SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. FIŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. FIŃSKI)

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-10-13

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. FIŃSKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka fińskiego na poziomie C1; komunikatywność, po-prawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Zakres obowiąz-ków: kompleksowa obsługa klientów w języku fińskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja za-mówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logi-styczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wyna-grodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możli-wość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/F/2016.

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 13.10.2016

Oferta pracy ważna do: 31.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY - od 2 000 PLN

Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTAKTU Z KLIENTEM - od 10 PLN

wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSTALATOR SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH (223J) - od 2 000 PLN

Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych.
24IT SERWIS Robert Siporski - 2017-04-05 - Glinianka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PPOŻ - 2 500 - 3 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY B2B (305J) - 1 850 - 10 000 PLN

Pozyskiwanie klientów,koordynacja sprzedaży energii i gazu do firm.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-04-20 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU - 2 100 - 2 520 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI DOSTAW - od 2 100 PLN

Bezpośrednia komunikacja z dostawcami,prezentowanie firmy u dostawcy,reklamowanie wadliwych dostaw, raportowanie reklamacji dostaw
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Komorniki (dolnośląskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

rejestr i wysyłka korespondencji, archiwizacja
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA-TECHNOLOG - od 3 000 PLN

opracowywanie programów/rozkrojów na portalową przecinarkę plazmową do cięcia termicznego arkuszy blach stalowych, przygotowanie technologiczne produkcji, optymalizacja kosztów produkcji w zakresie zużycia materiałów hutniczych, analiza problemów technologicznych na poszczególnych etapachprodukcji oraz udział w ich rozwiązywanium wsparcie produkcji w obszarze sposobu wykonania oraz doskonalenie jakości wyrobów.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 5 000 PLN

Rozwiązywanie problemów, błędów w zamówieniach klientów w celu przygotowania zleceń do dalszych działań; komunikacja z klientem zewntęrznym i wewnętrznym; badane i dalsze adresowanie zapytań klientów; dostarczanie analiz i spostrzeżń do zamówien klientów, w celu eliminowania problemów oraz wydajnego działania przy wykonywaniu zamówień, przygotowywanie/analizowanie danych oraz raportowanie wydajności/ jakości usług; wspieranie działań w oparciu o SAP (m.in. BW i CTS (cost serve)) - analizowanie i raportowanie; wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 600 PLN

zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)

INSTALATOR WOD- KAN GAZ CO - od 2 000 PLN

prace instalacyjne i montażowe oraz utrzymanie prawidłowego funkcjonowania sieci rur doprowadzających do domów, budynków i zakładów przemysłowych ciepłą i zimną wodę, gaz i odprowadzających ścieki
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Wysokiński Grzegorz - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ W BIURZE SPRZEDAŻY - do 3 500 PLN

Prowadzenie biura.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ - od 3 200 PLN

Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Józefin (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I LOGISTYKI - od 2 200 PLN

wyksz. min. średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 500 PLN

-TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWYCH,OUTDOOROWYCH,MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Paweł Szczerbiński AGENCJA ARTYSTYCZNA "ARENA" - 2017-12-21 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH - od 3 500 PLN

Pracodawca od kandydata oczekuje umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto miesięcznie +premia.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 100 - 1 200 PLN

Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-08 - Mońki (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

SAMODZIELNY SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zamawianie i przyjmowanie towaru, sporządzanie raportów, obsługa programu PC MARKET.
Gminna Spółdzielnia"SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Nisku - 2017-10-04 - Nisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 3 700 PLN

Sprawne dokonywanie rezerwacji pokoi hotelowych. Praca z wykorzystaniem znajomości języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego. Rozwiązywanie problemów dotyczących rezerwacji. Rejestrowanie rezerwacji w specjalistycznym systemie. Odbieranie połączeń przychodzących z określonych obszarów. Profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem systemów i odpowiednich narzędzi dostarczonych przez pracodawcę. Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - 2 000 - 5 700 PLN

Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat