SPECJALISTA DS. KADR Słupsk oferta pracy Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Data publikacji: 2017-03-31
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość przepisów dot. kadr i płac
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Płatnik
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Dominikańska
Numer budynku pracodawcy: 5-9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z dbałością o teren wokół zakładu (koszenie trawników, zamiatanie/ odśnieżanie chodników,grabienie liści)
SERWIS PLUS SP. Z O.O. - 2016-05-31 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie zamówień oraz weryfikacja i kontrola ich realizacji. Przygotowywanie dokumentów handlowych. Bieżąca obsługa klientów. Potwierdzanie zamówień i terminów dostaw.
Bericap Polska Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
POMOC OPERATORA PRODUKCJI, PODAWANIE CIASTA DO MASZYNY PRODUKCYJNEJ
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Chocianów (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie HACCP, GMP, GHP
AMIKA Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - Petelska Lucyna - 2015-12-21 - Chełm (lubelskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Ropczyce (podkarpackie)
Przyjmowanie dostaw samochodów, rozliczanie szkód transportowych, koordynowanie procesu sprzedaży, obsługa programu administracji sprzedaży, obsługa urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Płock (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
Obsługa Klientów firmyPozyskiwanie nowych Klientów (z siedziby firmy)Nadzorowanie obiegu dokumentówObsługa centrali telefonicznej oraz zarządzanie korespondencji
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
Czynny udział w wpracy restauracji, tworzenie i nadzór promocji, organizowanie wszelkiegorodzaju przyjęć, zarządzanie pracą personelu, kontakt z dostawcami itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Trzebniów (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomośc języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
spezjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Główne obowiązki: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym; dokonywanie odbioru wykonanych robót w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; dokonywanie odbioru dokumentacji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykształcenie: wyższe elektryczne. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku inspektora nadzoru; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA; posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
stały kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami handlowymi firmy, przygotowywanie wycen oraz zamówień produktów, doradztwo techniczne, tłumaczenie korespondencji
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2017-01-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
fakturowanieobsługa i realizacja reklamacjiobsługa przedstawicieli handlowychprzyjmowanie zamówieńprzygotowanie katalogów i gazetek
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Leszno (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw logistyki
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja eventów i zawodów sportowych, kontakty z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krosno (podkarpackie)
staż w dziale rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu: nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja, zakładania i utrzymywania trawników, przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów, utrzymania czystości powierzchni utwardzonych, sporządzanie wyceny i kosztorysów prac, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)