SPECJALISTA PROCESU URUCHAMIANIA* Świnoujście oferta pracy SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA PROCESU URUCHAMIANIA*
Wynagrodzenie: od 32 000 PLN
Zakres obowiązków: wsparcie techniczne które obejmuje usługi świadczone w zakresie obsługi Terminala LNG zgodnie z programem operacyjnym pomocy
Data publikacji: 2016-11-08
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmońskiego 6d/1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wsparcie techniczne które obejmuje usługi świadczone w zakresie obsługi Terminala LNG zgodnie z programem operacyjnym pomocy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 32 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PROCESU URUCHAMIANIA*
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali technicy nauk fizycznych i technicznych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 32 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: inżynieryjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Chełmońskiego 6d/1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Chełmońskiego
Numer budynku pracodawcy: 6d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali technicy nauk fizycznych i technicznych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 14.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozkładanie towaru w sklepie, utrzymywanie porządku w magazynie
MAJSTER Systemy Mocowań Joanna Bernat - 2017-04-18 - Suwałki (podlaskie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowywanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych, prace i obowiązki z zakresu zamówień publicznych, wykonywanie prac biurowych, kontakt z klientami.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, 6 m-cy doświadczenia, znajomość przepisów dot. zamówień publicznych, procedur przetargowych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: szkoleniapodk (at) gmail.com
RAJOS CONSULTING RAFAŁ STELMASIK - 2018-01-12 - Radymno (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Charzynie.
Nordfish Foodmark Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Charzyno (zachodniopomorskie)
praca u klienta wymagająca największej precyzji, układanie glazury oraz mozaiki orientalnej, szklanej, ceramicznej, znajomość rozmieszczenia płytek glazury przy prof. styr.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Marki (mazowieckie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z kontrahentami krajów trzecich, odpowiedzi na e-mail i rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, azerbejdżańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grójec (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych,aktywna sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Badanie i analiza rynku libijskiego i rynku polskiego w związku z realizacją współpracy pomiędzy firmami polskimi i libijskimi w przedmiocie importu i eksportu towarów.
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-05-04 - Sieradz (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Konserwacja, dostosowywanie i rozwój oprogramowania napisanego w języku MSV, JCL i REXX, projektowanie nowych funkcji oprogramowania (język MSV, JCL, REXX), programowanie i integracja systemów,prowadzenie dokumentacji pracy, praca w anglojęzycznym zespole.
Twój StartUp - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-08-22 - Białystok (podlaskie)
Obsługa zamówień.Przygotowanie ofert i wyceny towarów.Tworzenie ofert handlowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Klęczany (podkarpackie)
Elektromechanik
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2016-10-26 - Skarszewy (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
j.w.
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mszczonów (mazowieckie)