SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Łódź oferta pracy KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
Data publikacji: 2016-01-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum roczny staż pracy, znajomość programu TETA Constellation
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Jana Kazimierza
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.01.2016
Data dodania oferty pracy: 08.01.2016
Oferta pracy ważna do: 07.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie rezerwacji hotelowych w kraju i zagranicą, korzystanie z systemów rezerwacyjnych, przygotowywanie ofert dla klienta korporacyjnego, kontakt z klientem w j.obcym, zamawianie usług dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
ŁOPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
WYSTAWIANIE OFERT, NEGOCJACJE CENOWE, LOGISTYKA I TRANSPORT ZAMÓWIONYCH TOWARÓW, UDZIAŁ W TARGACH LUB KONFERENCJACH, WIZYTY U KLIENTÓW, ROZMOWY Z KONTRAHENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PAKOWANIE TOWARU;WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI NA TEMAT BUDOWY POMP, SILNIKÓW, URZĄDZEŃ, MIN. 1 ROK PRACY W JEDNEJ FIRMIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie ofert,dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, zdobywanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, realizacja celów sprzedażowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-08-04 - Rusiec (łódzkie)
pomoc w przygotowywaniu posiłkówz karty www.bardobresmaki.pl
Bar Dobre Smaki - 2016-06-01 - Bełchatów (łódzkie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
organizowanie pracy działu serwisu, opracowanie instrukcji, protokołów, dokumentacji jakościowych i innych, udział w rozruchach wentylatorów, nadzór i wykonywanie prób koncowych wentylatorów, naprawa wentylatorów u klienta i w siedzibie firmy.
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-05-12 - Olkusz (małopolskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, spostrzegawczość, dobra pamięć, podzielność uwagi, spostrzegawczość i systematyczność, min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków:- zapewnianie wysokich standardów jakościowych świadczonych usług, - przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,- sprawdzanie przestrzegania norm ISO i HACCP
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ewidencja dokumetów, korespondencja z urzędami, archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa klienta.
CENTRUM PAPIERNICZE "KTT" S.C. MONIKA GAPSKA, TOMASZ GAPSKI - 2016-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska:obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,
TECHLAMPS S.C. - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba odpowiedzialna za sprzedaż i zamawianie części zamiennych do maszyn rolniczych
Agros-Wrońscy - 2017-10-04 - Pradła (śląskie)
Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z Ukrainy oraz Rosji. Utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.
ARS BENE STUDIO Samanta Kakiet - 2017-05-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
Przeprowadzanie rocznych analiz BHP. Prowadzenie wstępnych szkoleń, opracowywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanu bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pomiechówek (mazowieckie)