SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO Piekary Śląskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: - Realizowanie zamówień międzynarodowych z zachowaniem przyjętych standardów jakości i terminowości- Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami w celu prawidłowej realizacji zamówienia- Śledzenie aktualnych potrzeb rynkowych klientów oraz proponowanie odpowiadających im produktów z gamy Nomax- Koordynowanie procesu związanego z wysyłka próbek produktów dla klientów oraz zbierania opinii klientów na ich temat.- Monitorowanie płatności klientów oraz w razie potrzeby przypominanie o nadchodzących lub mijających terminach płatności - Przyjmowanie i prowadzenie reklamacji oraz zwrotów towarów od klientów- Harmonogramowanie wraz z klientami wybranych grup indeksów produktów.

Data publikacji: 2020-12-07

Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Realizowanie zamówień międzynarodowych z zachowaniem przyjętych standardów jakości i terminowości- Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami w celu prawidłowej realizacji zamówienia- Śledzenie aktualnych potrzeb rynkowych klientów oraz proponowanie odpowiadających im produktów z gamy Nomax- Koordynowanie procesu związanego z wysyłka próbek produktów dla klientów oraz zbierania opinii klientów na ich temat.- Monitorowanie płatności klientów oraz w razie potrzeby przypominanie o nadchodzących lub mijających terminach płatności - Przyjmowanie i prowadzenie reklamacji oraz zwrotów towarów od klientów- Harmonogramowanie wraz z klientami wybranych grup indeksów produktów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2471

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: opiekun klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2021

Data zakończenia pracy: 01.01.2024

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe, obsługa komputera, bardzo dobra znajmość MS Office (w szczególności MS Excel), biegła znajomośc j. hiszpańskiego, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, minimum 5- tenie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta, dostępność w godzinach pracy Ameryki Łacińskiej (14:00-22:00)

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 4980270838

danePracodawcy_regon: 385856487

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Adres pracodawcy:
Ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie

danePracodawcy_kodPowiatu: 2471

Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942104

Ulica pracodawcy: Ks. Jerzego Popiełuszki

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243302

Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2020

Data dodania oferty pracy: 01.12.2020

Oferta pracy ważna do: 14.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?61dd54cbcd32a1063f2a2f70858687ab

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. BHP - od 865 PLN

Zakres wykonywania zadań na stanowisku: 1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p. poż. na wszystkich stanowiskach pracy; 2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; 3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii; 4) współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcją Pracy oraz innymi jednostkami stosownie do potrzeb oraz nadzór nad realizacją wydanych przez nie zaleceń i postanowień; 5) współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy; 6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;7) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; 8) udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy; 9) doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP i p. poż.; 10) uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP i p. poż., a także w pracach komisji BHP oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką BHP i p. poż., w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy; 11) prowadzenie szkolenia wstępnego BHP i instruktażu ogólnego pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 4 we Wrocławiu w zakresie BHP i p. poż. oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 12) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP i ochrony p. poż.; 13) opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy; 14) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach rozwiązań zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa; 15) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP, kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p. poż. wszystkich pracowników; 16) doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej (opracowywanie norm przydziału odzieży i obuwia roboczego); 17) nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p. poż.Forma i termin składania ofert:Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wrocławiu w godz. 8.00 15.00 lub przesłać na adres : Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 ul. Sołtysowicka 34, 51-168 Wrocław, w zamkniętej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. BHP w terminie do 06.11.2019r. do godz. 12.00. Aplikacje, które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.https://zsp4-wroclaw.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-bhp.html
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 we Wrocławiu - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - KSIĘGOWY - do 2 500 PLN

Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - do 2 100 PLN

rozwijanie tajskiej wersji portalu picodi.com; utrzymywanie kontaktu z najważniejszymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymwanie kontaktu z blogerami/vlogerami; branie udziału w kampaniach marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI (NR 1937) - od 2 600 PLN

bezpośrednia obsługa kandydatów na studia, prowadzenie dokumentacj przebiegu rekrutacji, inne zadania wynikające z przepisów dotyczacych szkolnictwa wyższego
"Bydgoska Szkoła Wyższa" z siedzibą w Bydgoszczy - 2020-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 14,7 PLN

SPRAWDZENIE POTRZEB PRACODAWCY UŻYTKOWNIKA, PRZEPROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI DO PRACY DLA PRACODAWCY UŻYTKOWNIKA, SPRAWDZENIE ADAPTACJI PRACOWNIKA, REKRUTACJA W JĘZYKACH OBCYCH, PRZEWÓZ DOKUMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA: PROGRAMÓW EXCEL, WORD, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO I ANGIELSKIEGOPRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNYJEDNA ZMIANA W GODZINACH: 08:00-16:00STAWKA ZA GODZINĘ BRUTTO 14,70 ZŁ, 10 GODZIN W TYGODNIU
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA/KASJER - od 2 210 PLN

Ustalanie i analiza potrzeb klienta i pomoc w wyborze optymalnego rozwiązania finansowego. Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej i opartej na zaufaniu relacji z klientami firmy. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Obsługa kasowa.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

branża budowlano-narzędziowa
FACHMAN WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 300 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie zaświadczeń, ewidencjonowanie pracowników w systemach komputerowych, obsługa programu Płatnik oraz sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów.Komunikacja z zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty.Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty.Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.Zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw.Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań.Organizowanie i nadzorowanie pracy podległym pracownikom i podwykonawcom.Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.Utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.Tworzenie pozytywnego wizerunki firmy wśród odbiorców.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNA "SZKŁO-PLAST" CURYŁO WOJCIECH CURYŁO - 2019-06-18 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 17 PLN

planowanie i realizacja procesów rekrutacji/ samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska/ poszukiwania kandydatów z Europy Wschodniej do pracy
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI MIĘDZYNARODOWEJ - od 4 500 PLN

Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

handel detaliczny, prowadzenie sprzedaży internetowej istacjonarnej, dowóz zamówionych produktów do klienta,budowanie bazy kilentów, raportowanie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nakielnica (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI KONSTRUKCJI SPRĘŻONYCH(NR 8641) - od 1 850 PLN

nadzór nad produkcją elementów sprężonych i montażem elementów prefabrykatów, wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-12-12 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH LOTNICZYCH - od 4 700 PLN

wyszukiwanie części lotniczych na podstawie iPC samolotów, zglaszanie wniosków reklamacyjnych na części wadliwe, wyszukiwanie nowych klientów i potencjalnych zamówień publicznych
AERO CLUB Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Obory (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ - od 1 600 PLN

Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PUBLIC RELATIONS - od 4 300 PLN

Prowadzenie mediów społecznościowych; rozwijanie i prowadzenie projektów, budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i wizerunkowych; przygotowanie techniczne i merytoryczne materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych (w tym krótkich filmów/animacji); stała współpraca z przedstawicielami regionalnych i krajowych mediów: prasy, TV, radia w kreowaniu wizerunku PFB, jej programów artystycznych, realizowanym i planowanym repertuarze oraz działalności pozaartystycznej filharmonii (wszystkie imprezy); koordynowanie produkcji spotów radiowych, telewizyjnych (tekst i muzyka), transmisji/retransmisji koncertów, kampanii wizerunkowych; przygotowywanie, negocjacje i realizacja umów dot. patronatów i współpracy medialnej; prowadzenie rozmów, negocjacji i współpracy z wydawcami.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina - 2020-07-07 - Gdańsk (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK - od 13,7 PLN

zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzne dokumentacji na potrzeby intytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US...)
GRUPA PROFAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.BADAŃ I ANALIZ - od 2 100 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji prac interwencyjnych.Wymagane wykształcenie wyższe
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Rybnik (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 4 000 PLN

Pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, oferowanie produktów producenta, realizacja planów, raportowanie wyników pracy.
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-25 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Sprzedaż maszyn i urządzeń produkcyjnych, budowlanych. Praca stacjonarna.Nie jest wymagana znajomość branży firmy.
METALKONS Sp. z o.o. - 2019-04-09 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 000 PLN

- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Handel głównie w zakresie obrotu wyrobami hutniczymi i innymi. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7.30-15.30. Możliwość przyuczenia.
Przedsiębiorstwo " ELEKTRO-STAL " Sp. z.o.o - 2019-05-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

Dla osób do 30 roku życia:Praca w firmie szkoleniowej, obsługa seketariatu, działania marketingowe: poszukiwanie klientów na szkolenia, poszukiwanie klientów na wynajem sal dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 80 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania projektami -32 godz. miesięcznie, praca mobilna
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW E-MARKETINGU - od 2 000 PLN

wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 150 - 3 450 PLN

Specjalista ds obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży.Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus.Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym obcym języku( w zależności od przypisanego rynku).Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydfatów z pracodawcąL: 71 756-40-00Oferta znajduje się w sali: C ,H ,E
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z KRAJAMI ARABSKIMI - od 1 800 PLN

Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie firmy w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowość do podróży krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)