SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: do 2 800 PLN

Zakres obowiązków: przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Data publikacji: 2017-06-13

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca pn-pt. Praca w godzinach 07:30-15:30.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
"O17" Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowychKandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 902), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 23 czerwca 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum vitae, list motywacyjny, dokument poświadczający wykształcenie, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieniu, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 14.06.2017

Oferta pracy ważna do: 23.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - od 3 500 PLN

PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH - do 5 355 PLN

Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami i klientami, zarządzanie stanem i realizacją zamówień, obsługa zapytań klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ + ST PO WER - 997,4 PLN

-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 305 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 3 700 PLN

Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA 76A - od 2 100 PLN

przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Fryzjer
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 1 204,88 PLN

Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

-tworzenie baz danych potencjalnych klientów,-stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych postępowania przetargowych i zakupowych w obsługiwanych przez firmę segmentach rynku,-weryfikacja dokumentacji przetargowej, zapytań od klientów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, oświadczeń, ofert do zapytań, postępowań w oparciu o analizę SIWZ oraz PZP lub inne wymagania formalne, -kompleksowa obsługa postępowań przetargowych i zakupowych,-monitoring rezultatów prowadzonych postępowań, analiza i raportowanie procesu realizacji prowadzonych projektów sprzedażowych,-udział w negocjacjach handlowych, analizowanie warunków kontraktowych, przygotowywanie i weryfikowanie umów sprzedażowych,-ścisła współpraca z Działem Handlowym i Marketingiem w celu wsparcia procesów sprzedażowych, inicjacji kontaktów handlowych, akcji telemarketingowych oraz aktywnego pozyskiwania klientów,-bieżąca obsługa zamówień Klientów,współpraca z Urzędami i Klientami firmy.
SPÓŁKA INŻYNIERÓW SIM SP Z O O - 2016-03-09 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 4 300 PLN

Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

przygotowywanie danych do sprawozdańfinansowych, prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, prowadzenie dokumentacjidot.płac, ZUS,dodatków, nagród, prowadzenie spraw związanychz urlopami i czasową niezdolnością do pracy, prowadzenie spraw socjalnych, dokumentowanie szkoleń i narad pracowników
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Wolsztyn - 2018-08-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 1 850 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-04-20 - Wędrzyn (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 700 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Charzynie.
Nordfish Foodmark Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Charzyno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 750 PLN

Dbałość, monitoring i rozliczanie podległych biur z realizacji planów i celów sprzedaży.Praca na terenie woj.podlaskiego i mazowieckiego.
KONKRET Sp. zo.o. - 2017-10-05 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 2 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Jawor (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPORZĄDZANIA WYCEN POKRYĆ DACHOWYCH - 2 200 - 2 650 PLN

Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 5 000 - 12 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS ROZWOJU I EKSPLOATACJI OPROGRAMOWANIA - DEVOPS - do 10 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),•programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,•aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,•wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,•wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 09.01 2017 - 08.01.2018
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA PRODUKCJI I LOGISTYKI DLA DAIMLER I VOLKSWAGEN - do 7 000 PLN

Analiza i integracja zamówień w systemie. Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych. Organizowanie dostaw do klienta. Kontakt z klientem i zakładami.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, samodzielne stanowisko
KAJUMA SP. Z O.O.(INTERMARCHE) STRZELCE OPOLSKIE - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kock (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH - od 2 100 PLN

przygotowywanie wniosków i biznesplanów o dotacje dla rolników
BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Nowy Pożóg (lubelskie)