PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych obywateli polskich i cudzoziemców (zameldowanie na pobyt stały, wymeldowanie z pobytu stałego, zameldowanie na pobyt czasowy, wymeldowanie z pobytu czasowego);2) wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na żądanie klienta;3) nadawanie numeru PESEL;4) usuwanie nieprawidłowości w rejestrze PESEL oraz w rejestrze mieszkańców;5) prowadzenie kartoteki pobytów stałych i czasowych obywateli polskichi cudzoziemców;6) realizacja zleceń usuwania niezgodności danych przesyłanych w rejestrze PESEL;7) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego;8) wydawanie wyprodukowanych dowodów osobistych;9) wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego z Rejestru Dowodów Osobistych oraz prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń;10) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Referatu.

Data publikacji: 2020-10-16

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych obywateli polskich i cudzoziemców (zameldowanie na pobyt stały, wymeldowanie z pobytu stałego, zameldowanie na pobyt czasowy, wymeldowanie z pobytu czasowego);2) wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na żądanie klienta;3) nadawanie numeru PESEL;4) usuwanie nieprawidłowości w rejestrze PESEL oraz w rejestrze mieszkańców;5) prowadzenie kartoteki pobytów stałych i czasowych obywateli polskichi cudzoziemców;6) realizacja zleceń usuwania niezgodności danych przesyłanych w rejestrze PESEL;7) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego;8) wydawanie wyprodukowanych dowodów osobistych;9) wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego z Rejestru Dowodów Osobistych oraz prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń;10) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Referatu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na parterze i I piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.); - z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 ze zm.); - z dnia 6 sierpnia 2010 roku o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332 ze zm.);- z dnia 22 listopada 2018 roku o dokumentach publicznych (Dz. u. z 2020 r. poz. 725 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

danePracodawcy_nip: 7741004905

danePracodawcy_regon: 000592868

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 27 października2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 16.10.2020

Oferta pracy ważna do: 27.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?115587bd8e60a7975d95019c7ce0a7ac

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK SPRZĄTANIA - do 2 000 PLN

praca jednozmianowa w godzinach od 7.00 do 15.00, utrzymywanie porzadku na obiekcie,obsługa maszyn czyszczących - szkolenie wewnatrzzakładowe
Herkules Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Stargard (zachodniopomorskie)

MŁODSZY INŻYNIER SYSTEMÓW ICT (NR 4018) - 2 100 - 3 800 PLN

Monitoring infrastruktury IT klientów, wykrywanie problemów na podstawie alertów, rejestrowanie zgłoszeń i przypisywanie ich do odpowiednich wyższych linii wsparcia, telefoniczne informowanie wyższych linii wsparcia o krytycznych zgłoszeniach, reagowanie na zgłoszenia generowane automatycznie, rozwiązywanie prostych incydentów w oparciu o udokumentowane instrukcje, ręczne weryfikacje dostępności systemów/aplikacji/usług, przygotowywanie raportów,
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

uk ładanie towaru dla kontrahentów na poszczególne punkty
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piła (wielkopolskie)

SEKRETARKA - od 2 250 PLN

-
STADNINA KONI MOSZNA Sp. z o.o - 2019-05-15 - Moszna (opolskie)

PRACOWNIK HALI SPRZEDAŻY- DZIAŁ WARZYWA, OWOCE, RYBY - od 2 250 PLN

wykładanie towaru, kontrola oznakowań cenowych, dbanie o porządek na stanowisku pracy, praca w godzinach 6.00-14.00, 13.00-21.00
"SILESIADIS" Sp. z o.o. - 2019-10-15 - Sosnowiec (śląskie)

POMOCNIK ELEKTROMECHANICZNY DŹWIGÓW - od 3 200 PLN

wykonywanie prac ślusarskich, warsztaotyw, rozładunek materiałów
WINDPOLDŹWIG Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Zielona Góra (lubuskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 250 PLN

obsługa klientów warsztatu, wypisywanie faktur sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Żuromin (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu wynikającego z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz ustawy o ochronie przyrody, w tym kontroli stosowania przepisów ww. ustaw, uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych, wydawanie kart wędkarskich do amatorskiego połowu ryb wędką oraz kart łowiectwa podwodnego do amatorskiego połowu ryb kuszą, rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, wydawanie oraz przedłużanie okresu ważności legitymacji strażnika Społecznej Straży Rybackiej na wniosek Komendanta Powiatowego Społecznej Straży Rybackiej, rejestracja zwierząt objętych ochroną na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej, prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań, wydawanie zaświadczeń, prowadzenie spraw w systemie tradycyjnym (papierowym) jak i elektronicznym systemie obiegu dokumentów Starostwa Powiatowego w Cieszynie
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-08-27 - Cieszyn (śląskie)

RECEPCJONISTKA - 1 017,4 PLN

1. Obsługa klienta.2. Utrzymywanie czystości na i wokół stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ŚNIADANIOWA/POMOC KUCHENNA - 2 345 - 2 600 PLN

- przygotowywanie i bieżące uzupełnianie bufetu śniadaniowego- prace porządkowe na sali konsumpcyjnej, w kuchni i na zapleczu- prace związane z myciem naczyń i sprzętu kuchennego- pomoc przy obróbce wstępnej surowca- witanie gości na sali konsumpcyjnej(w tym zagranicznych) oraz weryfikacja numeru ich pokoju
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

BLACHARZ / POMOCNIK BLACHARZA - od 2 500 PLN

Rozbrajanie samochodów osobowych i składanie, prace blacharskie. Umowa wstępnie na okres próbny, później na czas nieokreślony.
FARBEX KRZYSZTOF FRANKOWSKI - 2016-11-18 - Przodkowo (pomorskie)

KONTROLER PRODUKCJI - od 2 600 PLN

Kontrola wyrobów podczas produkcji. Podstawy obsługi masyzn. Uzupełnianie dokumentacji warsztatowej.
BONIONI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Lublin (lubelskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - do 2 000 PLN

utrzymywanie czystości w biurach oraz łaźni
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Chorzów (podkarpackie)

KIEROWCA-MAGAZYNIER - od 4 000 PLN

przewóz materiałów budowlanych do klientów oraz załadunek na samochód
P.P.H.U. DOR-BUD Zbigniew Sokoliński - 2017-10-12 - Łazy (śląskie)

OSOBA SPRZATAJĄCA (NR 0218) - od 13,7 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, sprzątanie hali, praca w Kruszwicy praca w godz. 6-14,14-22,22-6
SANPRO CONSULTING BPO SP.Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR - 1 900 - 2 150 PLN

Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych.Realizacja procesu obsługi wniosków o świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny i świadczenie wychowawcze. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

kierowanie pojazdem, przewóz rzeczy,przeprowadzki
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR - 3 872 - 4 000 PLN

Główne odpowiedzialności: Realizacja zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych uregulowaniach dotyczących udzielania zamówień, Realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowej obsługi infrastruktury technicznej Ośrodka, Terminowe i merytoryczne załatwienie spraw, zgodnie z przepisami, Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, przestrzeganie terminów umów i porozumień zawieranych przez Ośrodek. Charakterystyka pracy: Opracowywanie projektów wniosków, umów, sprawozdań, raportów, analiz i planów, Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy i podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań, Prowadzenie dokumentacji w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi, Opracowywanie rocznych planów zamówień publicznych oraz prowadzenie sprawozdawczości i analiz w tym sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wprowadzanie danych do księgi zamówień publicznych, przekazywanie do publikacji lub publikowanie ogłoszeń i informacji o zamówieniach publicznych przewidzianych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych w miejscach wskazanych przez ustawę.
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2020-02-20 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE BUDYNKÓW I DRÓG W WYDZIALE BUDYNKÓW I DRÓG W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 700 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1844&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/37/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Budynków i Dróg w Wydziale Budynków i Dróg.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- opracowywała założenia do lokalnej polityki mieszkaniowej i strategii mieszkaniowej miasta Katowice,- współpracowała z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice oraz jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie prac nad dokumentami strategicznymi i raportami,- opracowywała i realizowała program gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta Katowice,- współpracowała w zakresie opracowywania rzeczowego programu rewitalizacji obszarów miasta Katowice, w szczególności w zakresie kompleksowych remontów budynków mieszkalnych i zagospodarowania nieruchomości komunalnych,- prowadziła sprawozdawczość z programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta oraz strategii miasta,- opiniowała wnioski najemców o nabycie na własność lokali mieszkalnych oraz prowadziła korespondencję ze stronami w celu uzupełnienia ewentualnych braków lub wyjaśnienia pojawiających się wątpliwości,- przygotowywała na posiedzenia Prezydenta Miasta Katowice sprawy wymagające podjęcia decyzji.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - budynek wyposażony w windę,- praca: przy komputerze oraz w terenie /wizje w lokalach mieszkalnych/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-07-31 - Katowice (śląskie)

PODINSPEKTOR W ODDZIALE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - od 2 500 PLN

Szczegółowe informacje na temat naboru na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie BIP Miejskiego Zarządu Budynków w Raciborzu: http://www.mzb.bipraciborz.pl/index.php?id=312
Miejski Zarząd Budynków - 2016-09-21 - Racibórz (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI - OFERTA KONKURSOWA - od 2 250 PLN

prowadzenie spraw wynikających z zakresu przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczenia inwestycji powiatowych
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-08-07 - Cieszyn (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

praca od 6 do 14
DERLAT FOOD COMPANY Eliza Derlat - 2019-04-02 - Rzeszów (podkarpackie)

MONTER - od 2 600 PLN

- Montowanie drobnych elementów zgodnie ze specyfikacją. Kontrola jakości gotowego produktu. Dostarczanie elementów na wybrane stanowiska. Pakowanie elementów. Sortowanie elementów. Obsługa maszyn. Prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dany proces.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Firmy / Według zleceń teren całego kraju.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Katowice (śląskie)

ELEKTRYK - od 3 500 PLN

wymagania: wykształcenie min. zawodowe (elektryk), doświadczenie mile widziane, uprawnienia do 1 kV mile widziane, prawo jazdy kat B.zakres obowiązków: prace elektryczne, serwisowe, pomiaryPraca na terenie Polski, możliwe 2-3 dniowe delegacjepraca na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślonynienormowany czas pracy
MIROSŁAW GOLIŃSKI "ELEKTRO-POMIAR" MIROSŁAW GOLIŃSKI - 2020-10-07 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

sprzątanie bloków wewnątrz i na zewnątrz, praca w Sosnowcu Zagórzu
Firma Handlowo-Usługowa Henryk Pikul - 2019-05-21 - Sosnowiec (śląskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 1 687,5 PLN

-nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym,-przygotowywanie planu zajęć,-realizacja podstawy programowej.
Przedszkole Niepubliczne "CHATKA PUCHATKA" w Brodnicy - 2019-07-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat