SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS,MARKETINGU I HANDLU Przemyśl oferta pracy REM II SPÓŁKA z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS,MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami,władzami lokalnymi. Współpraca z pracownikami firmy,radą nadzorczą oraz udziałowcami firmy.Przygotowywanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,prasowych ,do mediów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.
Data publikacji: 2016-10-17
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: REM II SPÓŁKA z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami,władzami lokalnymi. Współpraca z pracownikami firmy,radą nadzorczą oraz udziałowcami firmy.Przygotowywanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,prasowych ,do mediów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS,MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw public relations
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw public relations
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy mile widziany.
Nazwa pracodawcy: REM II SPÓŁKA z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Nestora 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Nestora
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja i montaż okien i drzwi PCV i Al.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data dodania oferty pracy: 17.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-10-11 - Racibórz (śląskie)
specjalista do spraw sprzedaży chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Fidor (świętokrzyskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami ukraińsko oraz rosyjskojęzycznymi.Przyjmowanie kolejnych zamówień towarów. Obsługa w sprawie reklamacji i zwrotów klientów z Rosji, Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr i płac
MLEKTAR S.A. w Tarnowie - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
negocjacje cenowe, obsługa klienta, kompleksowa organizacja, obsługa imprez turystycznych, klasyfikacja ofert turystycznych
Biuro Podróży Beskidvision Sp Jawna s. Rusin - 2017-11-29 - Żywiec (śląskie)
prace księgowo-kadrowe
EKOWIL Tomasz Wilento - 2017-03-07 - Drezdenko (lubuskie)
zapoznanie się z obsługą baz danych firmy; poznanie metod tworzeniabaz danych; wyszukiwanie informacji gospodarczych w internecie, prasielokalnej i ogólnopolskiej oraz racjonalne ich klasyfikowanie; obróbkazdobytych informacji w programach graficznych
INFOBIZNES SP Z O O - 2017-10-23 - Zambrów (podlaskie)
tworzenie ofert dla grup turystycznych, współpraca z podwykonawcami, współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Pro Humanum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-22 - Sierpc (mazowieckie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK, opiniuje i stwierdza zgodność rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW, przedatwienie propozycji rozwiązań w sprawch organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenie i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, prowadzenie kompani w mediach, promowanie firmy, organizacja i udział w konferencjach, analiza danych pod kątem szans dla rozwoju firmy,
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa wózka widłowego.
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, nadzór nad zamówieniami, prowadzenie rejestru danych handlowych.
"Norlys" sp. z o.o. - 2018-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pomoc w organizowaniu ofert sprzedaży przez internet, przyjmowanie zamówień, pomoc w pakowaniu i wysylce towaru.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Niszczenie dokumentacji archiwalnej.Transport dokumentacji przewidzianej do niszczenia, załadunek, rozładunek(dźwiganie)Praca w Nowej Soli lub Kożuchowie lub w terenie.
"Bejur" sp. z o.o - 2017-11-14 - Nowa Sól (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Baranowo (mazowieckie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADANYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU HERMES HUMANSOFT, NA KTÓRYCH PRACUJE FIRMA FABA, PRZYGOTOWYWANIE W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM REKLAM I ULOTEK
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-gromadzenie weryfikowanieoraz przetarzanie danych informacji uzyskanych ze żródeł wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;-gromadzenie weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji w systemach teleifnormatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji;-pozyskiwanie i aktualizowanie danych, informacji oraz materiałów dot. systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowania materiałów informatycznych i analitycznych;-przygotowanie materiałów i prezentacji na potrzeby NOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania oddziału;-prowadzeni dokumentacji kncelaryjnej wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów;-koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2015-12-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
analiza napraw podległego parku maszyn, opracowywanie dokumentacji dotyczącej likwidowanego sprzętu,, współudział przy weryfikacji oraz wycena napraw jednodtek wspomaganie majstrów na warsztatach
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Komorniki (dolnośląskie)
Dbałość o stan techniczny budynków oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji.Nadzór nad pracownikami.Rozliczenie mediów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa im.J.I.Kraszewskiego - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
Promocja działań Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych,pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS,prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełożonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek,stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-01-30 - Sopot (pomorskie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2016-02-03 - Jarogniewice (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Diagnostyka, naprawa i konserwacja układów klimatyzacji samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Legnica (dolnośląskie)