SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Ceków-Kolonia oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.

Data publikacji: 2018-03-05

Lokalizacja: Ceków-Kolonia (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ceków-Kolonia, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ceków-Kolonia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kaliski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: polski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, znajomość języka polskiego, ukraińskiego oraz rosyjskiego w stopniu zaawansowanym.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Adres pracodawcy:
Staszica 47a, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie do pracy. Osoby zarejestrowane w tut. Urzędzie zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta celem uzyskania skierowania do pracy.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kalisz

Gmina pracodawcy: Kalisz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kalisz

Ulica pracodawcy: Staszica

Numer budynku pracodawcy: 47a

Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy

danePracodawcy_nrKraz: 1848518485

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników

Data dodania oferty pracy: 05.03.2018

Oferta pracy ważna do: 26.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 4 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiedzialna za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych.
Vectra Investments Sp. z o.o. Sp.J. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 15 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy (filtry powietrza), rozwijanie i utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, praca w systemie CRM.
Filters International Sp.z o.o. - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/INSIDE SALES REPRESENTATIVE - od 4 800 PLN

Optymalizacja Kont klientów Google AdWords
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Praca na terenie woj. Podkarpackiego.Aktywne pozyskiwanie nowych klientów , utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami , współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych , przygotowywanie ofert handlowych.
ZAKŁAD DYSTRYBUCJI GAZU PŁYNNEGO MPGK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 850 PLN

udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-07-12 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERT, UMÓW I ROZLICZEŃ - 2 200 - 2 700 PLN

ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Sulejówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (RYNEK FRANCJA, BELGIA) - od 1 850 PLN

Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH(NR 6502) - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OFERT - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych , tworzenie ofert handlowych w oparciu o zamówienia publiczne
PW KARABELA - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT - od 1 750 PLN

- sprzedaż produktów z zakresu storage, backupu, archiwizacji, wirtualizacji; - obsługa obecnych klientów; - samodzielne poszukiwanie nowych klientów; - tworzenie ofert handlowych; - uczestniczenie we wdrażaniu nowych produktów; - doradztwo w wyborze rozwiązań technicznych
SIGNATI PIOTR FUZ - 2015-12-11 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW -ACCOUNT MANAGER - do 5 645 PLN

Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 5 200 PLN

Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach i targach, analiza potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 2 800 PLN

Składanie zamówień i dostawców.Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.Wysyłanie zapytań ofertowych.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 200 PLN

Przygotowanie i realizacja programu terapii, terapia grupowa, psychoedukacja pacjentów. Praca na dwie zmiany w godz.: 07:00-14:35, 14:00-21:35. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca na oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 1 850 PLN

praca biurowa, wykonywanie rozmów w języku angielskim, praca przy komputerze
FIGO JOBCENTER Tomasz Dąbrowski - 2016-03-24 - Jaworzno (śląskie)

SERWISANT SPRZĘTU IT - do 2 700 PLN

Jedna zmiana:od 9-17
System Data Spółka z o.o. - 2016-04-26 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 400 PLN

sporządzanie dokumentacji przetargowej
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-21 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej i rozdzielanie jej między poszczególne repertoria;- przygotowywanie akt do obiegu i ich późniejsze monitorowanie;- inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK ZE WSCHODU - do 2 000 PLN

Rekrutacja pracowników z krajów wchodnich. Wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia na w/w. stanowisku. Znajomość j.ukraińskiego w stopniu b.dobrym/
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INFORMATYCZNYCH - od 1 600 PLN

a) administracja sieci komputerowej w tym konserwacja i naprawa elementów składowych sieci i urządzeń komputerowych, b) aktualizacja i archiwizacja oprogramowania użytkowego i systemowego, c) rozpoznawanie potrzeb oraz organizowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania, d) instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz zapewnienie sprawnego ich działania, e) odnawianie oprogramowaniaantywirusowego, f) wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego, w przypadku większych napraw kierowanie sprzętu do punktów serwisowych, g) udzielanie instruktażu i pomocy pracownikom szkoły w zakresie posługiwania się programami, h) nadzór nad monitoringiemwizyjnym w szkole, i) prowadzenie szkolnej strony BIP, j) prowadzenie rejestru osób uprawnionych do przetwarzania danych osobowych, k) administracja dziennikiem elektronicznym, l) wykonywanie innych poleceń służbowych Dyrektora szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat