STANOWISKA DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKA DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW WYDZIALE FINANSOWYM

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.

Data publikacji: 2017-01-27

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających lub korygujących wymiar podatku,3)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4)prowadzenie akt podatników; dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,5)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,6)egzekwowanie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych, które stanowią podstawę dokonania wymiaru lub korekty podatku,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)uzgadnianie sald analitycznych na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z syntetyką w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,9)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej12)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKA DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW WYDZIALE FINANSOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: organizacja czasu pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,6) co najmniej 1 rok stażu pracy w zakresie podatków lub księgowości1.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość przepisów o rachunkowości,3) znajomość ustawy ordynacja podatkowa,4) znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,5) umiejętność interpretacji przepisów prawa,6)umiejętność obsługi komputera,7) umiejętność dobrej organizacji pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 10 lutego 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly_zal&p2=13710

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, certyfikaty, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)kserokopia dowodu osobistego,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017

Data dodania oferty pracy: 26.01.2017

Oferta pracy ważna do: 10.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA LOGISTYKI I ADMINISTRACJI - od 2 200 PLN

obsługa administracyjna zleceń, kontakt z klientami i dostawcami, zaopatrzenie materiałowe, prowadzenie magazynu
MS Elektro Mikołaj Smolak - 2016-05-31 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 000 - 3 500 PLN

- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)

INFORMATYK - od 1 850 PLN

Sprawdzanie stanu technicznego komputerow, administracja serwerem Windows Server 2008, konserwacja komputerów.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Jaśle - 2015-12-07 - Jasło (podkarpackie)

GALWANIZER - od 2 000 PLN

Załadunek i wyciąganie elementów z wanien galwanicznych, kontrola procesu galwanizacji, obsługa prostownika, mechaniczne prace transportowe, obsługa wózka widłowego, ciągników i suwnic.
Skomro Józef Z.P.U.H. "METALEKS" - 2017-05-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)

WARTOWNIK - od 2 000 PLN

Dozorowanie obiektu. Praca na pełny etat. (7 zmian w miesiącu po 24 godziny). Praca w Kotuniu.
Inter Group Spółka z o.o. - 2017-06-09 - Kotuń (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)

MURARZ - od 2 300 PLN

wg stanowiska
BUDRAMAT Wiesław Wyskwar - 2017-05-19 - Garwolin (mazowieckie)

PRAKTYKANT W PRACOWNI DIAGNOSTYKI HEMATOLOGICZNEJ KRWIODAWCÓW - nieodpłatny

- zapoznanie się z przepisami i procedurami obowiązującymi w krwiodawstwie- zapoznanie się z medycznymi zasadami IHiT- poznanie zasad działania analizatorów hematologicznych do badania morfologii i hemoglobiny
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BYDGOSZCZY - 2016-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)

KIEROWCA - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 14 PLN

zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z NACZEPĄ - od 5 000 PLN

Praca w charakterze kierowcy samochodu ciężarowego kat. C+E w transporcie międzynarodowym
Spółka Przewozowa "TRANS" Krupa Spółka Jawna Krystyna Krupa, Stanisław Krupa - 2016-01-12 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 2 100 PLN

Mycie oraz kosmetyka samochodów
SMEKTAŁA Sp. z o.o. - 2018-09-07 - Leszno (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 1 080 PLN

umiejętność montażu i naprawy urządzeń technicznych oraz obróbki metalu na zimno, praca w Gorzowie Wlkp.
SK-Work Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

DORADCA HANDLOWY - do 2 600 PLN

praca w systemie dwuzmianowym w godzinach od 07:00 do 21:00; doradca handlowy
CASTORAMA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-20 - Stargard (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Kierowanie samochodami ciężarowymi.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Lubaczów (podkarpackie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 15,16 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYN
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO D/S OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa przesyłek, wydawanie przesyłek, awizowanie przesyłek, rozdzielanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Słubice (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY (TŁOCZARZ,WALCARZ) - od 2 620 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa maszyn do produkcji tłocznie, walcarki (przezbrajanie i regulacja) ,rejestrowanie urobku do systemu, nadzór nad jakością produkowanych wyrobów wypełnianie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej,
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Łąka (podkarpackie)

AUTOMATYK ELEKTRONIK - 3 690 - 5 535 PLN

testowanie,wdrażanie,uruchamianie systemów automatyki w produkowanych maszynach,konfiguracja i wdrażanie systemów sterowania dla maszyn CNC, opracownaie zmian i poprawa funkcjonalności
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Legnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA- CD - od 2 000 PLN

Sprzedaż detaliczna i obsługa klienta w sklepie spożywczym w godz. 7-19 według grafiku. Mozliwość podjęcia pracy na niepełny etat.
Sklep Spożywczy Na Górnych Adam Kłaptocz - 2017-08-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

FRYZJER/ FRYZJERKA - od 2 100 PLN

Wykonywanie czynności zgodne z pracą fryzjera, utrzymanie czystości w miejscu pracy.Praca na okres próbny : Okres próbny 3mcSalon czynny w godzinach 9:00 - 19:00 (godziny pracy do ustalenia - może być cały etat lub część etatu)Miejsce pracy: Wrocław, ul. KatowickaKontakt z pracodawcą: 501 647 335
Sylwia Larisz - 2018-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Prace pomocnicze na budowie
USŁUGI BUDOWLANE "MAX-TYNK" WATRAS HENRYK - 2018-04-17 - Starogard Gdański (pomorskie)

KOLPORTER ULOTEK - od 8 PLN

roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca Słupsk i okolice w godz. 7-15, wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
PERFEKTO-BRUK MARCIN ŻYNIS - 2016-05-11 - Słupsk (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klientów
P.H.U "AGROTED"Tadeusz Pietrzak - 2018-09-14 - Kowal (kujawsko-pomorskie)