Praca PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI.

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z RADAMI MIESZKAŃCÓW OSIEDLI - od 2 100 PLN

1) organizowanie działań PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców, upowszechnianie wśród nich informacji o Płocku, historii, tradycji, kulturze oraz bieżącej działalności Urzędu;2) organizowanie spotkań z udziałem Prezydenta, jego Zastępców, Radnych Rady Miasta Płocka z mieszkańcami oraz Radami Mieszkańców Osiedli (RMO);3) przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców itp.;4) przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;5) współpraca przy redagowaniu tekstów promocyjnych;6) gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;7) ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, będących w posiadaniu Oddziału Informacji Miejskiej;8) prowadzenie spraw związanych z budżetem Zespołu Komunikacji Społecznej i wydatkowaniem środków finansowych, obsługa systemu Dysponent;9) prowadzenie rejestru patronatów honorowych;10) redagowanie i wysyłanie do pracowników informacji dotyczących pracy Urzędu;11) przygotowywanie projektów i rejestrowanie umów, zleceń, zamówień, rachunków i faktur oraz ich archiwizowanie w ramach prowadzonych kampanii i akcji;12) prowadzenie spraw związanych z konsultacjami społecznymi, zgodnie z odrębnymi przepisami;13) prowadzenie ewidencji przeprowadzonych przez Wydział badań i konsultacji społecznych;14) prowadzenie i aktualizowanie biblioteki Oddziału Informacji Miejskiej;15) nawiązywanie współpracy z instytucjami w celu pozyskiwania nagród, zaproszeń itp. w ramach organizowanych konkursów;16) koordynacja działań w rozwiązywaniu problemów rad mieszkańców osiedli;17) organizowanie na wniosek RMO, spotkań RMO lub mieszkańców z przedstawicielami Urzędu, miejskich jednostek organizacyjnych lub spółek w celu rozwiązywania problemów osiedlowych;18) udział w posiedzeniach zarządów i RMO zgodnie ze statutami RMO;19) uczestnictwo w sesjach Rady Miasta Płocka;20) integracja RMO przez wskazywanie wspólnych zadań z zakresu bezpieczeństwa, infrastruktury, kultury, sportu i rekreacji;21) przygotowywanie Prezydentowi Miasta Płocka informacji wynikających z funkcjonowania RMO;22) organizowanie wspólnych spotkań RMO w celu wymiany doświadczeń;23) pomoc w realizacji inicjatyw zgłaszanych przez RMO;24) współpraca w ustaleniu potrzeb lokalowych, zapotrzebowania w sprzęt i wyposażenie, niezbędnych do właściwego funkcjonowania RMO;25) nadzór nad prawidłowym utrzymaniem lokali RMO i ich wyposażeniem, przekazanym przez urząd.
Urząd Miasta Płocka - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)