INSPEKTOR DS. BHP Wodzisław Śląski oferta pracy "P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie zadań służby BHP
Data publikacji: 2018-04-05
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: "P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Połomska 26, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Pełnienie zadań służby BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: "P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Połomska 26, 44-304 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Połomska
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: Kształcenie ustawiczne dorosłych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 07.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE DOSTAW, WYKŁADANIE TOWARU, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, 3 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, GODZINY PRACY 06.00-23.00, WYNAGRODZENIE 13,70/H
Katarzyna Smogulecka - 2018-08-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizacja programu kształcenia
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Pamięcin (lubuskie)
Praca jako kierowca kat. "B".
HBU Katolik Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Racibórz (śląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z fizyki w szkole podstawowej i gimnazjum z uczniami niedostosowanymi społecznie, realizacja dyżurów m8iędzylekcyjnych według ustalonego harmonogramu, realizacja doraźnych zastępstw w razie potrzeby, wykonywanie innych czynności dodatkowych zleconych przez przełożonych, praca na umowe na czas okreslony na okres zastepst2wa, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 12/18, oferta dostepna w sali C
Zespół Placówek Oświatowych nr 3 - 2018-07-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców. Dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót. Dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów. Przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec sierpnia 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2700 -3360 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 1 września 2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat, a przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
instalacja CO
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYNE "FRIB-EX" NALEPA FRANCISZEK - 2017-06-21 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie pojazdu na trasach międzynarodowych oraz pomoc przy załadunkach i rozładunkach
KAK-TRANS Adam Kołodziejczyk - 2016-08-08 - Poręba (śląskie)
wg stanowiska
Ośrodek Wczasowo-Rehabilitacyjny "Piramida II" - 2016-03-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń muzealnych (sal wystawowych, ciągów komunikacyjnych, toalet)
MUZEUM WARMII I MAZUR w Olsztynie - 2017-07-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
montaż elementów części ciśnieniowej kotłów energetycznych, praca na wysokości powyżej 3 m, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Bogatynia (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje można uzyskać w komórce organizacyjnej ds. kadr pod numerem telefonu 134677049 wew. 163Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15:00, na adres: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Zakład Karny w Łupkowie - 2017-06-29 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Obijanie mebli tapicerowanych, przygotowywanie do tapicerowania. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00
ŻAKARD Krystyna Kosmala - 2016-01-12 - Nowe Opole (mazowieckie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie filmów video, filmów video na YouTube, montowanie ścieżki dżwiękowej. Praca w godz. 9.00-17.00 od pn do pt.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-07-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu.Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientem.
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa maszyn,urzadzeń i wykonywanie innych czynności związanych z procesem produkcji żywności.
"JOKER-HERBY" Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Sp.z o.o. - 2017-09-18 - Herby (śląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż materiałów lakierniczych, obsługa komputera
PHU CAR-LAK ADAM NIEDZWIEDZKI - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewozy pracowników do pracy i z pracy, wypełnianie dokumentów przewozowych w języku gruzińskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z procesami inwestycyjnymi budowy i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę. Nadzór, kontrola i przeglądy okresowe istniejących obiektów budowlanych. Opracowywanie dokumentacji budowlanej, kosztorysów inwestorskich, STWIOR. Umowa na 3 miesiące, potem na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż.
SKLEP SPOŻYWCZO MONOPOLOWY FAJNY KRZYSZTOF SZABLOWSKI - 2018-05-07 - Głuchołazy (opolskie)
prace porządkowe, drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Stare Pole (pomorskie)
prowadzenie książek obiektów budowlanych, dokonywanie przeglądów technicznych budynków i mieszkań, dokonywanie przeglądów pod kątem zamieszkania, udział przy wprowadzaniu wykonawców na budowę nadzór terminu robót, uczestniczenie w komisjach odbioru budynków i lokali, uczestniczenie w typowaniu robót remontowych, ewidencjonowanie kosztów technicznych utrzymania budynku, wykonywanie pomiarów lokalu podglądających oczynszowaniu, przekazywanie najemcom lokali użytkowych i mieszkalnych, odbiór lokalu od zdającego, ustalanie bramek i usterek, spisywanie protokołów zdawczo-odbiorczego.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Tarnów (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Oosba zatrudniona bedzie pakwoała uszyty asortyment i wykonywała podprasówki małych elementów produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
-diagnostyka,naprawa sprzętu elektronicznego-sporządzanie dokumentacji serwisowej
Contact Service Grzegorz Bogucki - 2016-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie materiału, konstrukcji do spawania.
WELDING TECHNOLOGY Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2018-05-10 - Tarnów (małopolskie)