SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPORZĄDZANIA WYCEN POKRYĆ DACHOWYCH Gdańsk oferta pracy "Dachy 24"S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPORZĄDZANIA WYCEN POKRYĆ DACHOWYCH
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
Data publikacji: 2017-02-02
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "Dachy 24"S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cementowa 5-9, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPORZĄDZANIA WYCEN POKRYĆ DACHOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie budowlane lub student kierunku technicznego (najlepiej budownictwa), dobra znajomość programu Excel, Office Calculator, umiejętność pracy w zespole, chęć do pracy, odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy. Miejsce pracy: Gdańsk - Kokoszki, ul. Cementowa 5-9. Kontakt osobisty w miejscu pracy, mailowy: annaz (at) ambit.gda.pl
Nazwa pracodawcy: "Dachy 24"S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Cementowa 5-9, 80-298 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Cementowa
Numer budynku pracodawcy: 5-9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; kontakt z pracodawcą osobisty oraz e-mailowy
Usługi Transportowe Ryszard Sobański - 2015-12-11 - Wielka Wieś (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, obsługa sekretariatu
Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim - 2016-06-22 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism; - obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
korygowanie składek ZUS oraz zasiłków w programie Płatnik,zgłaszanie do systemu Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowanie pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wystawianie druków ZUS RMUA oraz innych zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ZUS pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wyjaśnianie i naprawianie kont ubespieczonych,prowadzenie korenspondencji w sprawach postepowań prowadzonych przez ZUS,kontakty z ZUS
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie bieżącej informacji osłony hydrologicznej w postaci biuletynów, prognoz i ostrzeżeń hydrologicznych, opracowywanie analiz hydrologicznych z wykorzystaniem pakietów modelowania hydrologicznego i hydrodynamicznego oraz aplikacji GIS, realizacja wymaganych szkoleń, staży pozwalających na uzyskanie stopnia synoptyka hydrologa, opracowanie hydrologicznych danych rocznikowych, prowadzenie dyżurów operacyjnych zgodnie z planem BPH, współpraca z innymi komórkami IMGW PIB
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Ogłoszenie nr 5/NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. naliczania i rozliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS, podatku dochodowego.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o naliczaniu wynagrodzeń i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
zawarty w prograie stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Tczew (pomorskie)
- Przygotowanie dokumentacji sprzedażowo - logistycznej; kontakt z klientami (export) w języku niemieckim. Kontakt z partnerami firmy. Profesjonalna obsługa klientów. Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Pracę w ciekawym i rozwojowym zakresie rynku. Prace w zgranym zespole i przyjaznym środowisku. Możliwość rozwoju. Wsparcie managera oraz pracowników firmy. Szkolenia przygotowujące. Możliwość rozwoju i awansu. Pracę w ramach 8 godzinnego cyklu pracy - od poniedziałku do piątku.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie logistyki i transportu, obsługi klienta. Wymagana znajomość programów Excel i Word. Mile widziana znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRONSIO.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ciasta, obróbka i wypiek ciast, strojenie wyrobów.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2017-08-21 - Łaskarzew (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, wyszukiwanie klientów i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży usług, ustalanie polityki sprzedazy i promocji firmy wobec klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta z odzieżą męską
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
Zgodny z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-8/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-12-14 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywnośi i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2017-11-02 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
- zapoznanie się z przepisami Bhp i P.poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- obsługa bezpośrednia biura rachunkowego,- przyjmowanie dokumentów od klientów do księgowania,- prowadzenie ewidencji faktur wystawianych za usługi,- bezpośrednia osługa klienta detalicznego dot. wypełniania wniosków, pitów, zaświadczeń,- zapoznanie się z komputerowym działaniem programu.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świebodzin (lubuskie)
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-03-14 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Utzrymywanie kontaktu pomiędzy oddziałem firmy w Polsce a fabryką w Egipcie. Praca przez 20 godzin tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie potraw kuchni ukraińskiej ,ocena wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi, obróbka surowców.
MAłA GASTRONOMIA ZBIGNIEW MIROSŁAW - 2017-07-12 - Bogucin (lubelskie)
obsługa komputera i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)