SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Ługi oferta pracy ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta oraz obsługa firmy
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Ługi (pomorskie)
Pracodawca: ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:84-300 Ługi 16, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta oraz obsługa firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ługi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Lęborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik handlowiec*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane, dobra organizacja
Nazwa pracodawcy: ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
84-300 Ługi 16, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Nowa Wieś Lęborska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ługi
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2016
Data dodania oferty pracy: 21.11.2016
Oferta pracy ważna do: 20.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
Pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
POLSKIE ZRZESZENIE INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW SANITARNYCH - 2017-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, prowadzenie ewidencji czasu pracy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-wdrażanie i opracowywanie startegii marketingowej firmy, -przygotowywanie materiałów marketingowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-03-01 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
-udział w ustalaniu kosztów produkcji wyrobu -sporządzanie rysunków oraz dokumentacji ofertowej -przygotowywanie i nadzór nad dokumentacjązwiązaną z przekształcaniem wyrobów oraz z wdrożeniami nowych wyrobów-udział w przygotowywaniu procedur produkcji-współpraca z innymi działami -praca w biurze w siedzibie firmy
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalne
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2017-07-24 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji zarybieniowej, transport materiału zarybieniowego, obsługa zawodów wędkarskich
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Radom (mazowieckie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
utrzymywanie maszyn w ruchu montaż łózek medycznych
Agencja Pracy Tymczasowej Group Magdalena Więcek - 2017-03-24 - Wołczyn (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy, współpraca z inwestorami/wykonawcami, rozwój rynku, sprzedaż pokryć dachowych, elewacyjnych.
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-08-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zielęcice (opolskie)
-
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt telefoniczny 604911373
Biuro Rachunkowe Anna Lis - 2016-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i internetu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętnoś prowadzania prostych negocjacji, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność. Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem B2B. Charakterystyka pracy: organizowanie pobytu klientów na szkoleniu (Hotel, rezerwacja terminów itp.), organizowanie spotkań biznesowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie działów firmy w pracach administracyjno- biurowych, pozyskiwanie klientów poprzez, prezentowanie i sprzedaż klientom usług świadczonych przez firmę. Praca jednozmianowy jednak z wyjazdami na szkolenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) cks-partner.pl.
CENTRUM SZKOLENIA KADR PARTNER RAFAŁ WESOŁOWSKI - 2017-07-27 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Częstochowa (śląskie)
jw
ZPR MEDIA S.A. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
współprowadzenie portalu picodi.com/id w tym dbanie o kontent ruch i monetyzację.
International Coupons SA - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-16 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)