SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Łódź oferta pracy KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.

Data publikacji: 2016-01-08

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum roczny staż pracy, znajomość programu TETA Constellation

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Jana Kazimierza

Numer budynku pracodawcy: 55

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.01.2016

Data dodania oferty pracy: 08.01.2016

Oferta pracy ważna do: 07.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REZERWACJI HOTELOWYCH ORAZ SPRZEDAŻY USLUG DODATKOWYCH W DZIALE B2B - od 2 350 PLN

dokonywanie rezerwacji hotelowych w kraju i zagranicą, korzystanie z systemów rezerwacyjnych, przygotowywanie ofert dla klienta korporacyjnego, kontakt z klientem w j.obcym, zamawianie usług dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 400 PLN

SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
ŁOPIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

WYSTAWIANIE OFERT, NEGOCJACJE CENOWE, LOGISTYKA I TRANSPORT ZAMÓWIONYCH TOWARÓW, UDZIAŁ W TARGACH LUB KONFERENCJACH, WIZYTY U KLIENTÓW, ROZMOWY Z KONTRAHENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PAKOWANIE TOWARU;WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI NA TEMAT BUDOWY POMP, SILNIKÓW, URZĄDZEŃ, MIN. 1 ROK PRACY W JEDNEJ FIRMIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie zamówień na towary i usługi, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, utrzymanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Biedrusko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY NA RYNEK KRAJOWY - od 4 000 PLN

opracowywanie ofert,dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, zdobywanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, realizacja celów sprzedażowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-08-04 - Rusiec (łódzkie)

POMOC KUCHNI - od 12 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłkówz karty www.bardobresmaki.pl
Bar Dobre Smaki - 2016-06-01 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 300 PLN

wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 500 PLN

realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI MIĘDZYNARODOWEJ - od 4 500 PLN

Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU WENTYLATORÓW PRZEMYSŁOWYCH - 2 100 - 2 600 PLN

organizowanie pracy działu serwisu, opracowanie instrukcji, protokołów, dokumentacji jakościowych i innych, udział w rozruchach wentylatorów, nadzór i wykonywanie prób koncowych wentylatorów, naprawa wentylatorów u klienta i w siedzibie firmy.
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-05-12 - Olkusz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 96 D - od 1 900 PLN

tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, spostrzegawczość, dobra pamięć, podzielność uwagi, spostrzegawczość i systematyczność, min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków:- zapewnianie wysokich standardów jakościowych świadczonych usług, - przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,- sprawdzanie przestrzegania norm ISO i HACCP
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT - od 2 100 PLN

Przygotowywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ewidencja dokumetów, korespondencja z urzędami, archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - od 8 500 PLN

rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Opis stanowiska:obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,
TECHLAMPS S.C. - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Osoba odpowiedzialna za sprzedaż i zamawianie części zamiennych do maszyn rolniczych
Agros-Wrońscy - 2017-10-04 - Pradła (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSLUGI KLIENTA - od 1 480 PLN

Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z Ukrainy oraz Rosji. Utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.
ARS BENE STUDIO Samanta Kakiet - 2017-05-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 3328) - od 2 000 PLN

- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZENIA PROJEKTÓW UE - od 4 000 PLN

- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA BHP - od 2 500 PLN

Przeprowadzanie rocznych analiz BHP. Prowadzenie wstępnych szkoleń, opracowywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanu bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pomiechówek (mazowieckie)