SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI K/M (J. WŁOSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI K/M (J. WŁOSKI, J. ANGIELSKI)

Wynagrodzenie: od 5 250 PLN

Zakres obowiązków: j.w.

Data publikacji: 2018-08-27

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: j.w.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI K/M (J. WŁOSKI, J. ANGIELSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), doświadczenie zawodowe: 1 rok, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętności/uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość narzędzi i technologii internetowych; biegła znajomość w mowie i w piśmie języka angielskiego, biegła znajomość w mowie i w piśmie języka włoskiego niezbędne do realizacji obowiązków. Zakres obowiązków: terminowe rejestrowanie należności w systemie; kontrola ryzyka kredytowego klientów; ewaluacja historii kredytowej klientów; przygotowanie korespondencji windykacyjnej do klientów; budowanie relacji i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Grochowska

Numer budynku pracodawcy: 171b

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 27.08.2018

Oferta pracy ważna do: 04.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-04 - Mielec (podkarpackie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - POMOC BIUROWA- OFERTA PRACY DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI ( NR 1667) - od 1 850 PLN

tworzenie i przygotowywanie materiałów reklamowych, prace administracyjno-biurowe
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-05-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWY - od 5 000 PLN

Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-11-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych
Astop spj - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 000 PLN

przygotowywanie materiałow graficznych, katalogów, folderów, obsługa starony internetowej, obsługa mediów społecznościowych, dbanie o dobry wizerunek firmy
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2017-09-01 - Pułtusk (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HR - od 2 000 PLN

przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 200 PLN

wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI (541J) - 3 000 - 3 300 PLN

Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

-Obsługa klienta -Sporządzanie umów sprzedaży-Obsługa platformy sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszkowice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I KOOPERACJI - 1 017,4 PLN

1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - od 2 000 PLN

praca przy taśmie (zespołowa) lub obługa maszyny do zwojenia stojanów
FABRYKA SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH BESEL S.A. - 2017-07-14 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 500 PLN

Terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytania handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień, przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie dokumentacji zakupowej prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji.
ADANEX Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Radlin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szymany (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 184,24 PLN

Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów magazynowych -RW, WZ
Avit Adam Rytel - 2016-01-19 - Niepiekła (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONSULTINGU - od 1 800 PLN

badanie możliwości nawiązywania kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego i pomoc w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ - od 2 000 PLN

AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 000 PLN

- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RESTRUKTURYZACJI - od 2 200 PLN

sporządzanie wniosków o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, aneksów sytuacji ekonomiczno-prawnej danego podmiotu, obsługa administracyjna; praca na jedną zmianę od 08.30 do 16.30; miejsce wykonywania pracy: Stargard, Szczecin, Recz, Choszczno.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wieluń (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. LITEWSKIM - od 7 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami;Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ - od 2 800 PLN

Rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych, wystawianie not księgowych, windykacja zaległośic w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI "BEKAZET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 500 PLN

prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w internecie oraz na portalach społecznościowych, tworzenie treści do publikacji, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, prowadzenie strategii marketingowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ OFPR/18/0418 - od 2 100 PLN

Wystawianie aukcji internetowych, sprzedaż internetowa, przygotowywanie towaru do wysyłki (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej. Kontakt z pracodawcą po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
APIS FARMACJA SP. Z O.O. - 2018-02-26 - Mszana Dolna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 1 850 PLN

Pomoc w przeprowadzeniu selekcji kandydatów, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji, prowadzenie akcji informacyjnych o wyborze pracowników. Praca 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Pruszków (mazowieckie)


Wybierz powiat