SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK HISZPAŃSKI ( AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK HISZPAŃSKI ( AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK HISZPAŃSKI ( AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: : wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Język obcy hiszpański poziom C1. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku hiszpańskim z rynku Ameryki południowej: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie logistyczną obsługą zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy. Praca pomiędzy godzinami 16- 4. Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin). Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu). Pakiet szkoleń. Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/H/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 04.10.2016
Oferta pracy ważna do: 17.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
oferta stażu dla osób, które ukończyły 30 rok życia, zarejestrowane 12 miesięcy: obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Otwock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej; WYMAGANIA: wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na danym stanowisku
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Lubliniec (śląskie)
obsługa administracyjna serwisu, przyjmowanie pojazdów, serwisowanie i obsługa mechaniczno-elektryczna, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-12 - Raszyn (mazowieckie)
Praca przy organizacji wystaw prac autorskich, prowadzenie spotkań autorskich, prowadzenie spotkań bibliotecznych
Książnica Płocka im. Wł. Broniewskiego - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie robót konserwacyjnych elektrycznych w obiektachPolitechniki Opolskiej. Praca od 7-15
Politechnika Opolska - 2018-07-25 - Opole (opolskie)
w/g zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych:-wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego;-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;-sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;-przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań;-rekomendowanie najkorzystniejszej oferty poprzez udział wpracach komisji przetargowych;-reprezentowanie zamawiającego wpostępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
1 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W LUBLINIE - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw dofinansowania będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. zamówień publicznych Opery Nova, zastępcą dyrektora Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy). Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych (ZUS, US, GUS). Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik).
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-09 - Radawczyk Drugi (lubelskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
transport międzynarodowy
MAT INTER M.E.Żuberek Sp. Jawna - 2016-07-20 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa Klientów w sklepie internetowym, (sprzedaż internetowa instalacji grzewczych).WYMAGANIA: wykształcenie średnie, wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-10-07 - Radymno (podkarpackie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Opiniowamie wad i usterek budynków ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi za wady wykonanych robót, przygotowywanie pism do wykonawców budynków w zakresie dot. wad i usterek ujawnionych w czasie gwarancji, udzielanie lokatorom odpowiedzi na pisma dot. spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,współudział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych,prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem planowych remontów zasobów mieszkaniowych Spółki,udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków będących na gwarancji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw,udział w sprawach związanych z naprawami gwarancyjnymi wynikającymi z okresowych przeglądów budynków,prowadzenie czynności przygotowawczych związanych z przekazaniem lub odbiorem lokali mieszkalnych najemcom, prowadzenie harmonogramu i nadzór nad wymianą liczników tj. wodomierzy i ciepłomierzy w lokalach,udział w sprawach związanych z naprawami pogwarancyjnymi budynków i ich otoczenia.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2017-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
BANK BGŻ BNP PARIBAS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu firmy, odbieranie, wykonywanie telefonów, obsługa korespondencji pocztowej i elektronicznej, telefoniczny kontakt z klientami, profesjonalna obsługa gości, dysponowanie środkami finansowymi na bieżące wydatki firmy, dokonywanie zakupów na bieżące potrzeby związane z funkcjonowaniem firmy, redagowanie pism (sporadycznie)
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Świętochłowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, staż pracy 2 lata.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2016-10-26 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klienta zgodna ze standardami obowiązujacymi w firmie, czuwanie nad świeżością i właściwą ekspozycją towarów, utrzymywanie porzadku i czystości w sklepie, kontrola rotacji towaru, obsługa kasy fiskalnejdwie zmiany 6-14 13,30-21,30wyn. godz/h brutto
ADECCO Poland Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie posesji.
Przedsiębiorstwo Usługowe CZYŚCIOSZEK W. Sokołow, Ełk - 2017-08-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń,opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla ww. form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)