SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
Data publikacji: 2016-03-02
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.03.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa linii produkcyjnej tj.podstawianie surowca oraz odbiór gotowego produktu na magazyn, rozładunek i załadunek towaru
Idea-Pack s.c. - 2018-09-08 - Grójec (mazowieckie)
PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnionych w firmie osob w zakresie umów o prace i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Żory (śląskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Łuków (lubelskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH KABLI WYSOKIEGO NAPIĘCIA, NAPRAWA KABLI NISKIEGO NAPIĘCIA
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giemzów (łódzkie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż towarów, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Proszowice (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Świdnica (lubuskie)
Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Cerekiew (mazowieckie)
Obsługa rynku odzieży roboczej.Tworzenie systemu obrotu odzieżą.
INTERNATIONAL MARKETING - Jan Kula - 2017-08-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
obsługa firmy w zakresie importu i eksportu na rynku wschodnim i zachodnim
DILIGO SPÓŁKA JAWNA DOROTA GASHOK, OLEKSANDR GASHOK - 2017-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chmielno (pomorskie)
monitoring jakości wody
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie powierzchni do malowania, malowanie, sprzątanie powierzchni stanowiska pracy, obsługa sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mogilnice (podlaskie)
prowadzenie analiz rynkowych w zakresie cen i asortymentu, utrzymywanie kontaktów klientami i pozyskiwanie nowych, tworzenie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, realizowanie planów sprzedażowych
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2016-05-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji kart pola;Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi;Prace zwiazane z rolniczą produkcją roślinną.Miejsce pracy: HenrykówKontakt kandydatów z pracodacą: 74 810-50-16Oferta pracy znajduje się w sali: D
Małopolska Hodowla Roślin Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Obsługa serwisów allegro, olx, ebay, przygotowanie katalogów, cenników
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
przyjmowanie rzedstawicieli handlowych, realizowanie zatwierdzonych zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola stanów magazynowych, koordynacja procesów logistycznych, uzupełnianie i dbanie o pełną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kluczbork (opolskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków, - sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii regulaminowych, świadczeń dodatkowych,- przygotowanie harmonogramów czasu pracy oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, - prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy, - nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i przeprowadzaniem badań lekarskich, - tworzenie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i innych dokumentów wynikających z zatrudniania pracowników, - wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i pism na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Stowarzyszenia, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi typu US, GUS, ZUS, PUP, - sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON, SIO, - obsługa E-PUAP.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Cieszynie - 2018-07-18 - Cieszyn (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
układanie towaru na półkach
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Sokółka (podlaskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, email, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYDZIAŁU ZGODNIE Z OPRACOWANYM RZECZOWYM WYKAZEM AKT, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI I PRZESYŁEK, UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM, ZAKŁADANIE I WERYFIKACJA TECZEK KIEROWCÓW, PRZEKAZYWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAŁATWIONYCH DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO, POMOC PRACOWNIKOM WYDZIAŁU W ZAKRESIE WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI, POMOC PRACOWNIKOM PRZY WYDAWANIU ZEZWOLEŃ NA POJAZDY UPRZYWILEJOWANE, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZMIANIE DANYCH W POSIADANYCH UPRAWNIENIACH, PRZYJMOWANIE DO DEPOZYTU PRAWA JAZDY, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZATRZYMANIU PRAWA JAZDY, POBIERANIE OPŁATY SKARBOWEJ OD CZYNNOŚCI URZĘDOWYCH (DECYZJE) I ZAŚWIADCZEŃ, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA WYDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)