SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW /M (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW /M (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW /M (J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2015
Data zakończenia pracy: 21.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie- handlowiec, min. 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość przepisów dotyczących cudzoziemców, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego, dobra języka angielskiego. Obowiązki: odpowiiedzialnośc za sprzedaż produktów firmy; reprezentowanie firmy na rynku i w kontaktach z klientami; monitorowanie rynku i zbieranie informacji na temat działań konkurencji; realizowanie i koordynowaniee działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji. Znajomość języków ukraińskiego i rosyjskiego jest potrzebna ponieważ, pozyskiwanie klientów będzie odbywało się na terenach rynków wschodnich.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Profil działalności pracodawcy: zatr. 12 osób
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 02.12.2015
Oferta pracy ważna do: 09.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
WSPARCIE MENADŻERÓW W PROCESACH REKRUTACYJNYCH, OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ ZWIĄZANEJ ZE STAŻEM PRACY I INNYMI FORMAMI ZATRUDNIENIA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (ZAŚWIADCZEŃ, ŚWIADECTW PRACY ITP), EWIDENCJA CZASU PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA MS OFFICE, SYSTEM KADROWO-PŁACOWY TETA, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL d.jastrzebska (at) konsalnet.pl
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, wystawianie aukcji allegro, wdrażanie nowych projektów, podejmowanie działań marketingowych
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2016-11-25 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-11-08 - Świdnica (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Swarzynice (lubuskie)
Zapewnienie analizy akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Realizowanie działań administracyjnych związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych osób z Ukrainy; kontakt z Publicznymi Służbami Zatrudnienia odpowiedzialnymi za legalizację pobytu pracowników z Ukrainy;
MAJK-TEXTILE WÓJCIK MACIEJ - 2017-02-23 - Wełnica (zachodniopomorskie)
jw.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych i placowych, sporzadzanie list plac, dokumentacji ZUS itp.
Pronet sp. z o.o. - 2017-10-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Ważenie przesyłek eksportowych,Skanowanie przesyłek,Przygotowanie raportów,Proste czynności magazynowe,Załadunek towaru eksportowego,
Adecco Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-21 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Dremex - Lech Mularczyk - 2017-08-02 - Zdzieszowice (opolskie)
obsługa kopiarek i komputera, pomoc przy archiwizacji, pomoc przy ekspediowaniu poczty, przepisywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
Operator obrabiarek CNC
ARTECH Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Tarnów (małopolskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kartuzy (pomorskie)
wsparcie techniczne które obejmuje usługi świadczone w zakresie obsługi Terminala LNG zgodnie z programem operacyjnym pomocy
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-11-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Słupsk (pomorskie)
praca
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWA "KULINARNE PYSZNOŚCI" IRENA CWANEK - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych, projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych, prowadzenie firmowych serwisów internetowych, współpraca z partnerami zagranicznymi firmy, prowadzenie badań marketingowych-analiza rynku i konkurencji
"East - West" Elena Janina - 2016-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z OWU.Zatrudnienie następuje po uzyskaniu wpisu do KNF.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora pod kątem zgodności z projektem, egzekwowanie jakości, ścisła współpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca wpółpraca z pozostałymi odziałami fir my, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jęz. koreańskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działaności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
- Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż- Sprawdzanie stanów magazynowych- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień- pozyskiwanie nowych klientów- Analizowanie i negocjowanie cen i warunków dostaw- Obsługa klienta- Kontakty z przedstawicielami firm- Sprawdzanie towarów pod względem jakościowym- Metkowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Świebodzin (lubuskie)
-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, generowanie zamówień z New Maint dla działu technicznego,-5S-szkolenia audyty,-Leyaut-organizacja stanowisk pracy,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)