SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 400 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl

Data publikacji: 2017-02-09

Lokalizacja: Bytom (śląskie)

Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dokładność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Systematyczność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność w działaniu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Bytom

Gmina pracodawcy: Bytom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bytom

Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl

Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2017

Data dodania oferty pracy: 07.02.2017

Oferta pracy ważna do: 27.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 600 - 3 000 PLN

Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Stoisko mięsno-wędliniarskie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ (ST.PRACY REF. FP) - od 1 900 PLN

-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)

KSIĘGOWY/A - od 3 000 PLN

jw.
Stabil Future Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EWIDENCJI MAGAZYNOWEJ - od 2 100 PLN

Przyjęcie oraz weryfikacja dostaw do ewidencji magazynowej, kompletowanie dokumentów wysyłki oraz przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

obsługa klientów i sprzedaż usług finansowych w oddziale, doradzanie kilentom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-19 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 900 PLN

- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA D/S LOGISTYKI - PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 000 PLN

sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych produktów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentów w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DS.TELESPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH - do 9 PLN

sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (O) - do 2 000 PLN

przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 344,51 PLN

Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne,współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK - od 2 430 PLN

- Wykonywani instalacji elektrycznej na budowach,- Kontakt: telefoniczny 502-028-915; e-mail: biuro (at) energoter.pl
ENERGOTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Trąbki Wielkie (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA K/M - od 2 800 PLN

bieżąca obsługa klientów agencji - samodzielne wykonywanie przydzielonych zadań, zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych oraz organizowanie kampanii promocyjnych, analiza serwisów internetowych, przygotowanie zestawień, raportów, efektywna współpraca z osobami w zespole.
Capital Work - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 500 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - 2 000 - 3 500 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 100 PLN

doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ANIMACJI LOKALNEJ, PROMOCJI I WSPÓŁPRACY - 1824 - od 2 000 PLN

a) Realizacja animacji lokalnej i współpracy;b) realizacja planu włączenia społeczności lokalnej w realizację LSR w ramach wsparcia przygotowawczego PROW na lata 2014-2020;c) promocja obszaru LGD i Lokalnej Strategii Rozwoju w tym przygotowanie i realizację projektów współpracy oraz prawidłowe oznakowanie symbolami unijnymi wydawnictw, publikacji itp. ; d) inicjowanie i prowadzenie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych związanych ze Stowarzyszeniem, obszarem LGD i realizacją Lokalnej Strategii Rozwoju;e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacją stron internetowych LGD;f) zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych i reklamowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie;g) oznakowanie wyposażenia, przedmiotów wydawnictw itp. Symbolami unijnymi zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz dokonywania cenowego rozeznania rynku;h) dokumentowanie wydarzeń promocyjnych (zdjęcia, filmy, notatki, itp.) i innych wydarzeń oraz przedsięwzięć (np.: Walne Zebrania Członków, posiedzenia Rady, zrealizowanych projektów itp.).i) redagowanie notatek prasowychj) przygotowanie merytoryczne oraz osobistą obsługę Stowarzyszenia w targach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach promocyjnych (organizowanie stoisk, wystaw, imprez, udziału zespołów, twórców ludowych itp. Służących promocji obszaru LGD i jego tożsamości kulturowej)k) inicjowanie powstania wydawnictw promocyjnych Stowarzyszenia oraz ich redagowanie,l) organizacja realizacji zadań z zakresu badań nad obszarem objętym LSRł) informowanie o obszarze LGD i realizacji LSR,m) współpraca z innymi lokalnymi grupami działania/organizacjami w celu znalezienia partnera do wspólnej realizacji projektu/ów współpracy oraz innych działań promocyjnych,n) przygotowywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej PROW oraz innych organizacji i instytucji udzielających dotacji, grantów w ramach ogłoszonych konkursów,o) bieżący monitoring zapisanych w LSR wskaźników produktu, rezultatu i oddziaływania dotyczących projektów współpracy oraz innych działań,p) przygotowanie wniosków o płatność i końcowego rozliczenia projektów współpracy,r) realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych realizacją projektów współpracy oraz innych działań,s) sumienne prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych na stanowisku zadań,t) zabezpieczenie i dbałość o przestrzeganie danych i tajemnic ustawowo chronionych,u) terminowe załatwianie spraww) prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowaniax) obsługa Stobrawskiego Centrum Produktu Turystycznego i Kulturowego utworzonego w ramach projektu współpracyy) inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2017-01-03 - Pokój (opolskie)

FIZJOTERAPEUTA - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kobylin (mazowieckie)

INFORMATYK - od 3 493,21 PLN

programowanie i tworzenie aplikacji w html, php, css, JavaScript;znajomość administracji systemem Linux;mile widziana znajomość obiektowego języka programowania JAVA;
Biomol-Med Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SEM/SEO - od 1 850 PLN

OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA KAMPANII ADWORS PLA, GSP, GDN, TAGOWANIE KAMPANII,PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ GA
WEB DEVELOPMENT SŁAWOMIR KARKUCIŃSKI - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 14 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH I TRANSPORTOWYCH - od 3 100 PLN

Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)

192U POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Radom (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez OHP - 2017-10-11 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS MONTAŻU ROWERÓW - do 1 850 PLN

Montaż podzespołów rowerowych, regulacja układu hamulcowego, zakładanie oświetlenia, kontrola jakości.
FHMM Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)