STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Somianka oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych; weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego

Data publikacji: 2017-08-04

Lokalizacja: Somianka (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Somianka, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych; weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Somianka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Data zakończenia pracy: 28.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowana opinia,3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych,5) co najmniej 2 letni staż pracy,6) znajomość przepisów i procedur dotyczących zamówień publicznych,7) umiejętność opracowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi, zgodnie z wymogami Prawo zamówień publicznych,8) umiejętność stosowania i interpretowania przepisów prawnych,9) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz Internetu,10) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,11) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji12) umiejętność działania pod presją czasu,13) odporność na stres, samodzielność, sumienność i odpowiedzialność.2. Wymagania dodatkowe1) wykształcenie wyższe lub podyplomowe o profilu zamówień publicznych,budowlanym, administracyjnym lub wykształcenie wyższe prawnicze,2) staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych,3) wiedza ogólnobudowlana,4) znajomość zagadnień dotyczących pozyskiwania środków pomocowych,5) dobra organizacja pracy,6) umiejętność pracy w zespole, inicjatywa i kreatywność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podpisany własnoręcznie list motywacyjny,2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,3) kopie świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwa, dyplomy), ewentualnie inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty, paszport),7) podpisane własnoręcznie oświadczenia, że kandydat:a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,b) posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.7. Termin i miejsce składania dokumentów.Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać listownie na ADRES PRACODAWCY (dane dostępne dla osób zarejestrowanych w PUP spełniających wymagania pracodawcy) w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania środków zewnętrznych oraz zamówień publicznych w nieprzekraczającym terminie 14 sierpnia 2017r. (decyduje data faktycznego wpływu do Pracodawcy).

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: wyszkowski

Gmina pracodawcy: Wyszków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wyszków

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: jednostaka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 04.08.2017

Oferta pracy ważna do: 14.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - 2 000 - 2 300 PLN

Przygotowanie całodziennych posiłków dla mieszkańców DPS
Dom Pomocy Społecznej w Bochni - 2017-10-13 - Bochnia (małopolskie)

PRACOWNIK PUNKTU SKUPU ZŁOMU - od 2 800 PLN

Przyjmowanie-zakup od klientów indywidualnych i firm, obsługa klienta, obsługa programu komputerowego, fakturowanie sprzedaży.
P.P.H.U. "UNI-METAL" - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)

MENADŻER PROJEKTU - od 7 000 PLN

Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)

FLORYSTA-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Brzeg (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI/WSPARCIE PRODUKCJI - od 16 PLN

Praca polega na kontroli szyb samochodowych
kontakt przez OHP - 2017-09-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KOSMETYCZKA X1 - 997,4 PLN

zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Wykonywanie rysunku tecnicznego
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Gliwice (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/KREŚLARZ - od 1 850 PLN

- Kreślenie rysunków elementów żelbetowych i stalowych,- Współpraca z innymi biurami projektowymi, fabryką i budową,- Przygotowanie zestawień, spisów, dokumentacji projektowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - PRACA W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 2313) - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR PIŁY DO CIĘCIA KAMIENIA - 11 - 12 PLN

-Obsługa piły (strowanej numerycznie)do cięcia kamienia,-Po okresie próbnym stała umowa o pracę,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: mirka (at) rosita.pl
FIRMA ROSITA MAGDALENA ROCŁAWSKA - 2016-06-15 - Nicponia (pomorskie)

PRACOWNIK KOMPLETACJI TOWARU - do 1 040 PLN

obsługa wózka jezdniowego z napędem elektrycznym, obsługa ręcznego terminala radiowego, sprawdzanie stanów magazynowych
INKOBRATED Kamil Florczyk - 2017-02-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 925 PLN

Wykonywanie przeglądów okresowych, naprawa silników, skrzyni biegów, naprawy elektryczne i elektroniczne. Praca dwuzmianowa na pół etatu od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20.
ARTUR ŚLIWIŃSKI AUTO-KLINIKA - 2016-09-14 - Pruszków (mazowieckie)

KURIER - od 1 000 PLN

Dostarczanie przesyłek do klienta
Firma Usługowa Tadeusz Ciaszczyk - 2018-06-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

rozładunek i załadunek towarów, transport towarów pod wskazany adres
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Prudnik (opolskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI (NR 8074) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK KADROWO-PŁACOWY - od 2 000 PLN

pełny zakres kadrowo-płacowy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA BAMAR BARBARA CHMIELOWSKA - 2016-04-27 - Orzech (śląskie)

ELEKTROMONTER TELEMECHANIKI - od 2 220 PLN

Wykonywanie prac eksploatacyjnych, remontowych oraz awaryjnych w zakresie urządzeń telemechaniki i telekomunikacji na obiektach elektroenergetycznych, pełnienie dyżuru domowego
ENERGA-Operator Eksploatacja Płock sp. z o.o. - 2016-09-19 - Płock (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - od 1 200 PLN

przedłużanie panzokci, manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne na twarz, przedłużanie rzęs; godziny pracy: 10.00-14.00,14.00-18.00; praca na 1/2 etatuumowa na 3 lata
ZAKŁAD KOSMETYCZNO- FRYZJERSKI KRYSTYNA OLIWA - 2017-09-28 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+ E (TRASY MIĘDZYNARODOWE) - od 7 500 PLN

wymagane uprawnienia2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskutrasy międzynarodowe ( Niemcy, Włochy, Szwajcaria)wynagrodzenie: 7500 zł bruttodata rozpoczęcia zatrudnienia: Maj 2018
Usługi Transportowe Kołeczko Piotr - 2018-04-09 - Bogdaj (wielkopolskie)

PRACE POMOCNICZE PRZY PRZYGOTOWYWANIU POSIŁKÓW - do 12,37 PLN

Prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków. Dyspozycyjność w różnych godzinach dnia w przedziale od 7:00 do 22:00, średnio 40 godzin tygodniowo, praca w soboty, niedziele oraz święta. Umowa zlecenie z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKA DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-27 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)

PRACOWNIK PRALNI - od 2 020 PLN

Sortowanie, pranie odzieży ochronnej i roboczej, bielizny pościelowej, gastronomicznej, kocy, poduszek, kołder itp. maglowanie, prasowanie, pranie chemiczne, przygotowanie dla klienta odzieży do odbioru
TwojaKadra.pl Jacek Wycichowski - 2016-12-29 - Mielenko (zachodniopomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA (PO STAŻU) - od 2 000 PLN

pomoc nauczycielom, dbanie o bezpieczeństwo i życie dzieci, o majątek przedszkola, współdziałanie z nauczycielem, utrzymywanie czystości, pomoc w kuchniOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zamość (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat