PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, będących w posiadaniu Oddziału Informacji Miejskiej;8) prowadzenie spraw związanych z budżetem Zespołu Komunikacji Społecznej i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;9) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;10) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;11) przygotowywanie projektów i rejestrowanie umów, zleceń, zamówień, rachunków i faktur oraz ich archiwizowanie w ramach prowadzonych kampanii i akcji;12) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;13) prowadzenie ewidencji przeprowadzonych przez Wydział badań i konsultacji społecznych;14) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Oddziału Informacji Miejskiej;15) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;16) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów rad mieszkańców osiedli;17) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;18) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;19) uczestnictwo w sesjach Rady Miasta Płocka;20) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;21) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;22) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;23) pomoc w realizacji inicjatyw zgłaszanych przez RMO;24) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;25) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.

Data publikacji: 2018-01-12

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, będących w posiadaniu Oddziału Informacji Miejskiej;8) prowadzenie spraw związanych z budżetem Zespołu Komunikacji Społecznej i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;9) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;10) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;11) przygotowywanie projektów i rejestrowanie umów, zleceń, zamówień, rachunków i faktur oraz ich archiwizowanie w ramach prowadzonych kampanii i akcji;12) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;13) prowadzenie ewidencji przeprowadzonych przez Wydział badań i konsultacji społecznych;14) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Oddziału Informacji Miejskiej;15) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;16) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów rad mieszkańców osiedli;17) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;18) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;19) uczestnictwo w sesjach Rady Miasta Płocka;20) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;21) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;22) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;23) pomoc w realizacji inicjatyw zgłaszanych przez RMO;24) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;25) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie politologii, administracji, prawa;6. znajomość zagadnień z zakresu PR;7. umiejętność obsługi Fun Page w mediach społecznościowych;8. umiejętność biegłej obsługi programu Prezi.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875)- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)- z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm. )- z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)- z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 poz. 880 ze zm.)II. znajomość rozporządzenia:- Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 roku (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o znajomości zagadnień z zakresu PR - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o posiadaniu umiejętności obsługi Fun Page w mediach społecznościowych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o posiadaniu umiejętności biegłej obsługi programu Prezi - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 22 stycznia 2018 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 12.01.2018

Oferta pracy ważna do: 22.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ROZNOSICIEL GAZET REKLAMOWYCH ( WODZISŁAW ŚL. I OKOLICE ) - od 13 PLN

Dystrybucja gazet reklamowych do skrzynek pocztowych na przydzielonym terenie
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 300 PLN

szpachlowanie paneli drewnianych
"ZIP" Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

KELNER - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 22.00
Hotel Jantar - 2017-09-01 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY (OSI 30+) - 1 017,4 PLN

protokołowanie, sporządzanie wokandy, archiwizowanie akt, przygotowywanie pism i wezwań
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Bytom (śląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - 997,4 PLN

Obsługa klienta, indywidualny dobór kosmetyków i perfum dla klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Sieradz (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNY - od 3 000 PLN

Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

ochrona zakładu przemysłowego
ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Białystok (podlaskie)

CHŁODNIK;ELEKTROMECHANIK - od 3 000 PLN

- nadzór, obsługa i naprawa sprężarek;- nadzór, obsługa i naprawa instalacji chłodniczej;- utrzymanie w sprawności maszyn na terenie zakładu;- konserwacja maszyn i urządzeń na terenie zakładu;
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2017-01-04 - Jastrowie (wielkopolskie)

OPIEKUN - 997,4 PLN

opiekun
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Piława Górna (dolnośląskie)

HYDRAULIK - SPAWACZ - od 2 000 PLN

Remonty instalacji sanitarnych, wykonywanie nowych instalacji wod-kan C.O. i gaz., w różnych technologiachFilia firmy: 93-252 Łódź, ul. Felińskiego 9
P.P.H.U. INSTAL GEO-BUD P. stawiarski, A. Stawiarska - 2016-08-01 - Andrespol (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

Dostawa towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Korytnica (świętokrzyskie)

TECHNOLOG - 2 500 - 6 000 PLN

- wykonywanie dokumentacji technicznej i technologicznej,- koordynowanie procesów realizacji zamówień,- projektowanie mebli na indywidualne zamówienia klienta,- sporządznaie kosztorysów wytworzenia oraz ofert cenowych- okrez zatrudnienia 33 miesiące
Meble KAMPRA A.Więcek R.Więcek P.Więcek Spółka Jawna - 2018-02-05 - Nochowo (wielkopolskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

montaz instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i budynkach publicznych
ELEKTRO-INSTAL Piotr Niżyński - 2017-03-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR CNC - STAŻ - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami BHP oraz prawem pracy, szkolenie w poszczegółnych działach: technologii, kontroli jakości, w dziale narzędziowym oraz na nstanowisku operator obrabiarek
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sierakowo (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 000 PLN

-Praca na terenie kraju,-Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą,-Mile widziane prawo jazdy kat. E,-Kontakt telefoniczny 603-984-616.
BOL- TRANS Usługi Transportowo - Sprzętowe Bolesław Makowski - 2017-08-25 - Rybaki (pomorskie)

PAKOWACZ RĘCZNY ( PRACE INTERWENCYJNE ) - od 1 850 PLN

Pakowanie elementów meblii
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Łużna (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH - od 15 PLN

Obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznychPraca na 3 zmiany w systemie 4 brygadowym"2 dni I zmiana 7-15,2 dni II zmiana 15-232 dni III zmiana 23-72 dni wolne
MARMA POLSKIE FOLIE Sp. z o.o - 2016-06-08 - Nowa Dęba (podkarpackie)

POWER: PRACOWNIK BIUROWY+ - 997,4 PLN

WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA KAT. C+ E - od 2 050 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
Urszula Wyrwas, Henryk Wyrwas S. C. - 2017-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY - do 2 775 PLN

Prowadzenie księgi podatkowej, rejestry VAT, płace, program Płatnik. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: plus (at) brplus.pl
Iga Huk Kancelaria Doradcy Podatkowego - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż ryboferta pracy subsydiowana przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzęzie
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Połczyno (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Rozwożenie towarów po sklepach w woj. lubelskim.Prawo jazdy KAT. B lub C. Książeczka sanitarno-epidemiologiczna, wymagane min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Miejsce wykonywania pracy: woj. lubelskie
SŁABEK S.C. - 2016-06-20 - Lublin (lubelskie)

PODINSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji,2) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na prace geodezyjne, geologiczne, koncepcyjne w zakresie działania wydziału,3) przygotowywanie materiałów do wszczęcia postępowania w trybie zamówień publicznych,4) negocjowanie warunków umów na prace jak wyżej,5) przygotowywanie umów na udzielenie zamówienia publicznego,6) wydatkowanie środków budżetowych w celu realizacji zadań wykonywanych w zakresie funkcjonowania wydziału, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych; rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów na prace jak wyżej,7) opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie objętym zadaniami wydziału,8) analiza otrzymanej dokumentacji technicznej pod względem formalnym,9) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i do zgłoszenia rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,10) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,11) współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych wydziału w ramach procedury opracowania budżetu miasta i planu finansowego do niego.
Urząd Miasta - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - do 1 850 PLN

Praca biurowa.
Valeriia Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)

STOLARZ, POMOCNIK STOLARZA - od 3 000 PLN

cięcie płyt meblowych, czyszczenie płyt meblowych, cięcie na pile formatowej
Zakład Stolarski Piotr Cieplik Kępno - 2018-08-23 - Teklinów (łódzkie)

DORADCA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH - 1 200 - 1 300 PLN

przygotowywanie wycen stolarki okiennej, drzwiowej w oparciu o dokumentacje techniczną, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, godziny pracy do indywidualnego ustalenia ( 8.00 - 16.00)
OSTAL GROUP Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Zgorzelec (dolnośląskie)


Wybierz powiat