STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz wypadków drogowych, 2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia, 3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu, 4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji, 5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji, 6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej, 8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami, 9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny, 10)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie.

Data publikacji: 2016-07-05

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz wypadków drogowych, 2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia, 3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu, 4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji, 5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji, 6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej, 8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami, 9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny, 10)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa ze specjalnością drogi, mosty, autostrady lub inżynieria ruchu, 6) prawo jazdy kat. B, 7) doświadczenie w drogownictwie min. 1 rok. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, 2) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o drogach publicznych, 3) znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej, 4) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, 5) znajomość zagadnień z zakresu inżynierii ruchu, 6) znajomość obsługi komputera, arkuszy kalkulacyjnych, Corel, 7) umiejętność dobrej organizacji pracy, 8) umiejętność analizy dokumentacji w zakresie projektów budowlanych dróg oraz organizacji ruchu drogowego. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania ruchem w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w terminie do dnia 14 lipca 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm. ).PEŁNA TREŚĆ OFERTY ZAMIESZCZONA JEST NA STRONIE INTERNETOWEJ URZĘDU MIASTA CHEŁM: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//NOWE_ogloszenie_do_KI__2016.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 4) kwestionariusz osobowy, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe), 6) referencje (kserokopia), 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 8) kserokopie świadectw pracy, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10)kserokopia dowodu osobistego, 11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 12)kserokopia prawa jazdy kat. B.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 05.07.2016

Oferta pracy ważna do: 14.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BU/ PRACOWNIK BUDOWLANY - 2 100 - 3 200 PLN

prace ogólnobudowlane
Zając Jan Zakład Remontowo-Budowlany - 2017-10-24 - Głuszyca (dolnośląskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 19 PLN

Montaż konstrukcji stalowych
PPUH Stepine-Bau Bartłomiej Foltyn - 2016-08-11 - Świętochłowice (śląskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

Zakres wykonywania zadań na stanowisku. 1. prowadzenie pełnej rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. naliczanie wynagrodzeń i prowadzenia rozliczeń z ZUS , US, przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,3. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,4. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,5. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,6. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny, 2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, 3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem.Miejsce i termin składania dokumentów: do 23 maja 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-09 - Krynica Morska (pomorskie)

GEODETA - od 2 000 PLN

Geodeta prac kameralno-polowych. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Wymagane prawo jazdy kat. B. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Praca na terenie powiatu kępińskiego.
PRACOWNIA GEODEZYJNA ''ARTGEO'' Michał Jerczyński - 2017-01-24 - Kępno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ANALIZ - do 2 200 PLN

Zapewnienie analizy akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-02 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 1 500 PLN

prowadzenie samochodów typu bus; dowóz pracowników do pracy; praca na terenie całej Polski;
APN Service sp. z o.o. - 2016-11-23 - Boguszyce (opolskie)

SPRZĄTACZ / SPRZĄTACZKA - od 12 PLN

Utrzymanie czystości na obiekcie wskazanym przez kierownika (Castorama Rumia). Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
AMLUX Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Rumia (pomorskie)

HYDRAULIK - od 2 100 PLN

montowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gierlachów (świętokrzyskie)

TECHNOLOG / KONSTRUKTOR - 2 500 - 3 000 PLN

Wymagana umiejętność poruszania się w systemie Cad, kontrola procesów wytwarzania. Wymagane wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kępno (wielkopolskie)

INSEMINATOR- SPECJALISTA SZCZEPIEŃ - od 1 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: inseminacja krów, szczepienie bydła, wypalanie rogów; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - rolnicze, 2 lata doświadczenia
WNUKOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Pawonków (śląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 250 PLN

mile widziane wykształcenie zasadniczedobra organizacja pracy, działanie pod presją czasudźwiganie powyżej 20 kgrozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego2 zmianyumowa na czas określony (zastępstwo)wynagrodzenie: 2250 zł brutto
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MURARZ - 14 - 16 PLN

Murarz -Praca województwo warmińsko - mazurskie lub ościenne województwa - w zależności od zleceń. Pracodawca zapewnia dojazd. Praca Elbląg lub Morąg (szczegóły wyjaśni pracodawca). STAWKA godzinowa od 14,00 do 16,00 zł NETTO na godzinę. Pierwsza umowa zlecenie 2-3 miesiące, później o pracę.
TYM-BUD ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY WALDEMAR TYMOSZEWSKI - 2017-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MONTER SYSTEMÓW KLIMATYZACYJNYCH - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Drezdenko (lubuskie)

PIASKARZ - do 1 800 PLN

PRZYGOTOWYWANIE ELEMENTÓW DO PIASKOWANIA, PRZYGOTOWANIE STANOWISKA PRACY I UTRZYMANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU, PIASKOWANIE ELEMENTÓW
MALMET Anna Chmielewska - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DO PROMOCJI (PRACOWNIK BIURA REKTORA) - od 2 200 PLN

pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię, np.: udział w targach, obsługa portali społecznościach, dokumentowanie wydarzeń akademickich; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)

SENIOR GAME PRODUCER - od 10 000 PLN

Zakres obowiązków:- zarządzanie procesem tworzenia gier – współpraca z innymi działami firmy;- tworzenie i adaptacja koncepcji gier;- podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących poszczególnych produktów;- definiowanie i realizacja strategii w obszarze tworzenia gier;- określanie zasobów potrzebnych do wykonania poszczególnych projektów;- zarządzanie projektami i zespołami projektowymi;- określanie nowych obszarów monetyzacji, optymalizacja przychodów;- systematyczna analiza produktów, badania rynku i monitoring działań konkurencji.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Jana Długosza
TEN SQUARE GAMES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER-SPAWACZ - od 1 850 PLN

Montaż instalacji oraz spawanie rur i konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie rejestrów sprzedaży zakupów dla podatku od towarów i usług vat; terminowe wstawiane faktur vat; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz terminowe jej składanie w urzędzie skarbowym; prowadzenie rejestru faktur wpływających do ZPO; prowadzenie ewidencji środków trwałych ZPO; prowadzenie zagadnien związanych z ewidencją komputerową i funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego. Praca 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-13 - Opole (opolskie)

KROJCZY/A WATY - od 2 300 PLN

krojenie elementów z waty do mebli tapicerowanych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-02-24 - Wawrów (lubuskie)

PRACOWNIK AGENCJI REKRUTER - od 1 500 PLN

Wyjazdy zagraniczne głównie: Rosja, Ukraina, Armenia, Białoruś w celu pozyskania potencjalnych kandydatów do pracy na terytorium Polski, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych i selekcja zgodna z wymaganiami pracodawców
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ostrołęka (mazowieckie)

PRACOWNIK OBRÓBKI DREWNA - WYMIANA - od 1 850 PLN

obsługa maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2015-08-06 - Stare Kurowo (lubuskie)

SERWISANT - od 2 300 PLN

wymagane jest doświadczenie w naprawach maszyn rolniczych, znajomość mechaniki, elektryki i hydrauliki maszyn, umiejętność samodzielnej pracy, prawo jazdy kat. BNaprawa i diagnostyka maszyn rolniczych w warsztacie oraz w terenie (u klienta), codzienny kontakt osobisty oraz telefoniczny z klientem, codzienna jazda samochodem serwisowym, konieczność obsługi komputera serwisowego, miejsce pracy Kołątajew 50 e
PHP AGRO-EFEKT Sp.zo.o - 2017-01-25 - Kołątajew (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

praca w magazynie - art. papiernicze, przyjmowanie towaru, inwentaryzacja magazynowa, przygotowanie towaru do spedycji
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Częstochowa (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 200 PLN

obsługa klientów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ŚLUSARZ - 2 500 - 4 500 PLN

spawanie elementów do mebli i konstrukcji wystroju wnętrz, precyzyjne spawanie TIG
OUT-LINE Robert Bogumił - 2017-08-17 - Piaseczno (mazowieckie)