SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Katowice oferta pracy IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
Data publikacji: 2017-06-30
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrowicka 17, 40-722 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy:
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-722 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy: TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.06.2017
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA BIUROWA. OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY.
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-02-08 - Trzciana (podkarpackie)
Przyjmowanie, kompletowanie i wydawanie towaru, odbiór jakościowy, ilościowy, dbanie o właściwe warunki przechowywania, prowadzenie dokumentacji magazynowej, odpowiedzialność materialna za poniesione szkody.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Stare Olesno (opolskie)
-Przeprowadzanie analiz konfiguracji w systemie SAP i powiązanych z nim punktach integracji;- Zapewnienie wiedzy funkcjonalnej dla aplikacji obsługiwanych przez globalną organizację wsparcia 3M- Zdolność do rozwiązywania złożonych wymagań biznesowych za pośrednictwem skonfigurowanych rozwiązań SAP- Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych / technicznych dla poprawek / usprawnień oraz współpraca z zespołami programistów w celu ich rozwoju;- Praca z ekspertami, aby zdefiniować wymagania użytkowników i przetłumaczyć je na specyfikacje funkcjonalne- W razie potrzeby wyjaśnianie złożonych problemów w firmie, poprzez SAP AG, np. w przypadku OSS Notes;- Rozwiązywanie problemów z poziomu 2 (np. zerwanie / naprawa itp.) przydzielonych im przez menedżera kolejek- kompleksowe rozwiązywanie incydentów; śledzenie i monitorowanie incydentów w całym cyklu życia produktu;- Współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu wsparcia SAPczas nieokreślony, poprzedzony 3-miesięcznym okresem próbnym
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale produkcji, nadzoru i sprzedaży
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)
Gotowość do pracy w delegacji,według zleceń
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-23 - Krapkowice (opolskie)
-Obsługa zamówień, -kontakt z klientem,-wsparcie działu handlu,-raportowanie
Logispak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych (zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bełchatów (łódzkie)
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w salonie PLAY.
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-01-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)
m.in. wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy- kreowanie wizerunku firmy- ocena szans rynkowych
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Konfekcja i laminacja wydruków, odpowiedni dobór materiałów w procesach produkcyjnych, kontrola jakości w wyrobie gotowym i półproduktach, konfekcja materiałów gotowych i półproduktów ( docinanie, zgrzewania, laminowanie, przyklejanie itp), dbałość o prowadzenie ewidencji podczas produkcji, dowóz towaru do klienta
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Hurtownia art. bieliźniarsko-pończoszniczych i odzieżowych.Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej. Sprzedaż i administrowanie sklepem internetowym. Wprowadzanie artykułów, oferowanie ich na stronie, przygotowywanie towarów do wysyłki.
IGA Kotkowska i Wasiak Spółka Jawna - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie, obsługa klientów. Dokumentacja zdjęciowa, obsługa posprzedażowa, udział w szkoleniach rówież wyjazdowych.
BIURO USŁUGOWE "EWA" S.C. EWA ORZECHOWSKA, MAREK GUCAJMA - 2017-09-07 - Sulejówek (mazowieckie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2017-11-14 - Brzesko (małopolskie)
dbałość o sprzęt i narzędzia warsztatu, wykonywanie prac remontowo-budowlanych, systematyczne usuwanie usterek
Szpital Polski Sztum - 2017-04-26 - Sztum (pomorskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2016-09-01 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w biurze jak i poza nim. Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej. Obsługa klienta.
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-07-11 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-08-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
inawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z dostawcami, sporządzane analiz, monitoring rynku, cen, ustalanie warunków promocji z kontrahentami
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, podtrzymywanie trwałych relacji z klientem, aktywne poszukiwanie nowych klientów, raportowanie do przełożonego
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-02 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)