SPECJALISTA/REFERENT DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTOW ORAZ DS. BUDOWLANO- Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Stanowisko: SPECJALISTA/REFERENT DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTOW ORAZ DS. BUDOWLANO-

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021

Data publikacji: 2017-01-19

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/REFERENT DS. ADMINISTROWANIA OBIEKTOW ORAZ DS. BUDOWLANO-

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne budowlane lub pokrewne), min. 3-letni staż pracy , mile widziana umiejętność kosztorysowania, mile widziane uprawnienia budowlane, praktyczna znajomość ustawy Prawo Budowlane, praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, znajomość przepisów prawnych niezbędnych na stanowisku pracy, czynne prawo jazdy kat.B

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Zwycięska

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2017

Data dodania oferty pracy: 19.01.2017

Oferta pracy ważna do: 06.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 300 PLN

1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

praca biurowa
Forsage Transport Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONFEKCJONOWANIA - od 2 000 PLN

Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ, LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA - od 3 500 PLN

- koordynowanie prac działu magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z działem sprzedazy firmy- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów , materiałów- kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań logistycznych
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I ADMINISTRACJI - od 2 050 PLN

kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)

KIEROWCA C+E - od 7 000 PLN

Transport krajowy i UE (umowę o pracę w stabilnej firmie, pracę w systemie tygodniowym - weekendy w domu, ubezpieczenie pracownicze (grupowe)).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-04-24 - Rusiec (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BHP I SZKOLEŃ - od 500 PLN

realizacja zadań służby BHP w Zakładzie Pracy, przeprowadzanie szkoleń okresowych pracowników
F.U.P.H."LIMBLACH" Ignacy Włodarczyk Limanowa - 2016-04-19 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 400 PLN

praca z kontahentami zagranicznymi.
LANYE TRADING Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Chmielnik (świętokrzyskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 1 850 PLN

Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

przygotowanie materiałów dotyczących rekrutacji, zwolnień, przeszeregowań itp., prowadzenie dokumentacji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-04 - Miasteczko Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA EKONOMICZNY W CENTRUM POLIGRAFII POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ - od 2 592 PLN

Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie zamówień, dostawa towarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2017-03-23 - Opole (opolskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Kompleksowa obsługa klienta: przyjmowanie i wydawanie towaru, rozmieszczenie u ukłądanie ptzyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej przestżeganie procedur obiegu dokumentów, pomoc w rozładunkach. Praca w godzinach: 07.00-15.00, 11.00-19.00.
CHEMIX Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - 2 000 - 5 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-02-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów
MIDAS Iwona Wolińska - 2017-11-27 - Wapno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I OBSŁUGI ZARZĄDU - od 2 400 PLN

Prowadzenie spraw zw z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie prac związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO. Praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH - od 4 300 PLN

Administracja danymi dot. świadczeń pracowniczych na rzecz i w imieniu klientów. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad zmianami.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów. Szkolenie innych osób w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KONTRAHENTAMI - od 2 000 PLN

obsługa klientów hurtowych (firma jest hurtownią odzieży) głównie obywateli Turcji
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Raszyn (mazowieckie)

POMOCNIK KOREKTORA - od 3 500 PLN

Pomoc przy korekcie racic bydła
kontakt przez OHP - 2018-06-01 - Sieraków Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 0663) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OBSŁUGA MASZYN: MYJKA DO WARZYW, SZCZOTKARKA, SADZARKA, KOMBAJN - od 1 000 PLN

Praca fizyczna w gospodarstwie ogrodniczym w szczególności obsługa maszyn (sadzarka, szczotkarka, kombajn)
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Pamiątkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Kontakt i obsługa klienta indywidualnego, obsługa telefoniczna kontrahentów. Wystawianie faktur w programie SUBIEKT.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 080 PLN

PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH,DOSWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie akt osobowych , rozliczanie ewiden.czasu pracy , naliczanie św.chorobowych, sporządzanie list plac, deklaracji ZUS, PIT
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Prosper Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Łukta (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ - od 2 400 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)


Wybierz powiat