INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa URSUS
Stanowisko: INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-06-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa URSUS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sosnkowskiego 11, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie zasadnicze + 20% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi pakietu MS Office; umiejętność obsługi baz danych; doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej - preferowane w dziale członkowsko-mieszkaniowych. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa interesantów; aktualizacji praw do lokali; prowadzenie korespondencji; sporządzanie umów; przygotowywanie materiałów; prowadzenie wymaganych rejestrów ewidencji; archiwizacja dokumentacji; przygotowywanie zaświadczeń, informacji i dokumentów związanych z prawami do lokalu.Wynagrodzenie zasadnicze + 20% premii. Miejsce pracy: Warszawa-Ursus. Zgłoszenia mailowe: biuro (at) rsmursus.pl
Nazwa pracodawcy: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa URSUS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.06.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót sanitarnych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-26 - Głuchołazy (opolskie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - mailowy: bpajak (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
RefDo30przygotowanie posiłków gotowych (dań i zup) według ściśle okreśłonych receptur
EAT-ME SP. O.O. - 2018-08-02 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowanie umów na prace remontowe,uczestnictwo w realizacji prac remontowych,ocena konieczności realizowania robót awaryjnych w budynkach
GWAREK Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Trzebinia (małopolskie)
Ochrona mienia, dozór, patrole
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca na linii produkcyjnej wiązek kablowych, praca jako operator maszyn, praca stojąca, trzyzmianowa, pomoc przy drobnych pracach produkcyjnych; doświadczenie w pracy będzie dodatkowym atutem
IFLEXS SP. Z O.O. OPOLE - 2016-05-16 - Strzelce Opolskie (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radom (mazowieckie)
(Bella Dent). Komputerowa rejestracja pacjentów, utrzymywanie porządku w rejestracji, sporadyczna pomoc asystentce stomatologicznej.
Anna Korytkowska Profesjonalna Higiena Stomatologiczna - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa i serwisowanie urządzeń medycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2017-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2016-12-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Obsługa recepcji m.in. centrali telefonicznej, koordynacja zamówień i dostaw artykułów biurowych, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa spotkań zarządu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
SKG S.A. - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń.Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres najważniejszych zadań:1) procedowanie zagadnień związanych z planowaniem przestrzennym,2) sporządzanie postanowień podziałowych,3) przygotowywanie projektów uchwał wraz z uzasadnieniem,4) sporządzanie w wersji elektronicznej załączników graficznych.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-22 - Ustka (pomorskie)
Raportowanie wyników urzędowych kontroli pasz, sporządzanie i aktualizacja rejestru zakładów oraz podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa koparko-ładowarki
BUD-MEL Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jerzy Dobosz - 2017-03-08 - Karłowice (opolskie)
sprzedaż odzieży i artykułów skórzanych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa wózka widłowego, obsługa komputera, wydawanie towaru.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-06-27 - Bielsk (mazowieckie)
bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Opole (opolskie)
Relizacja projektu w poszczególnych jego etapach tzn: promocji, rekrutacji, szkoleń monitoringu i ewaluacji, sprawozdawczości merytorycznej i statystycznej
ARESZT ŚLEDCZY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Manicure, pedicure, henna i regulacja, zabiegi pielęgnacyjne twarzy i ciała
Instytut Kosmetologii Estetycznej i Stylizacji Fryzur MOHINI mgr Katarzyna Micek-Kudłacz - 2018-06-28 - Dębica (podkarpackie)
praca przy komputerze wysyłka e-mailadresowanie korespondencjiwyszukiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
praca przy produkcji elementów plastikowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD. - HANDL. - MARIAN KWIATKOWSKI - 2016-01-20 - Dobra (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2018-05-10 - Ruda Śląska (śląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppoż; sporządzanie raportów bhp i ppoż
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bystry (warmińsko-mazurskie)