SPECJALISTA DS. KONTROLI PRODUKTU (214J) Karczew oferta pracy SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI PRODUKTU (214J)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Karczew (mazowieckie)
Pracodawca: SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ARMII KRAJOWEJ 80, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia wyżywienie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI PRODUKTU (214J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2016
Data zakończenia pracy: 24.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w pracy w przemyśle mięsnym. Gotowość do pracy w hałasie, wilgoci i zimnie oraz pracy zmianowej.
Nazwa pracodawcy: SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
ARMII KRAJOWEJ 80, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 6-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Karczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karczew
Ulica pracodawcy: ARMII KRAJOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 80
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów z drobiu, przetwórstwo drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy,- kompleksowa weryfikacja dokumentacji technicznej,- technologiczne przygotowanie i opracowanie zleceń warsztatowych,- rozliczanie zrealizowanych zleceń,- współudział w przygotowaniu ofert dla klientów spółki,- prowadzenie dokumentacji realizowanych kontraktów, umów i zleceń,- przestrzeganie zasad wewnętrznego regulaminu spółki,- przestrzeganie ładu i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Słupca (wielkopolskie)
Współtworzenie strategii działań e-marketingowych firmy - badanie efektywności działań, praca nad wzrostem konwersji, praca z narzędziami typowymi dla e-marketingu oraz narzędziami analitycznymi, obsługa CMS: dodawanie zdjęć, modyfikacja opisów, konfigurowanie i modyfikowanie produktów, obsługa portali społecznościowych/aukcji Alllegro, kontakt tel i e-mailowy z klientami/kontrahentami, praca nad aktualnie realizowanymi projektami oraz wsparcie działu IT.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2018-04-18 - Puławy (lubelskie)
oferta w ramach bonu stażowego dla wskazanego kandydata: obsługa kasy fiskalnej, parzenie kawy, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Piła (łódzkie)
Przygotowywanie programów imprez turystycznych, sprzedaż ofert
ECOTRAVEL MARCIN PAWLIK - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i analizowanie zleceń na tekst, slogan lub koncepcję reklamy. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-05-04 - Zgierz (łódzkie)
1.Diagnozowanie uszkodzeń i naprawa komputerów PC i serwerów w zakresie sprzętu i oprogramowania (Windows, Linux, oprogramowanie biurowe, dedykowane oprogramowanie biblioteczne i inne).2.Administrowanie serwerami (Windows, Linux) obejmująca zarówno sprzęt jak i oprogramowanie, w tym w szczególności aktualizacje oprogramowania i wykonywanie kopii bezpieczeństwa.3.Redagowanie i modyfikacje istniejących stron internetowych biblioteki.4.Obsługa sali konferencyjnej (nagłośnienie, obsługa projektora).5.Skanowanie oraz opracowanie zeskanowanych dokumentów, w celu uzyskania elektronicznej wersji dokumentu pierwotnego (dla potrzeb archiwizacji oraz prezentacji w Bibliotece Cyfrowej i sieci lokalnej).- praca na dwie zmiany w godzinach 07:30-15:30;12:00-20:00
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2019-11-15 - Łódź (łódzkie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa urządzeń rolniczych w Elewatorze , prace konserwatorskie , przyjęcie i wydanie zboża , utrzymanie porządku w Elewatorze
Al-Samer Sp Z O.O. - 2017-09-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowywanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, raportowanie pracy, utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z klientami, realizacja strategii firmy na powierzonym terenie.
Soho Distribution Sp z o o - 2016-11-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2019-04-02 - Rybnik (śląskie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyliczenie wynagrodzeń i zobowiązań publiczno-prawnych z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PFRON, SODiR, ZUS, US, GUS). Obsługa kadrowo płacowa wg w/w czynności w zakresie około 700 osób. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry - płace itp. Wymagane udokumentowane doświadczenie na w/w stanowisku w zakresie kadr i płac minimum 2 lata. Kontakt wyłącznie telefoniczny (7:00-15:00) (tel.: 32-729-80-47, 507-816-717) lub e-mail: biuro (at) invex.pl
"INVEX GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Katowice (śląskie)
jw.
SGS POLSKA SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
współudział w organizowaniu seminariów szkoleniowych, sporządzanie techniczne koresponndencji, pomoc w promowaniu działalności izby
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
1. Obsługa komputera.2. Zamawianie i sprzedaż towarów.
Giełda Rolna ZOLA Sp. jawna L. Ignaczak - 2019-03-04 - Witonia (łódzkie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa kontrahentów firmy, utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, wyjazdy w delegacje, komunikacja oraz przygotowywanie dokumentów w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim, obsługa kontrahentów na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, fakturowanie, udział w wydarzeniach branżowych - targach, jarmarkach itp., nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozotywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Sekretariatu WBR Czechowice-Dziedzice, -Prowazenie akt osobowych i innych spraw kadrowych pracowników -Fakturowanie bieżącej produkcji zakładu -Prowadzenie kasy zakładu - Sporządzanie sprawozdań wymaganych przez Zarząd Spółki -Przestrzeganie procedur i instrukcji zgodnie z wymogami systemu Zakładowej Księgi Kontroli Produkcji -Wykonywanie i przestrzeganie poleceń i wskazówek służbowych -Przestrzeganie i wypełnianie obowiązków dot. BHP -Przestrzeganie i wypełnianie procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
GÓRAŻDŻE BETON SP. Z.O.O. - 2016-06-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Zapoznanie się z zagadnieniami obejmującymi wsparcie funkcjonowania KSOW w ramach Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie: - stosowania nowoczesnych (innowacyjnych) metod agrotechnicznych w gospodarstwach rolnych - tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie - wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie - ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dot. innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich - upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno- spożywczym i na obszarach wiejskich- Udział w organizacji szkoleń dla rolników z zakresu innowacyjnych rozwiązań technologicznych w produkcji zwierzęcej, roślinnej, ekologii, ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości- Poznanie zasad korzystania z różnych form dofinansowania rolnictwa ze środków UE w ramach PROW 2014- 2020- Udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach oraz warsztatach o tematyce rolniczej prowadzonych przez LODR.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalsk (lubuskie)
Kontaktowanie się za pośrednictwem maila lub telefonicznie z Menadżerami oraz z wyselekcjonowanymi kandydatami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi; Aktywne wspieranie zepołu w zakresie poszerzania wiedzy i doświadczenia przy rozwiązywaniu problemów ad hoc; Monitorowanie pracy zespołu oraz priorytetyzacja i rozdzielanie zadań dla zespołu administracyjnego; Zbieranie i organizacja danych o bieżących zadaniach oraz ich analiza pod kątem prognoz; Współpraca z przełożonym lub wyznaczonym Specjalistą, w zakresie analizy procesu i obowiązujących praktyk w celu ich usprawnienia i standaryzacji; Proponowanie rozwiązań dla bieżących zagadnień w obrębie trudności z wdrożeniem lub przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego; Wspieranie nowych pracowników w kwestiach technologii, sprzętu i wdrożenia w rolę.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "ELREMOT" Ośrodek Szkolenia Zawodowego, Ośrodek Szkolenia Kierowców Ryszard Macioł - 2015-11-25 - Skomielna Biała (małopolskie)
Konfiguracja komputerów, urządzeń biurowych wielofunkcyjnych, telefonów,konfiguracja sieci LAN, zabezpieczeń sieci LAN, serwerów i stacji roboczych, uzupełnianie danych w dokumentacji działu IT.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-11-23 - Nysa (opolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Sprzątanie obiektu firmy.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Łódź (łódzkie)
Nadzoruje przygotowywanie raportów dla członków zespołu, nadzoruje wypłaty pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń. Obsługa korespondencji i telefonu. Sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostępne kanały sprzedaży. Negocjacje z wszelkimi podwykonawcami usług. Utrzymywabue stałych i pozytywnych relacji z klientem. Realizacja i koordynacja sprawpowierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji. Wyszukiwanie zewnętrzych partnerów i sponsorów oraz angażowanie ich we współtworzenie i realizację działań. Obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Płochocin (mazowieckie)