SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU Grodzisk Mazowiecki oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU

Wynagrodzenie: 3 500 - 3 800 PLN

Zakres obowiązków: Kontakt z klientami. Przyjmowanie zamówień. Pozyskiwanie klientów. Wystawianie dokumentów. Współpraca z sieciami.

Data publikacji: 2017-03-31

Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontakt z klientami. Przyjmowanie zamówień. Pozyskiwanie klientów. Wystawianie dokumentów. Współpraca z sieciami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Mazowiecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziana znajomość języków obcych.

Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Adres pracodawcy:
Traugutta 5, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: grodziski

Gmina pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Mazowiecki

Ulica pracodawcy: Traugutta

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo mleka i wyrób serów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 31.03.2017

Oferta pracy ważna do: 30.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 3 000 PLN

kontakt z klientami zagranicznymi, wystawianie faktur sprzedaży, przyjmowanie zleceń
Ludwik Styl Jacek Twaróg Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)

SPECJALISTA - od 2 564 PLN

Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

Praca z klientami polegająca na rozmowie, polecaniu dań, napojów i innych sprzedawanych w restauracji produktów, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów fiskalnych;praca na czas określony, 1/2 etatu, według grafiku w przedziale czasowym 10:30-21:00, miejsce pracy: Wrocław, ulica Krasińskiegosala Gsala G
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYKI - od 5 000 PLN

- Odpowiedzialność przede wszystkim za administrowanie środowiskiem przechowywanie informacji w wielu regionach geograficznych. Zakres odpowiedzialności obejmujący SAN (Sieć Pamięci Masowej) o/lub NAS (Pamięć podłączona do sieci) zawiera: zadania administrowania i przechowywanie informacji; konserwację urządzenia przechowywania informacji; konfigurację urządzenia przechowywania informacji; regulację działania systemu; zaawansowanie wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 04.05.2016 r. do 03.05.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyka / Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot: administrowania i przechowywania informacji; konserwacji oprogramowania przechowywania informacji; konfiguracja urządzeń przechowywania informacji; regulacja działań systemu; wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA ODSZKODOWAWCZY - od 3 500 PLN

indywidualne spotkania z klientami, na których trzeba dopasować dlaklienta dobre rozwiązanie i zgromadzć z nim potrzebne dokumenty dosprawy. Serwisujemy i prowadzimy swoich klientów przez cały procesodszkodowawczy
VOTUM S.A. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. HIGIENY - do 2 400 PLN

specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę z zakresu higieny i utrzymania czystosći, rozwijanie relacji handlowych, rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych, wprowadzanie produktów do innych branź poza już obsługiwane przez firmę, wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystosci i higieny, realziacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i hali produkcyjnej
AGENCJA OCHRONY GARDA 1 - Leszek Kwiatkowski - 2017-04-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA- MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i przechowywanie towaru, wydawanie towaru, informowanie o zasobach magazynowych i konieczności uzupełnienia zapasów,inwentaryzowanie, prezentowanie towaru oraz pomoc klientowi w wyborze odpowiedniego towaru , przyjmowanie należności pieniężnych za wydany towar, wystawienie odpowiednich rachunków lub faktur, prowadzenie dokumentacji magazynowej, obsługa urządzeń technicznych: komputera.
INSTALDOM MAREK ZARĘBA - 2017-02-27 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

Praca przy montażu gazu do samochodu.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA W SALONIE OPTYCZNYM ORAZ ,REFRAKCJONISTĘ, ,OPTOMETRYSTĘ ,MENAGERAZAJMUJEMY SIĘ ROZWIĄZYWANIEM W BARDZO SZEROKIM UJĘCIU PROBLEMÓW ZE WZROKIEM NASZYCH KLIENTÓW.
BWK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

sprzedaż usług telekomunikacyjnych, obsługa klienta, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)

ELEKTRYK - od 15 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych,
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH "CAGRO" MARIAN CIEŚLA - 2018-03-13 - Radzionków (śląskie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I MARKETINGU - od 2 100 PLN

znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI - 997,4 PLN

opracowywanie dokumentacji technicznej, nadzór nad produkcją, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 13,7 PLN

Przygotowanie miejsc pracy do przygotowywania potraw, zmywanie naczyń, mycie obieranie warzyw, pomoc przy przygotowywaniu posiłków.Praca w Kraśniku Dolnym, Zgorzelcu, Żarskiej Wsi.
Fokus Flower Special Sp. z. o.o. - 2017-10-13 - Kraśnik Dolny (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-UMREFDO30/16/0058 - od 2 051 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Jenin (lubuskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKA SPALINOWEGO PLATFORMOWEGO - 10 - 11 PLN

ROZWOŻENIE POSIŁKÓW (TRANSPORT), ZAŁADUNEK I WYŁAUNEK TERMOSÓW;WYMAGANIA:PRAWO JAZDY KAT. B, UPRAWNIENIA NA WÓZKI JEZDNIOWE, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 700 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA (ENG: ASSOCIATE-PROJECTS) - do 5 918 PLN

Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 4 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-05-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)

MECHANIK /WULKANIZATOR - od 2 200 PLN

REFDO30 stacjonarne wykonywanie prac przy montażu i wyważaniu kół, naprawa opon, składanie kół
ALMOT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-20 - Piaseczno (mazowieckie)


Wybierz powiat