SPECJALISTA DS. KADR Słupsk oferta pracy Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR

Wynagrodzenie: od 2 350 PLN

Zakres obowiązków: a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30

Data publikacji: 2017-03-31

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość przepisów dot. kadr i płac

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Płatnik

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Dominikańska

Numer budynku pracodawcy: 5-9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych

Data dodania oferty pracy: 04.04.2017

Oferta pracy ważna do: 30.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 16 PLN

sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)

PLACOWY- PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac związanych z dbałością o teren wokół zakładu (koszenie trawników, zamiatanie/ odśnieżanie chodników,grabienie liści)
SERWIS PLUS SP. Z O.O. - 2016-05-31 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Wprowadzanie zamówień oraz weryfikacja i kontrola ich realizacji. Przygotowywanie dokumentów handlowych. Bieżąca obsługa klientów. Potwierdzanie zamówień i terminów dostaw.
Bericap Polska Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 5 000 PLN

Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SAMOCHODÓW - 997,4 PLN

Przyjmowanie dostaw samochodów, rozliczanie szkód transportowych, koordynowanie procesu sprzedaży, obsługa programu administracji sprzedaży, obsługa urządzeń techniki biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI TURYSTYKI - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 800 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 400 PLN

Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO - od 2 250 PLN

Obsługa Klientów firmyPozyskiwanie nowych Klientów (z siedziby firmy)Nadzorowanie obiegu dokumentówObsługa centrali telefonicznej oraz zarządzanie korespondencji
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)

MANAGER - od 2 100 PLN

Czynny udział w wpracy restauracji, tworzenie i nadzór promocji, organizowanie wszelkiegorodzaju przyjęć, zarządzanie pracą personelu, kontakt z dostawcami itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Trzebniów (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomośc języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany Certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów Word, Excel. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

spezjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 623,37 PLN

Główne obowiązki: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym; dokonywanie odbioru wykonanych robót w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; dokonywanie odbioru dokumentacji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykształcenie: wyższe elektryczne. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku inspektora nadzoru; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA; posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ( RYNEK NIEMIECKI ) - od 2 640 PLN

stały kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami handlowymi firmy, przygotowywanie wycen oraz zamówień produktów, doradztwo techniczne, tłumaczenie korespondencji
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2017-01-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 1 850 PLN

fakturowanieobsługa i realizacja reklamacjiobsługa przedstawicieli handlowychprzyjmowanie zamówieńprzygotowanie katalogów i gazetek
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - 1 850 - 2 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI (O) - do 2 000 PLN

Specjalista do spraw logistyki
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA/REFERENT DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTOW ORAZ DS. BUDOWLANO- - od 2 700 PLN

na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EVENTÓW SPORTOWYCH (OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW WYNAGRODZENIA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 000 PLN

Organizacja eventów i zawodów sportowych, kontakty z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZIELENI - 2 500 - 3 000 PLN

Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu: nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja, zakładania i utrzymywania trawników, przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów, utrzymania czystości powierzchni utwardzonych, sporządzanie wyceny i kosztorysów prac, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - od 2 000 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)