SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Płońsk oferta pracy Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż produktów.

Data publikacji: 2017-05-11

Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)

Pracodawca: Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 1, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż produktów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: technik ortopeda, technik farmacji, pielęgniarka

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: fizjoterapia, inżynier biomedyczny

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany jest również minimum roczny staż pracy sklepie medycznym.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

Adres pracodawcy:
KOŁOBRZESKA 50, 10-434 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny, a nastepnie osobisty ze skierowaniem do pracy.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: od.....2017r., Godziny : od 08.00 do 15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: KOŁOBRZESKA

Numer budynku pracodawcy: 50

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 11.05.2017

Oferta pracy ważna do: 09.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 100 - 3 500 PLN

Obsług aklienta oraz utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami, kompletowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, logistyka, koordynowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK MAGAZYNU/ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 500 PLN

Zarządzanie magazynem poprzez zapewnieni optymalnego wykorzystania zasobów oraz prawidłowego przebiegu procesów logistycznychKoordynowanie prawidłowego obiegu dokumentacji magazynowej (w tym dokumentacji wysyłkowej, faktur)Nadzór nad inwentaryzacjamiKoordynacja transportu wewnętrznego i zewnętrznego. Praca w Polance.
Fabryka Mebli RYŚ sp.z o.o. - 2017-07-17 - Polanka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

Praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem oraz udzielaniu informacji na temat ofert z zakresu usług telekomunikacyjnych.
Contact Center One sp. z o.o. - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

W PROGRAMIE STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Milicz (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 800 PLN

obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ IT - od 4 000 PLN

Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)

SPAWACZ TIG (141) - 3 200 - 4 600 PLN

-Spawanie elementów,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293, e-mail: karolinapolak (at) grupaprogres.pl lub osobisty w biurze PROGRES Spółka z o.o. Tczew ul. Armii Krajowej 20
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-08-09 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 3 500 PLN

Praca na terenie województwa podkarpackiego.Pracodawca zapewnia dowóz.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Instalsieć S.C. - 2018-06-25 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO - od 2 100 PLN

Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BHP I P.POŻ - od 1 100 PLN

- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki w zakresie bhp i p.poż
kontakt przez OHP - 2016-09-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 620 PLN

- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA (Z ZAKRESU PSYCHOLOGII) - 2 000 - 5 700 PLN

Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-12 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 590 PLN

Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE - 2 774,96 - 3 493,21 PLN

Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 3 000 - 3 500 PLN

Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż powierzchni reklamowych
AGENCJA REKLAMOWA "COLD BEE" MIROSŁAWA ZAMKOWSKA - 2016-09-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS ARCHIWIZACJI - do 14 PLN

aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert, porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych (archiwa zakładowe), porządkowanie dokumentów u klientów komercyjnych, tworzenie normatywów dla instytucji publicznych i klientów komercyjnych,
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI I INWESTYCJI - od 2 100 PLN

Wykształcenie; wyższe kierunkowe specjalność gospodarka wodna; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość ustaw prawo budowl. ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dot. powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych i zagranicznych dla finansowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej w regionach wodnych, planownych do realizacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; całość ogłoszenia dostępna na stronie internetowej http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW I SZKOLEŃ - od 950 PLN

praca w Rejonowym Ośrodku Szkolenia Zawodowego Młodzieży w Białymstoku przy organizacji szkoleń
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH - od 2 500 PLN

Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień finansowych, znajomość zagadnień dotyczących zakładów pracy chronionej, pozyskiwanie srodków UE.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - do 1 850 PLN

przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 2 800 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

odpowiedzialnośc za eksport produktów na rynki zagraniczne;-pozyskiwanie klientów, obsługa zamówień, reklamacji i płatności;-budowanie struktur sieci sprzedaży w oparciu i istniejących oraz nowych klientów;-prezentacja oferty firmy, negicjacje, obsługa klientów w języku rosyjskim i angielskim;-odpowiedzialność za poprawny obieg informacji i dokumentacji handlowej;-udział w targach i spotkaniach z klientami;
ASPEL S.A. - 2018-09-05 - Zabierzów (małopolskie)


Wybierz powiat