INSPEKTOR WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGOW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 2261) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGOW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 2261)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy praca zmianowa w systemie 12-to godzinnym, również w nocy, w dni ustawowo wolne od pracy i święta.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-04-18

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy praca zmianowa w systemie 12-to godzinnym, również w nocy, w dni ustawowo wolne od pracy i święta.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGOW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 2261)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e:- wykształcenie średnie,pozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego- znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, o stanie wyjątkowym, o ochronie informacji niejawnych,- obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- asertywność, odporność na stres, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.Szczególne uprawnienia- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.Wymagania dodatkowe- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych,- umiejętność tworzenia prezentacji, redagowanie pism urzędowych.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).- kopia dokumentu potwierdzającego poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,, zastrzeżone lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 18 kwietnia 2019 roku do 28 kwietnia 2019 rokuna adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:Inspektor Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego - WBZKDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik zarządzania kryzysowego

Data dodania oferty pracy: 18.04.2019

Oferta pracy ważna do: 28.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1dcf80844c15ae36bfcc9f651d2d6161

Podobne oferty pracy

SPAWACZ METODĄ MIG I TIG - od 1 850 PLN

spawanie konstrukcji metalowych, spawanie według zleceń
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Częstochowa (śląskie)

KUCHARZ - 1 750 - 2 200 PLN

Samodzielne przygotowywanie dań obiadowych według receptur
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "Dębnianka" - 2015-12-02 - Wierzawice (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE EKSPLOATACJI BUDYNKÓW NR 4 - od 2 800 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU W ADMINISTRACJI NR 2 - od 4 500 PLN

szczegóły na stronie internetowej www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)

WYCHOWAWCA - od 2 600 PLN

opieka i wychowywanie dzieci
Dom Dla Dzieci im. Michała Lengowskiego w Gryźlinach - 2019-02-25 - Gryźliny (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - 997,4 PLN

opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Frombork (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)

POMOCNIK DEKARZA - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Lewickie (podlaskie)

INSPEKTOR DS. PROWADZENIA EWIDENCJI MATERIAŁOWO-WARTOŚCIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymiSporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych, dokumentów sprawozdawczychProwadzenie kart wyposażenia osobistego pracownikówProwadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY-STROPY - od 7 600 PLN

-Wykonywanie prac związanych z szalowaniem stropów, montaż i demontaż systemów szalunkowych, rozkładanie płyt stropowych ( w zależności od zapotrzebowania), montaż sklejek na stropie, układanie siatek zbrojeniowych, wylewka betonu. MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: FRANCJA
IN TEMPORIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-01 - Lublin (lubelskie)

MASAŻYSTA ORIENTALNY - od 1 600 PLN

Wykonywanie masaży leczniczych, masaży bańkami, masaży rozgrzewających ziołami.
Amarch Dorjkhand - 2017-12-18 - Gdynia (pomorskie)

KSIĘGOWA - od 16 PLN

- rozliczenie deklaracji PIT za 2015r.
CARITAS Diecezji Sandomierskiej - 2016-01-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 4 210 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - od 2 000 PLN

łączenie i wykonywanie instalacji wodociągowych wewnętrznych i zewnętrznych za pomocą zgrzewania, spawania oraz wykonywania połączeń gwintowanych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 500 - 5 000 PLN

NADZÓW NAD ROBOTAMI REMONOTOWYMI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ROZLICZANIE ROBÓT BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZEDMAIWRÓW I KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Polkowice (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - od 13,5 PLN

montaż i naprawy urządzeń technicznych oraz obróbki metali, cięcia i kształtowania prętów, płaskowników i kształtowników stalowych
KRISMAR sp. z o.o. sp. k. - 2017-03-01 - Sulechów (lubuskie)

KSIĘGOWY DS ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzanie listy płac z uwzględnieniem wszelkich dodatków oraz potrąceń, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS oraz US, obsługa programu Płatnik. Wysokość wynagrodzenia 2500zł + premia + dodatek stażowy.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2017-10-27 - Wejherowo (pomorskie)

INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - od 8 000 PLN

Programowanie aplikacji na potrzeby firmy i jej klientów, tworzenie oprogramowania i systemów oraz ich wdrażanie
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)

RZEŹNIK - od 2 000 PLN

praca przy rozbiorze mięsa
Global Technology Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Głogów (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

obsługa finansowo-księgowa oddziału regionalnego oraz placówek terenowych, sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych, wprowadzenie do systemów bankowych plików w formie elektronicznej, sporzadzanie zapotrzebowania na środki finansowe na wypłatę świadczeń z Funduszu Składkowego, sporządzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-07-06 - Łęczna (lubelskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów stydium,opiniowania decyzji ws. rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)

DORADCA FINANSOWY - od 100 PLN

Sprzedaż produktów finansowych . Planowanie sprzedaży w oparciu o założone cele . Realizacja strategii firmy na podległym terenie . Inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzone analizy. System wynagrodzenia prowizyjny.
Profi Credit Poland Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Świdwin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; komunikatywna znajomość języka angielskiego; znajomość rysunku technicznego, umiejętność korzystania z urządzeń kontrolno-pomiarowych; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukcji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowych, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice, ul. Poznańska
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)

KELNER - od 1 850 PLN

prace kelnerskie,przygotowywanie stołów,sprzątanie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ewa Rotnicka-Janiec - 2016-09-09 - Grochowiska Szlacheckie (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER DAMSKI - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie 1850 zł brutto do uzgodnienia; wstępnie kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania
P.U. Paulina Więch - STREFA CIĘCIA - 2016-03-21 - Ustka (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

murowanie ścian, zbrojenie, szalowanie stropów
kontakt przez PUP - 2018-10-07 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

kontakt z klientami, bieżąca obsługa umów, budowanie nowej bazy klientów, kontakt z ukraińskimi kontrahentami
LUMEN & CO AGNIESZKA SZCZEŚNIAK, ARKADIUSZ SZCZEŚNIAK S.C. - 2018-06-26 - Marki (mazowieckie)


Wybierz powiat