STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M

Wynagrodzenie: od 3 091,84 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 091,84 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Elastyczne godziny pracy (40h/tyg.)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. KONTROLI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 091,84 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Administracja/Budownictwo/pokrewne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane, jak również prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 40442. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadz enia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STARSZY INSPEKTOR DS. BHP 1/2 ETATU - do 1 200 PLN

zgodnie z Rozp. RM z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzeganie aktualnych przepisów bhp, opracowywanie analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowywanie ocen ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych
Komenda Powiatowa Policji Stargard - 2017-04-21 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

wg stanowiska pracy
ANNA WÓJCIAK DOM WCZASOWY "ELA", F.H.U. "ELUNA" - 2017-08-17 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 800 PLN

jw.
Centrum Alzheimera - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków
IZABELLA SP. ZO.O. - 2015-12-15 - Puławy (lubelskie)

STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS WE WŁOCŁAWKU (NR 4638) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji , - obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, - prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy, - opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń, prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.Warunki pracy: - Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnychporuszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR PRODUKCJI - 15 000 - 19 000 CZK

Praca na linii produkcyjnej, obróbka wyprodukowanych części, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Czechy (Czechy)

KUCHARZ KUCHNI WIETNAMSKIEJ - od 1 000 PLN

Przygotowywanie półproduktów i potraw kuchni wietnamskiej, komponowanie przypraw stosowanych w kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 4 000 PLN

obsługa techniczna i naprawy bieżące samochodów i naczep
Przedsiębiorstwo Handlowe EXPORT-IMPORT T. Prokopiuk - 2016-06-30 - Ustrzesz (lubelskie)

STARSZY REFERENT DS PŁAC - od 2 400 PLN

Naliczanie wynagrodzeń oraz innych należności ze stosunku pracy i sporządzanie list płac, prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i US, przygotowanie zestawień dotyczących płac niezbędnych do sporządzenia sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzenie rocznych informacji o wysokości odprowadzonych składek na podatek dochodowy PIT-11 lub rozliczenia z odprowadzonych zaliczek na podatek dochodowy PIT-40, przygotowanie ofert do zamówień publicznych, sporządzanie umów do zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
I Liceum Ogólnokształcące im. Oskara Kolberga - 2018-09-05 - Kościan (wielkopolskie)

OGRODNIK - OFERTA PRAC INTERWENCYJNYCH PRZEZNACZONA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W URZĘDZIE PRACY W SŁUPCY - od 2 250 PLN

Przygotowanie terenu pod uprawyPielęgnacja terenów zielonychTworzenie i nawadnianie trawObsługa i konserwacja urządzeń ogrodniczychObsługa ciągnika Usuwanie chwastów
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Młodojewo (wielkopolskie)

SORTOWACZ PRZESYŁEK - od 11 PLN

sortowanie przesyłek kurierskich
kontakt przez OHP - 2016-10-28 - Częstochowa (śląskie)

POMOCNIK BIUROWY / MIELEC - od 1 000 PLN

pomoc w codziennej pracy biura, przyjmowanie telefonów, pomoc w prowadzeniu dokumentacji stowarzyszenia, obsługa klientów punktu
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 2 200 PLN

Bieżąca obsługa produkcji - biogazownia. Pierwsza umowa - zlecenie na okres 2 m-cy, od zaraz, ok. 8h dziennie, 5 dni w tygodniu w zakresie 06.00 - 22.00. Możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę w terminie późniejszym.
Biogaz Zeneris Sp. z o.o. w restrukturyzacji - 2018-03-02 - Skrzatusz (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI R15/3658-1357/15 - 1 750 - 4 000 PLN

Prace przy myciu, krojeniu i pakowaniu surowych owoców i warzyw, załadunek i rozładunek maszyny suszącej- liofilizatora, przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2015-11-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STARSZY KONTROLER W DZIALE OPERACJI FINANSOWYCH - od 18 000 PLN

kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, prowadzenie miesięcznych analiz, analiza ryzyka, kontrola prowadzonych operacji finansowych w firmie
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Kraków (małopolskie)

STARSZY REFERENT KANCELARII JAWNEJ - od 2 250 PLN

przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek, obsługa interesantów, prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w systemie teleinformatycznym, monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, sprawdzanie prawidłowości przychodzącej korespondencji pod względem adresu, zawartości oraz uszkodzeń, sprawdzanie poczty elektronicznej, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją, kontrolowanie kompletności korespondencji wysyłanej, sprawdzanie, wymogów formalnych w zakresie sporządzania dokumentów przed ich ewidencją, sprawdzanie prawidłowej klasyfikacji i kwalifikacji archiwalnej ewidencjonowanych spraw
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2019-02-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Wietnamu, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STARSZY SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - do 5 400 PLN

Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Dodatkowo Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się ewaluacją połączeń wykonywanych przez Specjalistów ds. Obsługi Klienta.Praca w godzinach: od 08:45 do 17:00; od 09:45 do 18:00; od 10:45 do 19:00.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER IZOLACJI TERMICZNEJ (O) - do 2 500 PLN

montaż izolacji termicznej na obiektach przemysłowych, m.in. elektrownie, elektrociepłownie, zakłady przemysłowe
"TERMOIZOLACJA TARNÓW" K.SŁOMSKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-07 - Tarnów (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 700 PLN

załadunek i rozładunek; praca w magazynie,
STALFIL FILECKI HENRYK - 2017-08-31 - Opole (opolskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu poradni.Przyjmowanie, ewidencjonowanie korespondencji, przesyłek.Obsługa poczty elektronicznej.Współpraca z działem księgowości.Przygotowywanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję.Prowadzenie rejestrów klientów poradni w formie papierowej i elektronicznej itp
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gostyninie - 2017-02-16 - Gostynin (mazowieckie)

STARSZY KIEROWNIK PROJEKTU - 8 000 - 22 000 PLN

koordynowanie prac zespołów projektowych, organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym budżecie
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczen biurowych i socjalnych
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-02-20 - Ruchocice (wielkopolskie)

STARSZY TECHNIK - WYDZIAŁ PREWENCJI KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH - od 1 157,97 PLN

- Dokonywanie w jednostkach organizacyjnych Policji woj. śląskiego przeglądu stanu zdrowotnego oraz utrzymania psów służbowych, stanu sanitarnego pomieszczeń zajmowanych przez psy i konie służbowe, oraz zaplecza gospodarczego; udzielanie porad weterynaryjnych, przeprowadzanie szczepień ochronnych zwierząt; badanie kliniczne zwierząt służbowych, interpretowanie wyników badań specjalistycznych, nadzorowanie lecznictwa i profilaktyki; uczestniczenie: w zakupie psów do tresury, wycofaniu, przekazywaniu, przekwalifikowaniach zwierząt służbowych, w zajęciach kontrolnych sprawności użytkowej psów; prowadzenie szkoleń dla policjantów' przewodników psów służbowych z zakresu kynologii i profilaktyki zdrowotnej. - Praca na terenie woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: 1157,97 zł brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy przysługujący po 5 latach stażu pracy w wys. 5%, wzrastający o 1 % po każdym przepracowanym roku, maksymalnie do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia. - Praca: 7:30-11:30. Wykształcenie wyższe - lekarz weterynarii. Wymagane 2- letni staż pracy. Niekaralność. Kontakt telefoniczny (tel.: 798-031-677, 798-031-063) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: prewencja (at) slaska.policja.gov.pl
KOMENDA MIEJSKA POLICJI / KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)

CIEŚLA - 5 500 - 6 000 PLN

-Prace ciesielsko - betoniarskie na budowach, montaż i demontaż szalunków systemowych, betonowanie elementów konstrukcji,-Praca na terenie kraju,Kontakt:Tel.666-826-252E-mail: i.wolska (at) interkadra.pl
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-09-29 - Tczew (pomorskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI - do 5 500 PLN

- Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
IVONA Software Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Gdańsk (pomorskie)

RZEŹNIK-WĘDLINIARZ - 2 500 - 3 200 PLN

Produkcja wędlin, rozbiór mięsa, prace porządkowe na terenie zakładu, dowóz towarów do klienta.
Starzyk Mirosław STARZYK - 2017-10-07 - Turza Śląska (śląskie)


Wybierz powiat