SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.

Data publikacji: 2017-03-29

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 29.03.2017

Oferta pracy ważna do: 28.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ANALIZ WIRUSOLOGICZNYCH - 2 350 - 2 400 PLN

Wykonywanie analiz laboratoryjnych próbek roślin i produktów roślinnych. Udział w procesie planowania badań. Dokumentowanie wyników badań. Obsługa sprzętu laboratoryjnego stosowanego podczas wykonywania badań laboratoryjnych oraz nadzorowanie pod względem przydatności do badań. Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Praca z odczynnikami chemicznymi. Praca w stresie. Praca na wysokim parterze bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku brak windy osobowej. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA HANDLEM - od 1 850 PLN

Obsługa systemu zarządzania handlem detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sierpc (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW - 2 800 - 3 500 PLN

Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S ELEKTRYCZNYCH I DŹWIGÓW - od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych, dźwigów osobowych i instalacji cyfrowej telewizji naziemnej pod względem prawidłowości ich wykonania i rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. elektrycznych i dźwigów w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ I ROSZCZEŃ - od 3 500 PLN

Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO - 2 500 - 5 000 PLN

Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I HANDLU - od 2 500 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA PRODUKCJI - 4 000 - 4 500 PLN

Tworzenie krótko i długoterminowych planów produkcji , ścisła współpraca z działem produkcji , dopasowywanie planów do bieżących realiów , przygotowywanie analizy i raportów , kontakt z klientem.Wynagrodzenie: od 4.000 do 5.000 zl brutto + premia.Wymagania :wykształcenie wyższe ( inżynieria produkcji , logistyka i pokrewne), staż pracy - min. 2 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej , umiejętność - znajomość zagadnień logistycznych oraz planów produkcji , znajomość języka niemieckiego lub angielskiego , dokładnosć , umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole , bardzo dobra znajomość MS Excel , znajomosć SAP.
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Komorniki (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

Sporządzanie rozliczeń produkcji.Nadzór nad listą obecności i natychmiastowe wyjaśnianie wszelkich braków podpisów bądź innych wątpliwości.Nanoszenie na listę obecności absencji pracowniczych zgodnie z przyjętymi oznaczeniami literowymi.Rzetelne i prawidłowe sporządzanie kart pracy oraz wyliczanie wynagrodzenia akordowego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.Kontrola prawidłowości wniosków urlopowych i wniosków o dni wolne za pracę w soboty i dni wolne od pracy.Nadzór nad odbieraniem przez pracowników dni wolnych za pracę w soboty.
ABWood Spółka z o.o. - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 200 PLN

Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktui docelowego rynku produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży, fakturowanie sprzedaży.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-03 - Łykoszyn (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (RYNEK NIEMIECKI) - od 2 800 PLN

Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami. Wystawianie aukcji internetowych. Obsługa administracyjna procesów sprzedaży Przygotowanie ofert handlowych Redagowanie zamieszczonych treści Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-17 - Osieczany (małopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO (ŻAGAŃ) - od 1 132,5 PLN

nauczanie j. angielskiego w szkole podstawowej
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 - 2016-02-03 - Żagań (lubuskie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I MARKETINGU - od 2 100 PLN

znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Obsługa klienta. Kontakt tel. 506289014 e-mail: kariera (at) promedica24.pl
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - TECHNIK LOGISTYK - od 1 850 PLN

Dział handlowy. Obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem indywidualnym, pakowanie i wysyłka zamówień, wystawianie faktur, obsługa strony www.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

-przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, rejestrowanie zamówień w systemie informatycznym, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym,obsługa klienta w systemie informatycznym(wysyłanie i odbieranie wiadomości od użytkowników),przygotowywanie produktów do wysyłki,nauka obsłgi drukarki,skanera, kasy fiskalnej, nauka obsługi komputera( sporządzanie zestawień,tabelek w Excelu, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,dodawanie nowych produktów na platformie zakupowej,obsługa programów komputerowych takich jak: Subiekt,Faktura Small Business
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - 3 000 - 3 500 PLN

prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa; prowadzenie ewidencji księgowej w ramach księgi rachunkowej; zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym; sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem Stowarzyszenia z budżetem Państwa; prowadzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości; sporządzanie corocznych sprawozdań finansowych z działalności; prowadzenie spraw kadrowych i płacowych; sporządzanie bieżących informacji finansowych na potrzeby Zarządu LGD; organizacja spisów z natur; prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych i wyposażenia; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów, środków pieniężnych i czeków; udostępnianie ksiąg oraz dokumentów do kontroli; prowadzenie rachunków bankowych oraz gromadzenie wolnych środków finansowych na lokatach bankowych i ewentualne pozyskanie środków zewnętrznych; regulowanie płatności; ewidencjonowanie składek członkowskich, analiza stanu środków finansowych; prowadzenie kasy gotówkowej; ubezpieczanie biura i jego wyposażenia; weryfikacja od strony finansowej wniosków o płatność składanych przez grantobiorców; prowadzenie kontroli wewnętrznej dokumentów; terminowe załatwianie spraw i sumienne prowadzenie dokumentacji.
Lokalna Grupa Działania "RAZEM KU LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI" - 2018-07-16 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

przygotowywanie i udział w postępowaniu o udzialanie zamówień publicznych, przygotowywanmie dokumentacji, projektowanie i monitorowanie stanu warunków pracy
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA AUTOBUSU - RYBIE - od 1 980 PLN

przywóz i dowóz pracowników, 35 goodz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Rybie (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP 1/5 ETATU - od 570 PLN

Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

- kontakt z klientami firmy - pozyskiwanie nowych klientów - analiza wyników sprzedaży - tworzenie ofert - negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Przemyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

raportowanie i wnioskowanie o konkurencyjności reklamodawców w danej branży, tworzenie map stron zgodnych z protokołem Google Sitemaps, samodzielne wprowadzanie poprawek optymalizacyjnych na stronach klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH(NR 2785) - od 2 800 PLN

zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie zestawień i raportów z zakresu kadr, płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW WIETNAMSKICH - od 900 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych , redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)