INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
Data publikacji: 2018-06-18
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia lub finanse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość, co najmniej 1 rok stażu pracy. Wymagania dodatkowe: Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2077 ze zm.), znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz. U. z 2018r. poz. 395 ze zm.), znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2017r. poz. 1796 ze zm.), znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018r. poz. 511 ze zm.), znajomość ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.1000), znajomość obsługi komputera w zakresie: MS Office, Excel, znajomość obsługi programu finansowo-księgowego Softhard, umiejętność organizacji własnego warsztatu pracy, systematyczność w pracy, wytrwałość i konsekwencja w działaniu, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny własnoręcznie podpisany. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo skarbowe umyślne własnoręcznie podpisane. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie w celu potwierdzenia wymaganego stażu pracy. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, innych niż określone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla potrzeb związanych z rekrutacją. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), w przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pok. 518 lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor w Dziale Finansowo Księgowym do dnia 26 czerwca 2018 roku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 18.06.2018
Oferta pracy ważna do: 26.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wąsosz (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków - tradycyjna kuchnia polska. Praca w Bielsku-Białej od poniedziałku do niedzieli w systemie dzień / dzień w godz. 12.00-22.00 (grafik do ustalenia).
SEBASTIAN KAPAŁA "CHATA HARNAŚ" - 2016-09-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Koszenie trawników, sadzenie krzewów i drzew.
ABIGAIL - USŁUGI KOMUNALNE TREICHEL EUGENIUSZ - 2018-04-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
czynności porządkowe i naprawcze wewnątrz i na zewnątrz hotelu
WX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-06-28 - Kraków (małopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków dla gości tj. śniadania i obiadokolacje podawane w formie bufetu szwedzkiego.
Posejdon s.c. - 2018-02-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego.Wykonywanie pomiarów oraz badań produkowanych detali. Wykonywanie kontroli wejściowej materiału. Szkolenie operatorów ze standardów jakościowych.Reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności. Przeprowadzanie audytów wyrobów gotowych oraz 5S.
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż paliw, obsługa programu sprzedażowego i kasy fiskalnej, przyjmowanie i dokumentowanie dostaw, obsługa dystrybutora
Stacja Paliw "MOBILL" Paź Radosław, Steć Wojciech s.c. - 2016-04-14 - Łęczna (lubelskie)
Wykonywanie instalcji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Bytów (pomorskie)
praca w godzinach od 06:30 do 14:30 lub od 14:00 do 22:00; obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o czystość w markecie
MILA S.A. - 2017-10-30 - Stargard (zachodniopomorskie)
Praca na linii produkcyjnej, przy częściach samochodowych
kontakt przez OHP - 2018-07-30 - Rybnik (śląskie)
Praca administracyjna: - doradztwo i kontrola w zakresie BHP,- sporządzanie dokumentacji i udział w komisji powypadkowej,- szkolenie pracowników z zakresu BHP,- prowadzenie pozostałej dokumentacji BHP. Przebieg postępowania kwalifikacyjnego: 1) ocena złożonych dokumentów;2) przeprowadzenie jednej lub kilku rozmów kwalifikacyjnych;3) uzyskanie informacji o kandydacie w rejestrach skazanych i ukaranych;4) przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w rozumieniu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Każdy z kandydatów zostanie poinformowany o wynikach naboru.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2017-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI W ZAKRESIE ZLECANIA ZEWNĘTRZNYM PODMIOTOM REMONTÓW, PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ USTEREK, AWARII, KONIECZNYCH REMONTÓW OD MIESZKAŃCÓW NIERUCHOMOŚCI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NIERUCHOMOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE TECHNICZNE (BUDOWLANE), WIEDZA OGÓLNOBUDOWLANA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) dombest.pl
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Świebodzin (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pielęgnacja pomidorów szklarniowych, obsługa wózka specjalistycznego w szklarni.
GOSPODARSTWO OGRODNICZE PIOTR KOCISZEWSKI - 2016-11-03 - Karczew (mazowieckie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna- podawanie i odbieranie elementów z maszyny, sortowanie ręczne elementów.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-04-25 - Czudec (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Radom (mazowieckie)
Brak danych
ADRIAN DĄBROWSKI ADT-TUNING - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanymGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala D
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Montaż stolarki aluminowej, fasad.
MONT-AL JANUSZ KOŁODZIEJCZYK - 2017-11-16 - Mętów (lubelskie)
Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami oraz pracami remontowymi. Weryfikacja dokumentacji projektowej. Odbiory robót. Współpraca z wykonawcami robót. Inne czynności związane z powierzonymi zadaniami.
Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Zabrze (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji socjalnej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe oraz posiadanie kwalifikacji pracownika socjalnego zgodne z ustawą o pomocy społecznej (Dz. U. 2013 poz. 182 z późniejszymi zmianami). Mile widziane doświadczenie na stanowisku pracownika socjalnego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-251-52-16, 32-251-39-19) lub e-mail: kadry (at) domprzystan.org.pl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,- wystawiane zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,- ewidencjonowanie składek,- rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dziewięciokondygnacyjny z windą niedostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie robót drogowych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-26 - Głuchołazy (opolskie)
- pzyjmowanie towaru,- implantacja towaru,- zatowarowywanie działu napoje, soki, wody,- składanie zamówień,- dźwiganie powyżej 10 kg.
"GUARDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Sulechów (lubuskie)
wykonywanie zbrojenia i szalowania na terenie budowy oraz transport sprzętu, miejsce wykonywania pracy Powiat Sierpc według zleceń
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MAREK OLECKI - 2016-02-12 - Miodusy (mazowieckie)