SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Grójec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw logistyki
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość zagadnień związanych z transportem
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 27.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poszukiwani są pracownicy do szklarni z warzywami i kwiatami. Do głównych zadań pracowników należeć będzie sadzenie i pakowanie kwiatów, wszelkie czynności związane z pielęgnacją roślin i zbieraniem plonów.
Auranmaan Henkilöstöpalvelu Oy - 2018-03-19 - Finlandia (Finlandia)
Najprzyjaźniejsza wg Klientów Firma ubezpieczeniowo-finansowa zatrudni Specjalistów ds. Sprzedaży. Idealny kandydat: - posiada min. średnie wykształcenie - lubi kontakt z ludźmi - jest uczciwy i etyczny w pracy - lubi wyzwania, jest przedsiębiorczy - posiada prawo jazdy (lub jest w trakcie kursu - do wybranych klientów na ich życzenie dojeżdżamy) Nasipracownicy zajmują się: - kontaktem z klientami: spotkania z kl.biznesowym i/lub indywidualnym - przeprowadzeniem analiz potrzeb klientów i tworzeniem rozwiązań "uszytych na miarę" oczekiwań klienta - pozyskiwaniem nowych klientów i obsługą obecnych - stałym doszkalaniem i doskonaleniem umiejętności, podnoszeniem kwalifikacji. Co dajemy w zamian? - stałe wynagrodzenie 2.500 zł za realizację minimum aktywności (pracujemy w dowolnych godzinach) - wysokie prowizje i premie za efekty - pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta medyczna, kartasportowa) - wspierającą atmosferę i warunki do nauki pod okiem doświadczonych menadżerów, mentorów i starszych stażem kolegów -liczne konkursy, aby stale motywować do działania CV prosimy składać bezpośrednio na adres mailowy Menadżera Zespołu. Informujemy, iżskontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie i wystawienie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnienie pozycji otwartych i przygotowanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji, faktur.
e-worldworks - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-07 - Przemyśl (podkarpackie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc przy sporządzaniu posiłków
GRAPFA SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ GRAŚ, WOJCIECH PFAL - 2016-07-26 - Drezdenko (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikami,przygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,przygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOL,obsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRON,reklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnych,udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmie,wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnień,organizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,wysyłanie i odbiór korespondencji,archiwizacja dokumentów podlegających archiwizacji,terminowa, dokładna i staranna realizacja zadań stałych i doraźnych określonych przez przełożonego.
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-11-06 - Chełm (lubelskie)
Naliczanie płac, rozliczenia z Zus, Kasa, środki trwałe ZFSS.
Gimnazjum Nr 1 - 2016-10-03 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Sporządzanie faktur i kalkulacji cenowych,-Ścisły kontakt z działem HR i księgowym,-Kontrola faktur do dostawców,-Koordynowanie pracy magazynu dodatków i tkanin oraz magazynu wyrobów gotowych,-Kontakt telefoniczny 58-727-94-02, e-mail: husak (at) theshirttailors.com
THE SHIRT TAILORS SP. Z O.O. - 2016-06-06 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie projektów pism procesowych, opini prawnych, bieżąca obsługa administracyjna kancelarii.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Brzesko (małopolskie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2018-01-18 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa w zakresie:- kompletowanie dokumentacji procesowej na etapie postępowania sądowego,- obsługa korespondencji z sądami i urządami, stronami postępowania,- inne prace biurowe związane z obsługą spraw na etapie sądowym.
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
blacharstwo,lakiernictwo samochodów
F.H.U "WOJDYŁA" Krzysztof Wojdyła - 2018-04-05 - Jordanów (małopolskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami,władzami lokalnymi. Współpraca z pracownikami firmy,radą nadzorczą oraz udziałowcami firmy.Przygotowywanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,prasowych ,do mediów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
bezpośrednia, telefoniczna oraz e-meilowa obsługa klienta, współpraca z kosmetologiem, wystawianie faktur i rachunków oraz promocja usług kosmetycznych w zakresie obsługiwania portali społecznościowych i strony internetowej, udział w targach kosmetycznych
"PUREBEAU - AGI"Akademia Makijażu Permanentnego Agnieszka Leśniewska - 2017-05-31 - Police (zachodniopomorskie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Częstochowa (śląskie)
Transport wenętrzny - obsługa wózka widłowego.
"Legipol" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi lub chińskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa procesów logistycznych - współpraca z dostawcami i odbiorcami - utrzymanie i kontrolowanie poziomu zapasów - składanie zamówień - prace biurowe, porządkowe - kierowanie samochodem (kat. B)
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Tuczempy (podkarpackie)
Sprzedaż bram, okien, drzwi, przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie klientów
PRZEDSIEBIORSTWO-HANDLOWO-USLUGOWE RADBUD RADOSLAW CIEPLOWSKI - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
sprzedaz wyrobów firmowych, przymowanie zamówień, przygotowywanie zleceń na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Polkowice (dolnośląskie)
przeprowadzanie procedur związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników oraz zmianą warunków zatrudnienia, prowadzenie i bieżące aktualizowanie komputerowej ewidencji osobowej SEW-on line prowadzenie TAP zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników, ewidencji czasu pracy w różnych systemach i wymiarach czasu pracy, sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie struktury zatrudnienia i poziomu płac,dokonywanie naliczeń finansowych uprawnień pracowniczych i przesyłanie do płatnikaopracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników,tworzenie wniosków o nadanie medali i odznaczeń, tworzenie i aktualizowanie regulaminów pracy i regulaminów premiowania w zakładzie,ewidencjonowanie i terminowe kierowanie na badania lekarskie,sporządzanie, wydawanie wszelkich zaświadczeń o zatrudnieniu,archiwizowanie dokumentacji personalne
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)