INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW

Wynagrodzenie: 3 500 - 4 100 PLN

Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców. Dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót. Dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów. Przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec sierpnia 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.

Data publikacji: 2017-07-21

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców. Dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót. Dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów. Przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec sierpnia 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec sierpnia 2017r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 16.08 .2017 do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 16.08.2017 do godz.: 15:30, Godziny : 09:00-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Wita Stwosza

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.07.2017

Data dodania oferty pracy: 19.07.2017

Oferta pracy ważna do: 19.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MASAŻYSTA/ FIZYKOTERAPEUTA - 1 300 - 2 000 PLN

Wykonywanie masaży oraz zabiegów rehabilitacyjnych u klienta lub w przystosowanym do tego lokalu.
ENIGMA- CHRYSTIAN WEJNER - 2017-05-05 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYN - od 3 025 PLN

kontrolowanie bieżącej pracy podległych urządzeń, definiowanie usterek, wykonywanie drobnych konserwacji i napraw, przygotowywanie urządzenia do remontu i uruchomienia po remoncie, podejmowanie działań związanych z utrzymaniem sprawności urządzeń odpopielających, obsługiwanie urządzenia do rozładunku i transportu paliw i substancji chemicznych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji ruchowej, samodzielne przygotowywanie próbki do analiz zgodnie z wymaganiami procedur
Work Service S.A. - 2017-01-20 - Warszawa (pomorskie)

OPERATOR WTRYSKAREK I WYTŁACZAREK - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa wtryskarki i wytłaczarki, obsługa urządzeń, drobne prace pomocnice przy wykończeniu detali
Ewa Kubit KOSPLAST - 2017-03-29 - Kosowo (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY W WYDZIALE PREWENCJI - 997,4 PLN

1. Obsługa kancelaryjno-biurowa Naczelnika Wydziału Prewencji oraz jego Zastępcy.2. Eweidencjonowanie pism i dokumentów jawnych wpływających do Wydziału Prewencji oraz ich przekazywanie do poszczególnych komórek.3. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.4. Prowadzanie rejestru raportów/podań urlopowych funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji.5. Przyjmowanie i obsługa interesantów w ramach "służby recepcyjnej" - zasady kontaktów z obywatelami, udzielanie informacji i pomocy osobom poszkodowanym w wyniku przestępstwa, ewidencja osó zgłaszających się do jednostki Policji.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łęczyca (łódzkie)

INSPEKTOR-UMPI/16/0073/W83 - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Santok (lubuskie)

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI - od 2 000 PLN

Według zawodu
GABINET KOSMETYCZNY Alicja Widło - 2017-06-20 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY + ST REZERWA - 997,4 PLN

- obsł. klienta,- praca w recepcji,-umawianie spotkań,- kontakt z klientem,- kontakt z księgowością zewnętrzną,- odbiur tel.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji inżynieryjno-jakościowej,przygotowanie umów i prezentacji handlowych, ofert cenowych, nadzór nad procesem zarządzan ia normy ISOgodz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

sprzedaż produktów Salonu Eurofirany
Pawilon Handlowy "TERRY" Kamiński Zbigniew - 2018-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ŚWIADCZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 4250) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU 3/4 ETATU - 12 - 13 PLN

Pakowanie paczek, praca dla firmy działającej w branży artykułów dziecięcych. Praca na 3/4 etatu, jednozmianowa w godz. 10.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej
P.P.H. BLANCA S.C. Anna Strykowska, Krzysztof Strykowski - 2016-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 2 100 PLN

nadzór nad pracami budowlanymi prowadzonymi na terenie zasobów spółdzielni, prace biurowe, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Mława (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. ZBYTU - 997,4 PLN

inspektor ds. zbytu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS PRACOWNICZYCH (NR 4007) - 2 000 - 3 000 PLN

rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 500 PLN

Kontrola jakości wyrobów gotowychMiejsce pracy Tczew
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDOWNICTWA I ARCHITEKTURY - do 2 000 PLN

1.realizacja zadań należących do kompetencji Wydziału Budownictwa i Architektury: - rozpatrywanie wniosków i załatwianie spraw z zakresu objętego ustawą PRAWO BUDOWLANE w oparciu o KPA i inne przepisy szczególne; - prowadzenie postępowań administracyjnych w w/w zakresie;2.wykonywanie innych zadań z zakresu działalności Wydziału Budownictwa i Architektury.
STAROSTWO POWIATOWE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KONSERWATOR - od 9 PLN

ogólne prace konserwatorskie i budowlane
CENTRUM DIALIZA Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Pszczyna (śląskie)

INSPEKTOR - 2 000 - 3 000 PLN

Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI - od 1 280 PLN

- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO CE - od 15 PLN

Praca przy przewozie popiołów
P.H.U.SZCZEPAN SZYMAŃSKI - 2018-05-11 - Ruszcza (świętokrzyskie)

POMOCNIK PIEKARZA - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łobez (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Mile widziana znajomość asortymentu budowlanego. Pomoc przy rozładunku i załadunku towaru. Obsługa wózka widłowego.
MONASTER SP. Z O.O. - 2016-11-14 - Brzeszcze (małopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZ. ANGIELSKIEGO - od 2 739 PLN

12/18 etatu.Kontakt z pracodawcą: 717986745
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 (Gimnazjum nr 43) - 2016-09-06 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - do 1 850 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PRAKTYKANT W WYDZIALE ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ I WIEDZĄ W BAZI - nieodpłatny

1) Zapoznanie się ze strukturą i działalnością Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Biura Archiwum i Zarządzania Informacją2) Wsparcie w tworzeniu baz danych i baz wiedzy3) Przetwarzanie dokumentów elektronicznych4) Zarządzanie informacją i wiedzą5) Korekta i redakcja tekstów
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI - od 2 400 PLN

bieżąca kontrola, nadzór nad jakością produkowanej wody oraz napojów. Pracodawca zapewnia umowę o pracę oraz dowóz od strony Słupska i Główczyc. Praca 3-zmianowa.
Wosana S.A. - 2017-07-27 - Damnica (pomorskie)