INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ Człuchów oferta pracy Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie nadzoru na budowach w zakresie inwestycji i remontów oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, budowy i modernizacji basenów i inne.Sporządzanie i kontrolowanie kosztorysów. Udział w odbiorach technicznych, sporządzanie harmonogramów. Kontrolowanie budów.
Data publikacji: 2016-10-31
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Średnia 12, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie nadzoru na budowach w zakresie inwestycji i remontów oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, budowy i modernizacji basenów i inne.Sporządzanie i kontrolowanie kosztorysów. Udział w odbiorach technicznych, sporządzanie harmonogramów. Kontrolowanie budów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BRANŻY SANITARNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawa jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Średnia 12, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Średnia
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: nadzór budowlany
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data dodania oferty pracy: 31.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie energii cieplnej, elektrycznej, wody zimnej i ścieków, sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi w spółdzielni, opracowywanie kosztorysów, robót budowych w ramach zatwierdzonego planu remontów
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZWIĄZKOWIEC - 2016-02-15 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie dań kuchni orientalnej, kierowanie zespołem, sprzątanie stanowiska pracy
DAWMAX Oleg Rab - 2016-11-25 - Tłuszcz (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy na rynku skandynawskim,- organizowanie transportów międzynarodowych,- utrzymywanie kontaktów z klientami i przewoźnikami,- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń- rozbudowa bazy klientów i podwykonawców w krajach skandynawskich
KRAFTTRANS VENUS GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-02-13 - Marki (mazowieckie)
-roznoszenie ulotek- rozdawanie ulotek- plakatowanie
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa maszyn do produkcji wyrobów spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Dostarczanie komponentów na linie produkcyjne, obsługa wózka widłowego, ewidencjonowanie komponentów
ELICA GROUP POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
praca fizyczna przy lini produkcyjnej,-półautomatyczne zdejmowanie płyt z lini produkcyjnej (waga jednej około 45kg, zawsze w 2 osoby), kontrola jakości produkowanych wyrobów,prace magazynowe,porządkowanie i sprzątanie hali produkcyjnej
NIEMANN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Straszyn (pomorskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiskai innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa maszyn sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Piątki (warmińsko-mazurskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Charakterystyka pracy: pomoc fizyczna przy wykonywaniu zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych. Praca na terenie Rybnika i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po wcześniejszym umówieniu w godz. od 8:00 do 15:00.
INSTAD ADAM ROJEK - 2017-06-22 - Rybnik (śląskie)
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higiene ppracy, prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy
KRUSZYWA Sp. z o.o - 2016-02-19 - Zawada (opolskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
j/w
Polski Związek Działkowców Krajowa Rada - 2017-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
- obsługa sklepu internetowego oraz Allegro;- sporządzanie ofert do sklepu;- wykonywanie i obróbka zdjęć produktów oraz dodawanie opisu;- kontakt z klientem;- realizacja/pakowanie i wysyłka zamówień;- rozkładanie towaru na półkach magazynowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bobowo (pomorskie)
Pełnienie zadań służby BHP
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Usługi komunalne dla miasta, konserwacja terenów zielonych.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru technicznego w spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PODWAWELSKA - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
montaż systemów mechatronicznych oraz prowadzenie dokumentacji
Intralog Sp. z o. o. - 2017-04-05 - Dobra (zachodniopomorskie)
zamawianie, zakup, sprzedaż towarów w kantynie, prowadzenie prawidłowej ewidencji sprzedawanych towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE SETAR - 2016-03-16 - Lublin (lubelskie)
Kierowanie ruchem drogowym, prace drogowe. Wynagrodzenie 2000 do 2500 podane netto. pracodawca zapewnia szkolenie - kierowanie ruchem drogowym
FELIX INFRASTRUKTURA SP Z O.O. - 2016-11-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Praca w spółdzielni mieszkaniowej na stanowisku inspektora ds. technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa Domy Pogodnej Jesieni - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIM
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Dębica (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ, MYCIE OKIEN
EFEKT WLEKLIŃSCY SP.J. - 2018-04-27 - Swarzędz (wielkopolskie)
Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał" - 2016-11-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)