacji.
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO - 2019-06-25 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS REZERWACJI I SPRZEDAŻY - od 2 775 PLN

Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– promowanie działań usprawniających sprzedaż– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów– identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów, baz danych,– negocjowanie umów i warunków handlowych,– przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel),– sporządzanie zleceń produkcyjnych,– sporządzanie potwierdzeń zamówień,– komplementowanie dokumentów dla danego projektu,– przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i komplementowanie dokumentów)Praca od poniedziałku do piatku w godzinach 7:00-15:00
Bodtech Sp. zoo - 2019-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 370 PLN

• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 96 D - od 1 900 PLN

tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 17 PLN

Wykonywanie napraw bieżących, zgłaszanie awarii/usterek kierownikowi obiektu, sprzątanie na Ośrodku, np.: sprzątanie chodników, parkingu, dbanie o ogólny porządek.
FIDAGARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU INDYJSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa maili od klientów z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 200 PLN

monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SOCIAL MEDIA - do 3 062 PLN

Tworzenie grafik, plakatów. Tworzenie stron internetowych. Prowadzenie kanałów Facebooka.
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, E-MAIL: KADRY.LFS (at) KOELNER.PL - od 2 000 PLN

planowanie, przygotowywanie i koordynowanie zamówień, dostaw, materiałów, zapewnienie terminowej realizacji zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji, współtworzenie umów z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, poszukiwanie nowych, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, nadzorowanie reklamacji
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-02-01 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE - 2016-09-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3 000 PLN

wyszukiwanie i rekrutacja kandydatów ,zamieszczanie ogłoszeń o pracy,selekcja kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA CHIŃSKIEGO - od 2 800 PLN

obsługa telefoniczna i meilowa klienta chińskiego
M.B.B. LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-21 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY DETALICZNEJ(NR 8832) - od 2 000 PLN

bezpośredniej obsłudze klienta w sklepie stacjonarnym, medycznym.
"HAIR PARTNERS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/SERWISANT - od 1 850 PLN

Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu elektrycznego, diagnozowanie sprzętu komputerowego/naprawa usterek, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)

PRACOWNI FIZYCZNY - 997,4 PLN

praca przy szkle: pakowanie szkła, mierzenie szkładwie zmiany 6-14 i 14-22
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Władysławowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

-przygotowywanie ofert, koordynacja dostaw, analiza biuletynu zamówień publicznych, korespondencja i kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Nowa Wioska (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO PRODUKCJI REKLAM - 3 800 - 5 000 PLN

Produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, liter podświetlanych, wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Ciemne (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - 3 000 - 3 500 PLN

- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-29 - Zator (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 2 500 PLN

- Sprawdzanie normatywnych nakładów rzeczowych w kosztorysach ofertowych, sprawdzanie bazy cenowej w kosztorysach ofertowych z umową oraz obowiązującymi przepisami, sprawdzanie poprawności kalkulacji kosztorysowej, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla robót remontowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy. Wymagane doświadczenie w kosztorysowaniu, wymagana umiejętność czytania dokumentacji technicznej i budowlanej, znajomość programu NormaPRO, obsługa MS Ofiice. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI HANDLOWEJ KLIENTA - 997,4 PLN

- obsługa handlowa klienta polskiego i zagranicznego,- praca przy komputerze (wprowadzanie i analiza danych, wystawianie faktur, sporządzanie różnegorodzaju raportów i zestawień),- obsługa zapytań ofertowych klienta,- obsługa zapytań i zamówień klienta oraz ścisła współpraca z innymi działami tym zekresie,
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wronki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WDROZEŃ - od 2 000 PLN

- Konsultacje wdrożeniowe,- analiza i rozwiązywanie problemów,- wsparcie procesów rozwoju oprogramowania,- zdalna pomoc oraz szkolenia w zakresie obsługi oprogramowania
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROJEKTÓW EUROPEJSKICH - 1 850 - 3 000 PLN

a.samodzielne poszukiwanie możliwości finansowania działalności jednostki ze szczególnym uwzględnieniem programów współpracy międzynarodowej,b.opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów,c.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, w tym międzynarodowych,d.organizowanie spotkań oraz wyjazdów do instytucji partnerskich w ramach realizowanej współpracy.
Centrum Hewelianum - 2016-05-31 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

- sprawdzanie i ocena jakości usług dostarczanych przez dostawców firmy z obowiązującymi standardami;- bieżący monitoring dostawców;- sprawdzanie poprawności językowej tekstów. Wymagania: wykształcenie humanistyczne, mile widziana znajomość zasad korekty tekstów, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomość pakietu Office, doskonała wiedza o języku polskim (gramatyka, stylistyka, leksyka, interpunkcja), spostrzegawczość, dokładność, znajomość j. obcego będzie dodatkowym atutem.
Omero Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat