INSPEKTOR DOZORU TECHNICZNEGO Siemianowice Śląskie oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał"
Stanowisko: INSPEKTOR DOZORU TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Data publikacji: 2016-11-02
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wieczorka 7A, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DOZORU TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs montera instalacji gazowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Monter instalacji wodno - kan. i centralnego ogrzewania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia elektryczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie min. 5 lat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Wieczorka 7A, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Pn - Pt 07.00 - 15.00 tel 32 - 766 80 22, Godziny : Pn - Pt 07.00 - 15.00 tel 32 - 766 80 22
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Wieczorka
Numer budynku pracodawcy: 7A
Profil działalności pracodawcy: nieruchomości, spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 02.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Raportowanie wyników urzędowych kontroli pasz, sporządzanie i aktualizacja rejestru zakładów oraz podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
zaopatrzenie warsztatuprace placowe
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Turzyn (kujawsko-pomorskie)
szlowanie i rozszalowywanie szalunków, zalewanie i zazbrajanie, czyszczenie form szalunkowych
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Raczyny (mazowieckie)
TRANSPORT, WYKONYWANIE PRAC GOSPODARCZYCH
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA MAXPERT MACIEJ ZARADZKI - 2016-08-31 - Konin (wielkopolskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
Pracownik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Mirocice (świętokrzyskie)
Praca na hali sprzedaży. Obsługa kasy fiskalnej. Wykładanie towaru. Obsługa klienta- sklep w Nowej Soli
Dino Polska S.A. - 2017-05-17 - Nowa Sól (lubuskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-08-31 - Wołów (dolnośląskie)
Praca w zakresie obsługi i napraw instalacji elektrycznych w obszarze sieci i węzłów ciepłowniczych.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z.o.o - 2016-01-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
kontrolowanie podmiotów prowadzących obrót detaliczny produktami leczniczymi, nadzór nad jakością produktów leczniczych i wyrobów medycznych, sporządzanie protokołów i sprawozdań z kontroli, prowadzenie dokumentacji kontrolowanych aptek, przygotowanie projektów decyzji zawierających zalecenia pokontrolne, opiniowanie przydatności lokalu przeznaczonego na aptekę, kontrolowanie prowadzenia reklamy działalności aptek skierowanej do publicznej wiadomości, przygotowywanie pism i odpowiedzi na pisma
Wojewódzki Inspektorat Farmacutyczny - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Trawniki (lubelskie)
wykonywanie instalacji zewnętrznych i wewnętrznych
Cagro Sp. z o.o. Zakład Instalacji Elektrycznych - 2016-11-04 - Radzionków (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gniezno (wielkopolskie)
ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych i ich rodzin; prowadzenie teczek emerytalnych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
roznoszenie ulotek w przebraniu miśka na terenie Chrzanowa
Drożdż & Drożdż Krzysztof Drożdż - 2017-04-19 - Chrzanów (małopolskie)
Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przekazywanie jej za pokwitowaniem uprawnionym pracownikom, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa recepcyjna w sekretariacie.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2018-07-06 - Lublin (lubelskie)
WYKONYWANIE BLOKÓW ZAWOROWYCH - GNIAZDA POD ZAWORY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; e-mail:info (at) hydroma.szczecin.pl; GODZINY PRACY: 06.00-14.00; 14.00-22.00;
FABRYKA MASZYN BUDOWLANYCH BUMAR HYDROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozładunek i załadunek towaru
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "DRAWEX" WIESŁAW DZIEŃKOWSKI - 2017-03-30 - Sienica (zachodniopomorskie)
- Samodzielne wykonywanie zadań księgowych,
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA W TCZEWIE - EWA KLUPŚ-MASŁOWSKA - 2016-02-02 - Tczew (pomorskie)
Aktywna obsługa klientów, przyjmowanie towaru, metkowanie, wprowadzanie do systemu, obsługa kasy fskalnej, obsługa programów handlowych, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Olesno (opolskie)
1. Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. 2. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. 3. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. 4. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Podstawowa obsługa maszyn produkcyjnych. Kontrola jakości wyrobu zgodnie ze standardami firmy. Pakowanie wyrobu gotowego.
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Dębica (podkarpackie)
- Kierowanie budową (budowa linii i stascji średniego i wysokiego napięcia). Praca w biurze oraz w delegacji na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałę.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Katowice (śląskie)
Praca z osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie i osobami z autyzmem. Planowanie form zajęć wspierająco - aktywizujących, takich jak: treningi, zajęcia terapeutyczne, warsztatowe dla uczestników Domu. Motywowanie uczestników do udziału w terapii indywidualnej i grupowej. Prowadzenie zajęć rekreacyjnych, sportowych, edykacyjnych, zajęć w pracowni stolarskiej. Opracowywanie planów i celów oddziaływań psychopedagogicznych dostosowanych do stanu zdrowia psychicznego, problemów i potrzeb uczestników, prowadzenie dokumentacji terapeutycznej.Szczegółowe informacje pod linkiem: http://sdssiedlce.bip.eu
Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcach - 2018-08-27 - Siedlce (mazowieckie)
sprzątanie w Ośrodku Wypoczynkowym SKOWRONEK n/j. Sajno
Firma Budowlana "SKOWRONEK" - 2016-05-04 - Augustów (podlaskie)
-
ADAM ADAMCZYK USŁUGI DEKARSKO-BLACHARSKIE I OGÓLNOBUDOWLANE ADAM ADAMCZYK - 2017-04-07 - Kościerzyna (pomorskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)
praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MARIOT MARIUSZ LASZCZYK - 2015-12-22 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w przedszkolu
JACEK TRZCIŃSKI - 2016-07-18 - Trzebownisko (podkarpackie)
·Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomościach,·Opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczególnych nieruchomości,·Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów, uczestnictwo w przetargach, ·Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,·Realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,·Organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, ·Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji państwowej,·Egzekwowanie od wykonawców terminowości oraz dobrej jakości wykonania robót a także pełnej dokumentacji wykonawczej.Pracodawca oferuje: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,Pakiet prywatnej opieki medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Słupsk (pomorskie)