SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Gostynin oferta pracy URIARTE Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 3 310 PLN

Zakres obowiązków: Pełna obsługa płacowo-kadrowa.Sporządzanie informacji podatkowych PIT, deklaracji ZUS, PFRON.Przygotowywanie raportówna potrzeby innych działów Spółki.Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich.Administrowanie aktami personalnymi zgodnie z przepisami. Monitorowanie zmian wprzepisach prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. Znajomość księgowań. Inne prace zlecone przez pracodawcę.

Data publikacji: 2017-09-20

Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)

Pracodawca: URIARTE Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 24, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pełna obsługa płacowo-kadrowa.Sporządzanie informacji podatkowych PIT, deklaracji ZUS, PFRON.Przygotowywanie raportówna potrzeby innych działów Spółki.Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich.Administrowanie aktami personalnymi zgodnie z przepisami. Monitorowanie zmian wprzepisach prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. Znajomość księgowań. Inne prace zlecone przez pracodawcę.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 310 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 310 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi, księgowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Płatnik, Comarch, wymagany 2 letni staż pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, księgowości

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
URIARTE Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Adres pracodawcy:
Kolejowa 24, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Swiadectwa szkolne, pracy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: od zaraz, Godziny : 8.00-14.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: gostyniński

Gmina pracodawcy: Gostynin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gostynin

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 24

Profil działalności pracodawcy: Pozostała sprzedaż hurtowa nie wyspecjalizowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2017

Data dodania oferty pracy: 19.09.2017

Oferta pracy ważna do: 18.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI PREFABRYKATÓW BETONOWYCH I BETONU TOWAROWEGO - 997,4 PLN

Monitorowanie produkcji prefabrykatów betonowych, nadzór nad produkcją betonów towarowych, nadzór nad konserwacją i utrzymaniem sprawności węzła betonu, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Pińczów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK KOMPLETACJI TOWARU- MIKSER - od 1 000 PLN

Kompletacja towaru za pomocą wózka jezdniowego, oraz skanera. Praca 20 godz./tyg., od niedzieli do piątku w godzinach 18-20.+ premia
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ - od 3 000 PLN

obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 2 300 - 3 500 PLN

prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości projektów badawczych, przygotowanie analiz ekonomicznych wymaganych dla wniosków projektowych i projektów, koordynowanie oraz rozliczenie projektów międzynarodowych, prowadzenie szczegółowej dokumentacji kosztowo-rozliczeniowej wg wymogów zleceniodawcy, jednotki dofinansowującej lub jednostki rozliczającej, opracowywanie aneksów, umów, wniosków o płatność i raportów z realizacji tematu/projektu
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTU - do 4 500 PLN

Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)

ELEKTROMONTER APARATURY SEJSMICZNEJ POD ZIEMIĄ - od 2 800 PLN

wykonywanie napraw aparatury sejsmicznej, sprawdzanie aparatury sejsmicznej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-06-20 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM - od 4 400 PLN

Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientówukraińskojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH - od 5 400 PLN

1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań w wykonywanych w laboratorium. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - rok. Godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w wysokości 5400 brutto, niezbędne narzędzia pracy, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet socjalny, interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wodociągi Ustka Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH - 997,4 PLN

Według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU (HADLOWIEC) - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych kontrahentów zakup i sprzedaż prowadzenie dokumentacji
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2015-12-04 - Sokolniki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW (Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM) - od 2 100 PLN

Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Piekarzew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RYNKÓW WSCHODNICH (NR 8457) - od 2 000 PLN

nawiązywanie kontaktów biznesowych na rynkach wschodnich-Ukraina, Rosja, Białoruś
BWR Barbara Rudzińska - 2017-11-28 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ GWARANCYJNYCH - od 1 750 PLN

cv z zaznaczeniem stanowiska pracy należy składać osobiście w recepcji salonu BMW w godz. 8-19kompleksowa obsługa spraw gwarancyjnych
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-13 - Świlcza (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW - 2 600 - 3 900 PLN

Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA [O.KDR. 110-1102-152/16] (1/2 ETATU) - od 1 500 PLN

- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA-INFORMATYK - od 4 500 PLN

- Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYLEWEK MASZYNOWYCH - od 2 100 PLN

obsługa maszyny mixokret, precyzyjne wykonywanie posadzki za pomocą w/w technologii, Zakres obowiązków wynikających z art. 100 Kodeksu Pracy oraz art. 21 Kodeksu Pracy. Praca na terytorium Bytomia oraz krajów UE.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - do 6 000 PLN

Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Praca w różnych projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.Praca w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - od 3 000 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych klientów kancelarii, docieranie do osób poszkodowanych, ofiar wypadków komunikacyjnych, w pracy, poślizgnięć, potknięć, w rolnictwie, błędów lekarskich, a także do osób które utraciły kogoś bliskiego w wyniku wypadku, kontakt z klientami kancelarii, podpisywanie umów z klientami i kompletowanie dokumentów. Odszkodowanie i niejednokrotnie dożywotnia renta należy się poszkodowanym w wypadkach: komunikacyjnym, w pracy, na ulicy, w miejscu użyteczności publicznej. Odszkodowanie z powodu szkody komunikacyjnej/majątkowej, z tytułu utraty sytuacji finansowej spowodowane niezdolnością do pracy lub koniecznością jej zmiany, z tytułu błędu medycznego, zgonu bliskiego należy się każdemu poszkodowanemu lub rodzinie ofiary. Praca na umowę zlecenie na terenie Sosnowca i miast ościennych
"PRO JURIS" Kancelaria Odwoławcza Artur Porucznik - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SITODRUKU - od 2 800 PLN

Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścislą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwń i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Dobroszyce (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU - od 1 850 PLN

kontakt z klientem zewnętrznym, zbieranie zamówień, prowadzenie pojazdu kat. B
AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT - 2016-11-04 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Staż w firmie MANIX. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)


Wybierz powiat