SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w przeprowadzeniu selekcji kandydatów, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji, prowadzenie akcji informacyjnych o wyborze pracowników. Praca 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
Data publikacji: 2016-09-22
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w przeprowadzeniu selekcji kandydatów, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji, prowadzenie akcji informacyjnych o wyborze pracowników. Praca 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2016
Data zakończenia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, 6 miesięcy stażu pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność na stres, j. rosyjski komunikatywny do kontaktu z klientami.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
danePracodawcy_nrKraz: 14101
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2016
Data dodania oferty pracy: 22.09.2016
Oferta pracy ważna do: 06.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej; sporządzanie umów z pracownikami; sporządzanie list płac; rozliczanie umów o dzieło, umów zlecenia; sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON.
IULIIA GRODETSKA YOLANTA - 2018-11-27 - Wieliczka (małopolskie)
WPROWADZANIE DOKUMENTÓW-PRODUKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL sekretariat (at) realbud.pl
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH REALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Diagnozowanie usterek i awarii /obsługa incydentów serwisowych, pierwsza linia wsparcia/. Wsparcie techniczne uzytkowników. Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
DGT Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Straszyn (pomorskie)
czynności związane z pochówkiem, udział w ceremonii pogrzebowej, przewóz zwłok
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Wschowa (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, nazdór nad zleceniami, sporządzanie statystyk, prowadzenie projektów
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Leżajsk (podkarpackie)
Informacje w BIP szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-09-13 - Słupsk (pomorskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, praca w godzinach 9:00 - 13:00
Biuro Rachunkowe Damian Książek SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-03 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń,ewidencja korespondencji bieżącej
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w opracowywaniu projekltów, wewnetrznych aktów normatywnych, pomoc w opracowywaniu treści dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)
PROWADZENIE AKT PRACOWNIKÓW I PEŁNEJ DOKUMENTACJI, NALICZANIE WYNAGRODZEN ITP.
ŚLUSARSTWO PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI WŁADYSŁAW RADZIK - 2019-01-07 - Straszęcin (podkarpackie)
planowanie, przygotowywanie i koordynowanie zamówień, dostaw, materiałów, zapewnienie terminowej realizacji zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji, współtworzenie umów z dostawcami, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, poszukiwanie nowych, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, nadzorowanie reklamacji
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-02-01 - Łańcut (podkarpackie)
Planowanie audytów, archiwizacja dokumentów, katalogowanie danych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wspieranie kluczowych uzytkowników systemu w zakresie funkcjonalności systemu, ciągłe doskonalenie systemu wraz z kluczowymi uzytkownikami, przygotowywanie i przeprowadzanie testów funkcjonalności i integralności systemu;
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
1.Udzielanie osobom bezrobotnym, poszukujących pracy i pracodawcom informacji o możliwościach i warunkach skorzystania ze stażu, refundacji części wynagrodzenia w ramach bonu zatrudnieniowego oraz bonu na zasiedlenie.2. Wydawanie, przyjmowanie i rejestracja wniosków o staż, refundację części wynagrodzenia w ramach bonu zatrudnieniowego oraz bonu na zasiedlenie.3. Organizacja staży dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w tym również dla osób pobierających renty szkoleniowe, niepełnosprawnych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.4. Monitorowanie przebiegu i przeprowadzanie wizyt monitorujących w zakresie zawartych umów o organizację staży, bonów na zasiedlenie i zatrudnieniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.5. Inicjowanie i określanie zapotrzebowania na instrumenty rynku pracy w stosunku do obsługiwanych klientów.6. Sporządzanie wymaganych sprawozdań okresowych, rocznych, w tym zestawianie niezbędnych danych dla potrzeb projektów PO WER i RPO, współfinansowanych z EFS.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2018-08-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia
TABOR DĘBICA SP. Z O.O. - 2016-08-26 - Dębica (podkarpackie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, kalkulacja cen, realizacja zamówień, organizacja transportu, wysyłka towarów, budowanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż internetowa art.ogrodniczo-rolniczych, tworzenie aukcji internetowych, przygotowanie toaru do wysyłki: Praca w godz.9.00-17.00; Kontakt z pracodawcą osobisty w pon.w godz.9.00-11.00, tel. w godz.9.00-17.00 w celu ustalenia terminu spotkania.
NEXT 24 GABRIELA CIEŚLAK - 2016-10-03 - Zaleskie (pomorskie)
Tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji, kontrola i obsługa dostaw, współpraca z klientem, zewnętrzne badanie rynku, poszukiwanie dostawców
Wireland Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytów (pomorskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowych, obsługa organów samorzadowych banku, prowadzenie spraw członkowskich
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2018-12-07 - Puck (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)