SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.
Data publikacji: 2017-03-29
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 28.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie analiz laboratoryjnych próbek roślin i produktów roślinnych. Udział w procesie planowania badań. Dokumentowanie wyników badań. Obsługa sprzętu laboratoryjnego stosowanego podczas wykonywania badań laboratoryjnych oraz nadzorowanie pod względem przydatności do badań. Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Praca z odczynnikami chemicznymi. Praca w stresie. Praca na wysokim parterze bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku brak windy osobowej. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa systemu zarządzania handlem detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sierpc (mazowieckie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych, dźwigów osobowych i instalacji cyfrowej telewizji naziemnej pod względem prawidłowości ich wykonania i rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. elektrycznych i dźwigów w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie krótko i długoterminowych planów produkcji , ścisła współpraca z działem produkcji , dopasowywanie planów do bieżących realiów , przygotowywanie analizy i raportów , kontakt z klientem.Wynagrodzenie: od 4.000 do 5.000 zl brutto + premia.Wymagania :wykształcenie wyższe ( inżynieria produkcji , logistyka i pokrewne), staż pracy - min. 2 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej , umiejętność - znajomość zagadnień logistycznych oraz planów produkcji , znajomość języka niemieckiego lub angielskiego , dokładnosć , umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole , bardzo dobra znajomość MS Excel , znajomosć SAP.
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Komorniki (dolnośląskie)
Sporządzanie rozliczeń produkcji.Nadzór nad listą obecności i natychmiastowe wyjaśnianie wszelkich braków podpisów bądź innych wątpliwości.Nanoszenie na listę obecności absencji pracowniczych zgodnie z przyjętymi oznaczeniami literowymi.Rzetelne i prawidłowe sporządzanie kart pracy oraz wyliczanie wynagrodzenia akordowego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.Kontrola prawidłowości wniosków urlopowych i wniosków o dni wolne za pracę w soboty i dni wolne od pracy.Nadzór nad odbieraniem przez pracowników dni wolnych za pracę w soboty.
ABWood Spółka z o.o. - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
Odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktui docelowego rynku produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży, fakturowanie sprzedaży.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-03 - Łykoszyn (lubelskie)
Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami. Wystawianie aukcji internetowych. Obsługa administracyjna procesów sprzedaży Przygotowanie ofert handlowych Redagowanie zamieszczonych treści Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-17 - Osieczany (małopolskie)
nauczanie j. angielskiego w szkole podstawowej
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 - 2016-02-03 - Żagań (lubuskie)
znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Kontakt tel. 506289014 e-mail: kariera (at) promedica24.pl
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Dział handlowy. Obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem indywidualnym, pakowanie i wysyłka zamówień, wystawianie faktur, obsługa strony www.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)
-przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, rejestrowanie zamówień w systemie informatycznym, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym,obsługa klienta w systemie informatycznym(wysyłanie i odbieranie wiadomości od użytkowników),przygotowywanie produktów do wysyłki,nauka obsłgi drukarki,skanera, kasy fiskalnej, nauka obsługi komputera( sporządzanie zestawień,tabelek w Excelu, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,dodawanie nowych produktów na platformie zakupowej,obsługa programów komputerowych takich jak: Subiekt,Faktura Small Business
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa; prowadzenie ewidencji księgowej w ramach księgi rachunkowej; zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym; sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem Stowarzyszenia z budżetem Państwa; prowadzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia określonego w polityce rachunkowości; sporządzanie corocznych sprawozdań finansowych z działalności; prowadzenie spraw kadrowych i płacowych; sporządzanie bieżących informacji finansowych na potrzeby Zarządu LGD; organizacja spisów z natur; prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych i wyposażenia; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów, środków pieniężnych i czeków; udostępnianie ksiąg oraz dokumentów do kontroli; prowadzenie rachunków bankowych oraz gromadzenie wolnych środków finansowych na lokatach bankowych i ewentualne pozyskanie środków zewnętrznych; regulowanie płatności; ewidencjonowanie składek członkowskich, analiza stanu środków finansowych; prowadzenie kasy gotówkowej; ubezpieczanie biura i jego wyposażenia; weryfikacja od strony finansowej wniosków o płatność składanych przez grantobiorców; prowadzenie kontroli wewnętrznej dokumentów; terminowe załatwianie spraw i sumienne prowadzenie dokumentacji.
Lokalna Grupa Działania "RAZEM KU LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI" - 2018-07-16 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie i udział w postępowaniu o udzialanie zamówień publicznych, przygotowywanmie dokumentacji, projektowanie i monitorowanie stanu warunków pracy
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
przywóz i dowóz pracowników, 35 goodz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Rybie (mazowieckie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
- kontakt z klientami firmy - pozyskiwanie nowych klientów - analiza wyników sprzedaży - tworzenie ofert - negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Przemyśl (wielkopolskie)
raportowanie i wnioskowanie o konkurencyjności reklamodawców w danej branży, tworzenie map stron zgodnych z protokołem Google Sitemaps, samodzielne wprowadzanie poprawek optymalizacyjnych na stronach klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, przygotowywanie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie zestawień i raportów z zakresu kadr, płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT, organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych , redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w terenie u klienta
Sylwester Siedlarski Firma Handlowo Usługowa "Domax" - 2017-04-21 - Ogrodzieniec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)