ASYSTENT RODZINY Reda oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych.4. Udzielanie pomocy rodzinom w problemach wychowawczych z dziećmi.5. Wspieranie aktywności społecznej m. in przez motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.7. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodzin mających na celu kształtowanie prawidłowychwzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. 8. Udzielanie wsparcia dzieciom.9. podejmowanie działańinterwencyjnychi zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin.10. Sporządzanie na wsniosek sądu opini o rodzinie i ich członkach.
Data publikacji: 2018-07-24
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Derdowskiego 25, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych.4. Udzielanie pomocy rodzinom w problemach wychowawczych z dziećmi.5. Wspieranie aktywności społecznej m. in przez motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.7. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodzin mających na celu kształtowanie prawidłowychwzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. 8. Udzielanie wsparcia dzieciom.9. podejmowanie działańinterwencyjnychi zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin.10. Sporządzanie na wsniosek sądu opini o rodzinie i ich członkach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: pedagogiga, prychologia, socjologia.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności wg Dz. U.2018.0.998 t.j.- Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Derdowskiego 25, 84-240 Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Reda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reda
Ulica pracodawcy: Derdowskiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystowanie w zajęciach, pomoc w opiece nad dziećmi w wieku 2.5-6 lat
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Lipsko (mazowieckie)
obsługa programów graficznych oraz urządzeń peryferyjnych
Colop Polska Sp. z o. o. - 2015-12-21 - Bytom (śląskie)
- obsługa kancelaryjna,- obsługa telefoniczna - odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, wykonywanie telefonów i rozmów telefonicznych,- obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera,- sporządzanie projektów aktów notarialnych oraz innych dokumentów,- liczenie kosztów czynności notarialnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Częstochowa (śląskie)
Opieka nad dziecmi oraz przygotowywanie dokumentacji pedagogicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Puszno Godowskie (lubelskie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ORGANIZACJA PRACY BIURA I KALENDARZA SPOTKAŃ ZARZĄDU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY INDYWIDUALNIE I W ZESPOLE.Praca na czas określony 1 rok, godzina zakończenia pracy 16:00.
BudSK Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza i prowdzenie dokumentacji techniczno-administarcyjnej.Ddbanie o prawidłowy obieg dokumentacji. Asystowanie przy zarządzaniu procesu budowy.
Jan Cabak Firma Usługowa "EKO-REM-BUD" - 2018-01-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Montowanie opraw, rastów
LUXIONA POLAND S.A - 2017-08-30 - Jacentów (świętokrzyskie)
przenoszenie, załadunek i przewóz mebli
"Karbownik " s.c - 2017-12-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-prace szwalnicze (obsługa overlock, stebnówka, guzikarka)-szycie według wyznaczonych wzorców i standardów-sprawdzanie jakości wykonanych prac-dbanie o porzadek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy.Miejsce pracy:"MAGNAT" Marzanna Bernaciak, EłkWymagania:min.3 lata czynnego doświadczenia na danym stanowisku w okresie 5 lat, sprawna obsługa urządzeń szwalniczych, umiejętność pracy w procesie produkcyjnym nastawinym na wynik,sprawność manualna, poczucie estetyki, mile widziane doświadczenie w szyciu garniturów i kurtek męskich, umiejętność dostosowania się do zmiany procesu szycia na inny.
Mazurskie Centrum Biznesu Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
MONITORING, PATROLOWANIE PODLEGŁEGO TERENU, DBANIE O BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I MIENIA, KONTROLE
kontakt przez OHP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Urad (lubuskie)
Prace przy uruchamianiu, konsrewacji i naprawach parku maszynowego (od strony hydrauliki). Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe - kierunkowe, 3 lata stażu pracy, uprawnienia SEP. Rekrutacja w trakcie Giełdy Pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowaniu zajęć dydaktycznych, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kotowa Wola (podkarpackie)
-LAGOWANIE MATERIAŁÓW (MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE LAGOWARKI)-SEGREGOWANIE WYKROI PO KROJENIU
STUDIO KAMELEON - 2016-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc lekarzowi dentyście dwie zmiany 8-16, 13-21
NZOZ AMBASADA UŚMIECHU S.C. - 2018-07-04 - Opole (opolskie)
Wytwarzanie dzianin, wyrobów włókienniczych za pomoca maszyn oraz sprawdzanie parametrów dzianin z dokumentacją techniczną.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
- Zapoznanie się z dokumentami i sprzętem - Kontakt z klientem- Sprawdzanie poprawności danych- Księgowanie- Przepisy podatkowe w pracy księgowej- Doskonalenie powyższych zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kiełpino (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kutno (łódzkie)
wykonywanie prostych czynności księgowych wspomagających prace księgowego
Biuro Rachunkowe "KRYS" Mariusz Wiśniewski - 2017-09-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo - wychowawczej, spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych, organizowanie wypoczynku dzieci, utrzymywanie w ładzie i porządku pomieszczeń i terenu placówki, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Poznań (lubelskie)
Obsługa ładowarki, obsługa wózka widłowego, nadzór nad powierzonym sprzętem i dokumentacją.
LIBET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Szkolenia wstępne przygotują Cię do: Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów; Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
Wynika z art.15 w/w ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i przewiduje pracę z rodzinami mającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej w ich miejscu zamieszkania na terenie Gminy Przesmyki - zgodnie z opracowanymi planami pracy, współpracę z pracownikami socjalnymi GOPS oraz jednostkami i instytucjami w celu rozwiązywania problemów tych rodzin i podniesienia poziomu ich wydolności w sprawach opiekuńczo –wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Praca w godz. 08.00-20.00.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przesmykach - 2018-06-22 - Przesmyki (mazowieckie)
zapoznanie się z procesem projektowym ,organizacją biura,procesem administracyjnym,postępowaniem z Inwestorem oraz wprowadzenia do rysowania koncepcji lub kreślenia części budowlanej projektów,bieżące projektowanie koncepcji architektury oraz jej korekty w ramach biura,kontynuowanie sporządzonych koncepcji do etapu projektu budowlanego w zakresie do pozwolenia na budowę,kontynuowanie sporządzonych koncepcji do etapu projektu budowlanego w zakresie projektu wykonawczego ,prowadzenie procesu administracyjnego uzyskowania Decyzji o Pozwoleniu na budowę ,uzupełnienia dokumentacji ,bieżące korekty,poprawki,złożenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Warszawa (mazowieckie)