STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M

Wynagrodzenie: od 3 747,68 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 747,68 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Elastyczne godziny pracy (40h/tyg.)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. KONTROLI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 747,68 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawy o wyrobach budowlanych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, wiedza techniczna, w tym umiejętność rozpoznawania i interpretowania zjawisk technicznych w budownictwie, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - pełnienie funkcji kierownika zespołu kontrolerów, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu, - sporządzanie opinii w zakresie projektów aktów prawnych skierowanych do Departamentu, w szczególności w aspekcie technicznym. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toalet a przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 40441. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, posiadanych uprawnień budowlanych. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - do 7 000 PLN

Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności; analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu; koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji; definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych; przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania; ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór i kontrola realizacji wymagań Klienta; praca metodologią agile oraz scrum.
EPAM Systems Poland - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO (OLIGOFRENOPEDAGOG) - od 3 109 PLN

prowadzenie zajęć z edukacji dla bezpieczeństwa, wymiar etatu 1/18
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WOLSZTYNIE - 2016-02-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY (102PJ) - od 2 450 PLN

Prace przy sortowaniu odpadów- urządzeń elektrycznych. Prace magazynowe, obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Karczew (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

praca w biurze , praca z dokumentami
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Koziegłówki (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY W PRODUKCJI GARMAŻERYJNEJ - od 1 850 PLN

produkcja pierogów, obsługa maszyn i urzadzeń do produkcji pierogów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE LESŁAW DOMINO - 2016-05-31 - Piaski (lubelskie)

PROGRAMISTA - od 2 000 PLN

wsparcie i rozwój backend istniejącej aplikacji klasy FLeet Management System, tworzenie aplikacji w jezyku JAVA, czynny udział w pracach nad każdym z etapów cyklu życia aplikacji (analiza, projekt, implementacja, testy), tworzenie dokumentacji technicznej i projektowej, aktywny udział w keowaniu wizji technicznej rozwoju aplikacji
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)

STARSZY ADMINISTRATOR APLIKACJI (NR 4273) - 2 000 - 11 500 PLN

-Instalacja, konfiguracja i administracja SAP HANA;- Integracja SAP HANA z SAP Soluton Manager; Wykonywanie heterogenicznych migracji z baz danych do SAP HANA (DMO);-Analiza systemu, troubleshooting i debugowanie błędów systemowych;-Rozwiązywanie zaawansowanych incydentów;- Monitoring systemu wraz z zależnymi bazami danych i aplikacjami;-Rozwiązywanie problemów klienta w związku z użyciem, wydajnością i funkcjonalnością aplikacji.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. REKONWERSJI - do 2 700 PLN

- sporządzanie projektów decyzji w sprawie zwrotu kosztów przekwalifikowania zawodowego, - obliczanie poniesionych kosztów przejazdów w zw. z przekwalifikowaniem, - prowadzenie sekretariatu Dyrektora WBE.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYNY HAFCIARSKIEJ - od 1 750 PLN

wykańczanie haftów, prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 480 PLN

poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kurs (praca zdalna)
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Pszczyna (śląskie)

TECHNOLOG - od 3 250 PLN

projektowanie konstrukcji metalowych (zbiorniki). Okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 6.30- 19.00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOMNINO" SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Komnino (pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR - od 2 100 PLN

Sprawdzanie dokumentów księgowych i realizacja płatności w formie bezgotówkowej.ZADANIA PODSTAWOWE:1) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów potwierdzających zdarzenia gospodarcze i finansowe;2) przygotowywanie przelewów i ich akceptacja do realizacji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-04-25 - Legionowo (mazowieckie)

STARSZY REFERENT - od 2 250 PLN

Realizacja zadań związanych z planowaniem mobilizacyjnym i gotowości bojowej Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-18 - Porażyn (wielkopolskie)

STARSZY KELNER/KIEROWNIK ZMIANY - do 3 100 PLN

obsługa klientów, zarządzanie pracownikami
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2018-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI KUCHARZE - od 2 300 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)

STARSZY PROGRAMISTA - 7 000 - 22 000 PLN

- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - tworzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE TOWARÓW
SKLEP SPOŻYWCZO PRZEMYSŁOWY JAROSŁAW KUBIAK - 2016-07-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)

STARSZY TECHNIK SEKCJI GOSPODARKI MATERIAŁOWO-TECHNICZNEJ WYDZIAŁU ZAOPATRZENIA KWP W BYDGOSZCZY (NR 1495) - od 2 100 PLN

Podstawowe zadania na stanowisku :- Organizowanie zaopatrzenia jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego oraz CBŚP i BSWP w zakresie sprzętu medycznego, druków i formularzy służbowych, leków i materiałów opatrunkowych, pieczęci i stempli służbowych.- Prowadzenie ewidencji głównej sprzętu medycznego.- Dokonywanie okresowych porównań, uzgodnień ewidencji głównej z ewidencjami magazynowymi i poszczególnych Wydziałów KWP oraz jednostek podległych jak również CBŚP i BSWP.- Opracowywanie norm, tabel należności w zakresie gospodarki sprzętem medycznym oraz dotyczących druków i formularzy służbowych, leków i materiałów opatrunkowych.- Opracowywanie obliczanie normatywu magazynowego w zakresie w/w sprzętu i materiałów oraz okresowa kontrola wielkości i wartości zapasów magazynowych.- Organizowanie klasyfikacji w zakresie gospodarki sprzętem medycznym, drukami i formularzami służbowymi, lekami i materiałami opatrunkowymi, pieczęciami i stemplami służbowymi przeznaczonymi do wycofania z eksploatacji i wybrakowania.- Przygotowywanie i uruchomienie wniosku o rozpoczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w przedmiocie określonym w zakresie obowiązków służbowych.- Uczestnictwo i wykonywanie obowiązków w ramach pracy w komisji przetargowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi do ustawy i Decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji, nadzór nad realizacją umów.- Sporządzanie protokołów szkód w mieniu Skarbu Państwa.- Uczestnictwo w pracach komisji inwentaryzacyjnych.
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

prace biurowe, sprzedaż samochodów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 2 100 PLN

transportowanie towarów i ukladanie ich na paletach, załadunek i rozładunek samochodów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Norki (warmińsko-mazurskie)

STARSZY INFORMATYK - 2 700 - 3 000 PLN

Utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu komputerowego, lokalnej sieci informatycznej.
Komenda Powiatowa Policji we Wschowie - 2017-12-19 - Wschowa (lubuskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

Wykonywanie robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. "C+E" - 4 500 - 6 000 PLN

Transport towarów po krajach UE, prowadzenie zestawu ciągnik siodłowy z naczepą typu firanka, wyjazdy z Hecznarowic. Proponowane wynagrodzenie 2300 zł brutto + dodatki.
TRANSPORT GRAŻYNA ŻAK - 2017-06-20 - Hecznarowice (śląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 8 700 PLN

- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL V3, cerytikat CyberArk. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, Solaris, AIX. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Katowice (śląskie)

STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - do 2 020 PLN

Realizacja czynności związanych z organizacją zarządzania systemami informatyki i łączności, realizacja całości zagadnień związanych z zapewnieniem sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej, radiowej i informatyki, funkcja administratora systemów niejawnych i administratora Biuletynu Informacji Publicznej KPP w Aleksandrowie Kujawskim.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2016-02-02 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI SPECJALIŚCI DO SPRAW ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 13,7 PLN

Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy, przeprowadzanie wywiadów z pracownikami w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat