SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W TRANSPORCIE Częstochowa oferta pracy ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W TRANSPORCIE
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zleceń transportowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie kosztów związanych z Działem Transportu, opracowanie zamówień materiałów i usług
Data publikacji: 2018-10-10
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odlewników 20, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zleceń transportowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie kosztów związanych z Działem Transportu, opracowanie zamówień materiałów i usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W TRANSPORCIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętności związane ze sporządzaniem dokumentów dot. rozliczeń świadczonych usług oraz zdolności analityczne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Odlewników 20, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo szkolne, list motywacyjny, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.00-12.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Odlewników
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: prace związane z utrzymaniem ruchu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.10.2018
Data dodania oferty pracy: 09.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Transkrypcja testów w języku niemieckim.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie.Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracownicznej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzenia umów, wystawianie świadectw, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopów, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad badaniami okresowymi, organizowanie szkoleń BHP, spprządzanie sprawozdań, zestawień, raportów, współpraca z innymi działami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów podstawowych przeznaczonych do wykonawstwa konstrukcji budowlanych i materiałów dodatkowych do spawania, kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, kończąc na kontroli końcowej wyrobu przygotowanego do wysyłki,opracowywanie dokumentacji powykonawczej zakładowej kontroli produkcji (PN-EN ISO 3834, PN- EN 1090, wymagania dla ZKP), nadzór nad procesami reklamacyjnymi, kontakt i kontrole u podwykonawców.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-02-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pozyskiwanie klientów z Rosji i Ukrainy, telefoniczna sprzedaż usług firmy, kontakt z biutrami podróży na Wschodzie, udzial w konferencjach i targach branżowych
1. SŁONECZNE MAZURY Rafał Gebauer - wspólnik spółki cywilnej, 2. RAFAŁRAFACIO Rafał Gebauer - 2016-09-22 - Białystok (podlaskie)
praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE PROMOCJI, REKLAM, ETYKIET, PROJEKTÓW
WYTWÓRNIA PASZ LIRA SP. ZO.O. - 2018-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
zabiegi fryzjerskie
STOCKI PIOTR Studio Fryzjerskie i Kosmetyczne - 2016-07-28 - Świebodzice (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków dla restauracj:, fast food, pizza, dania szefa
DUSSMANN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Gądki (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Częstochowa (śląskie)
Staż w Agencji Handlu Reklamy i Consultingu SCAN duo. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48 (I piętro).
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów do ZUS i US, prowadzenie akt osobowych , prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców oraz pracowników biura, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie grafiku
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
-Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym-Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów-Optymalne planowanie transportów-Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych-Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej-Kontrola jakości danych w systemie SPEED-Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów-Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami-Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Poszukiwanie nowych kontrahentów w kraju i za granicą, działania marketingowe np. organizacja i obsługa targów zagranicznych, obsługa bieżących kontrahentów krajowych i zagranicznych, organizowanie wysyłek krajowych i eksportowych, fakturowanie, odprawy celne, elementy księgowości.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Dbanie o rozwój firmy, pozyskiwanie klientów i dostawców, reklama
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie kandydatów do pracy tymczasowej zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom tymczasowym
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Leszno (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskiech, tworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowychKontakt email z pracodawcą : alena.lica (at) benecke-kaliko.pl
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- bieżące przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi W-MOSG w Kętrzynie,- współudział w opracowywaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów oddziału oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony ppoż.,- nadzór nad prowadzonymi przez służby techniczne oddziału przeglądami i konserwacją urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych, sygnalizacji alarmowo-pożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego, a także nad przeprowadzaniem tych czynności w wyznaczonych terminach,- prowadzenie w zależności od potrzeb wstępnych i cyklicznych szkoleń w zakresie ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej. Stosowanie się do zaleceń pokontrolnych w zakresie ppoż. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wniosków do Komendanta W-MOSG i KGSG celem przedstawienia stanu faktycznego bezpieczeństwa w zakresie ppoż.,- współpracowanie z Komendami Powiatowych Straży Pożarnych w zakresie ppoż.,- organizowanie ćwiczebnych alarmów pożarowych w komendzie oddziału oraz nadzorowanie alarmów pożarowych prowadzonych przez wskazanych funkcjonariuszy w placówkach PSG na podstawie uprzednio przygotowanego konspektu zajęć,- wyposażanie budynków, obiektów budowlanych lub terenów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-11-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mroków (mazowieckie)
praca w szkole ponadgimnazjalnej
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim - 2018-06-26 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-10-12 - Łomża (podlaskie)
sortowanie i pakowanie owoców i warzyw
EKOOWOC Grupa Producentów Owoców i Warzyw sp.z o.o. Godziszów - 2017-01-20 - Godziszów Pierwszy (lubelskie)
prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowejtworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowychnaliczanie składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)